Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svar nå helt ærlig på disse to spørsmålene:

1. Er kvinner egoistiske dersom de prioriterer andre ting enn bare å være mor? F.eks. karriere, hobbyer osv.

2. Har du en mann som ofte prioriterer andre ting enn familien? F.eks. jobb, hoobyer, sosialt liv?

Dette kan bli interessant..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei og nei

Skrevet

1. nei

2.nei

Skrevet

1. Nei, jeg mener ikke at en kvinne er egoistisk hvis hun prioriterer andre ting enn å være en mor. Jeg vil få meg en utdannelse og en jobb, jeg vil selvfølgelig prioritere det, men ikke mer enn jeg prioriterer det å være en god mor for min datter. For meg så vil min første prioritet alltid være, å være en god mor for min datter.

2. Min mann prioriterer andre ting enn meg og vår datter innimellom, som trening, være med venner osv, men meg og datteren vår kommer alltid først hos han, vi er nok hans første prioritet.

Skrevet

1. Nei

2. Nei (kanskje litt ekstra jobbing om dagen, men det er jo for at hjula skal gå rundt her, og store deler av arbeidsdagen hans foregår når mini og jeg forsatt sover...)

Skrevet

Og må legge til at er det slik at vi trenger han her hjemme, i stedenfor på jobb så er vi 1.prio!

Skrevet

nei

nei

Skrevet

ja, har man valgt å få barn er man først og fremst mamma,pappa og en familie.. ingentig bør komme før det:)

Skrevet

1. Nei

2. Ja, men dette er i fullt samråd med meg. Han "får lov" å gå masse på jakt og på ski. Prioriterer selvsagt familien først, men jeg får uendelig mye igjen for å la han holde på med det han liker. Stort sett alltid blid, fornøyd og hjelpsom :-)

Skrevet

1) Nei ,man må kunne være seg selv ,selv om man har fått barn. Men man tilrettelegger jo ting i større grad en før.

2) Tja.... bob bob, men stortsett er han flink. Han har ett større behov enn meg å være sosial, og det godtar jeg bare det ikke går utover mine grenser.

Skrevet

1. Nei - man må ta vare på seg selv også, selv om man har fått barn. Men, barna kommer først.

2. Nei - Han prioriterer andre ting altfor sjelden.

Skrevet

Må jo for ordens skyld svare selv:

1. Nei

2. Nei

Kom igjen, da folkens! Bli med på mitt eksperiment!

Skrevet

Nei, men familien bør være førsteprioritet

Har en aktiv gubbe som jobber mye og spiller fotball, men prioriteringene har han heldigvis orden på, de er rettet hjemover :)

Skrevet

Så kvinner skal priorierere hobby og karriere og interresser, men menn skal ikke?

Det blir litt feil for meg altså..

Skrevet

1. Nei

2. Både ja og nei, han jobber enormt mye, men setter alt annet til side for oss...

(med mindre jeg overtaler ham til å kose seg litt etc)

Skrevet

1. det kommer an på om det de prioriterer går på bekostning av barna eller ikke.

2. jeg har ingen mann i det hele tatt. og faren til småen har han når han skal, men er ikke med på noen ting utenom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...