Gjest Skrevet 15. mars 2008 #26 Skrevet 15. mars 2008 Joda, det er vell alltid noen unntak uansett p-pille
Mamman til Mari Skrevet 16. mars 2008 #27 Skrevet 16. mars 2008 Kobberspiral. Satt inn for noen uker siden. Vesla er 9 mnd nå, så er befriende å bruke prevensjon igjen :-) Slitsomt for nervene å stole på amming, hoppe av i svingen og sikre perioder
meg & to små vampyrer Skrevet 16. mars 2008 #28 Skrevet 16. mars 2008 Kondom. Det eneste jeg tåler for tiden.
·۰•●Neva & Katinka●•۰· Skrevet 16. mars 2008 #30 Skrevet 16. mars 2008 p- sprøyte. Det beste jeg har brukt noengang:)
peonererfine Skrevet 16. mars 2008 #31 Skrevet 16. mars 2008 Anbefaler kobberspiral. Slipper å putte i deg masse hormoner...
Gjest Lille jenta mi+spire! Skrevet 16. mars 2008 #32 Skrevet 16. mars 2008 Ingen..resultatet er i magen min:-)
roxanne Skrevet 16. mars 2008 #33 Skrevet 16. mars 2008 Jeg har fått satt inn mikroinnlegg i begge eggelederene - så nå er de tette for alltid. Er for gammel til å få flere barn :-)
mpmamman Skrevet 16. mars 2008 #34 Skrevet 16. mars 2008 P STAV satte inn for noen dager siden,og skal bli så godt å slippe å tenke på prevansjon på noen år:)
jente08&jente2010<3 Skrevet 16. mars 2008 #35 Skrevet 16. mars 2008 jeg bruker cerazette. brukte de i bare 4 dager da, ettersom jeg fødte for 9uker siden. men håper de er bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå