Gå til innhold

Hvilken prevensjon bruker dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Joda, det er vell alltid noen unntak uansett p-pille

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kobberspiral. Satt inn for noen uker siden. Vesla er 9 mnd nå, så er befriende å bruke prevensjon igjen :-) Slitsomt for nervene å stole på amming, hoppe av i svingen og sikre perioder

Skrevet

Kondom.

 

Det eneste jeg tåler for tiden.

Skrevet

p- sprøyte. Det beste jeg har brukt noengang:)

Skrevet

Anbefaler kobberspiral. Slipper å putte i deg masse hormoner...

Gjest Lille jenta mi+spire!
Skrevet

Ingen..resultatet er i magen min:-)

Skrevet

Jeg har fått satt inn mikroinnlegg i begge eggelederene - så nå er de tette for alltid. Er for gammel til å få flere barn :-)

Skrevet

P STAV satte inn for noen dager siden,og skal bli så godt å slippe å tenke på prevansjon på noen år:)

Skrevet

jeg bruker cerazette. brukte de i bare 4 dager da, ettersom jeg fødte for 9uker siden. men håper de er bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...