Gå til innhold

Jeg bor visst i ghetto jeg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gymlærer på Svensedammen.

Ufyselig mann...

Vant VM i håndball for skolelag (nasjonale mestere fra landene var representanter) i 2000:) Det var kjempemoro!

Var også moro å kunne fortelle ham pent at "jo, også skal jeg nok debutere i Eliteserien neste helg" Hehe... *fantastisk feeling*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, så gøy! Hadde vært utrolig gøy å få vært med på. Men desverre var jeg ikke god nok jeg bodde på konnerud. Eller.. Jeg kom meg på slutten. Da spilte jeg på kretslaget (Gjorde ikke du og det)? og det var vannvittig gøy når jeg scorte seiersmålet i en finale mot åssiden. De ville ha meg på deres lag. Hehe:)

Men hadde en trener her i Bergen som var helt syk i hodet. Han knakk meg og mange andre desverre:-(

Vi hadde gudskjelov ikke ham i gym. Hadde hun Hilde, hvis du husker henne?

Skrevet

Husker Hilde.

Jeg spilte bare for Konnerud til jeg var 13 jeg, byttet til BUL da, mye pga mobbing og sånt.

Spilte aldri kamp for kretslaget i Buskerud, byttet til et lag fra bærum når jeg var 15, og spilte for dem og var med på noen samlinger med kretslaget der. Helt til jeg skjelte ut treneren:p Hehe...

Åssiden ja, FIENDEN! Haha. Det var tider det.

Du var kantspiller var du ikke?

Skrevet

Spilte du og på BUL? Jeg og byttet til dem nemlig... Men var ikke der så lenge.. Og jeg var vel på et årstrinn høyere enn deg.. Byttet av samme grunn som deg, ja.

Åssiden var hatobjekt ja.Hihi:-) Har ikke tall på alle de finalene vi møtte de. Uansett hvor vi dro.

Spilte kant for det meste på Konnerud, ja. Men nå spiller jeg beck. (Spiller ikke for tiden, men håper jeg for startet opp igjen for moro skyld snart)

Hva spilte du da?

Skrevet

Bytta dit og fikk jo Børre som trener (OMG!)

Det har vært en evig greie det der med Åssiden, savner det!

Spiller litt overalt jeg, men er også klubbløs om dagen, med to tette blir det liksom ikke mye håndball:(

Skrevet

Vi hadde også Børre. Hehe:-)

Hvis jeg noen gang flytter tilbake så får vi begynne å spille sammen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...