Gjest Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Er i tvil på hva jeg skal velge (fødte for ca 5 uker siden)...
~sjiraff~ Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Ikke noe... Fødte for 3 uker siden og er ikke akkurat klar for pulings ennå ;o) Vet heller ikke hva vi skal satse på. Jeg vil ikke gå på mer hormoner, blir sur og grinete og har plutselig blitt livredd for eventuelle blodpropper. Spiral er helt uaktuelt, samme er kondom. Så jeg vet rett og slett ikke hva vi havner på. Jeg vil at sambo skal sette knute på tråden i og med at vi er enige om at dette var siste barnet, men det vil ikke han (forståelig nok). Vurderer sånn Lady Comp eller hva det heter som viser sikre / usikre perioder..
Sjefsmegga Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 Pr.dags dato kondom....inntil jeg avgjør spørsmålet: sterilisere seg eller ikke sterilisere seg,..
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 kondom da vi ikke har funnet et bedre alternativ for oss enda...
Sjefsmegga Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 å tørr du det da laffen??? Synes det høres dritt skummelt ut jeg....
Arb.ledig husmor Skrevet 15. mars 2008 #8 Skrevet 15. mars 2008 Kondom her også, bare så synd de er så dyre... Så blir ikke allverdens med sex her...
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 15. mars 2008 #9 Skrevet 15. mars 2008 vi kjøpte kondomer på nett for 380 kroner eller noe sånt for 60 stykker... Litt billigere enn butikken hvertfall....
Sjefsmegga Skrevet 15. mars 2008 #10 Skrevet 15. mars 2008 gubben kjøpte 144 stk på nett et sted....har en stund da..
~sjiraff~ Skrevet 15. mars 2008 #11 Skrevet 15. mars 2008 Vet bare om en perosn som bruker det og der har det funka som det skal. Men aner jo ikke hvor sikkert det er da.. Finner ikke så mye info om det. Samboeren min mener at det ikke er sikkert, og er veldig skeptisk til den løsningen... Men hva annet finnes det da?
Lykkeliten og jeg Skrevet 15. mars 2008 #12 Skrevet 15. mars 2008 Kobberspiral. Blir helt tullerusk av hormoner..
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 15. mars 2008 #13 Skrevet 15. mars 2008 Hormonspiral. Blødde ganske lenge (ca 6 mnd) i begynnelsen. Bortsett fra det, helt super prevensjon. Ikke alle som blør så lenge da.
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. mars 2008 #15 Skrevet 15. mars 2008 Kondom. Blir ikke så dyrt heller med 1-2 ganger i mnd. He he..
Sjefsmegga Skrevet 15. mars 2008 #16 Skrevet 15. mars 2008 jeg skal høre om pessar kan være noe....det pluss ladykomp bør vel være sikkert!! OG kondom da....hehe....KRISE her hvis jeg blir gravid igjen første 3åra nå...vurderer å sterilisre meg, enda jeg er i tvil om jeg vil ha flere barn...tenker som så at hvis jeg ombestemer meg så kan jeg jo alltid få baby via prøverør....vel og merke utav ega lomme...
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #17 Skrevet 15. mars 2008 Hva synes du om cerazette, er du fonøyd, merket noen bivirkninger
melkekua™ Skrevet 15. mars 2008 #18 Skrevet 15. mars 2008 Her er det litt over 6 uker siden fødsel og det har ikke vært noe action her ennå heller...hehe. Kommer ikke til å bruke noen form for prevensjon, siden vi vil gjerne ha et barn til. Jeg ammer så mensen kommer nok ikke før jeg slutter med det, men man vet jo aldri. Med første kom mensen når jeg sluttet å amme når snuppa var 8 mnd.
Lykkeliten og jeg Skrevet 15. mars 2008 #19 Skrevet 15. mars 2008 jeg syns kondom er litt risky jeg. hvor stor er sjansen for at en dag glemmer man det, eller har ikke tid.. eller man gjør det et annet sted enn i senga, slik at man må hente kondomene et annet sted. Stopper dere da?
Arb.ledig husmor Skrevet 15. mars 2008 #20 Skrevet 15. mars 2008 Sku virkelig ønske vi kunne kjøpe de i butikken, men må dessverre på apoteket.. Må ha de uten latex (
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #21 Skrevet 15. mars 2008 Conludag. Kjempefornøyd med de. Eneste p-pille som ikke har humørsvingninger og "nedsatt libido" som bivirkning. legen ville egentlig at jeg skulle over på noe annet etterhvert som var sikrere. (han tenkte vell på det at må taes innenfor 3 timer) Men kommer til å fortsette med de. har gått greit å huske de så langt
Sjefsmegga Skrevet 15. mars 2008 #22 Skrevet 15. mars 2008 hehe..har god kontroll på det der...blir en vane og IKKE glemt. Og sprekker den så har jeg nødprevensjons piller i medisin skapet.. Men blir jo lei da etter si stund...så mye taler for at jeg steriliserer meg etterhvert....må bare overtale mannen..han nekter meg siden han mener at vi er for unge...og at 3 barn er ikke SÅÅÅ mye....heh
~sjiraff~ Skrevet 15. mars 2008 #23 Skrevet 15. mars 2008 Conludag gjorde meg til et hormon monster! Søstra mi fikk også beskjed om at humørsvigninger ikke var en bivirkning av disse pillene, men det stemte ikke på meg.. Måtte slutte jeg, vi holdt på å bli sprø begge to he..
frøken blå Skrevet 15. mars 2008 #24 Skrevet 15. mars 2008 For tiden ingenting.... Barna er snart 5 år, og hun minste er 1 1/2.
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. mars 2008 #25 Skrevet 15. mars 2008 Synes ikke kondom er risky i det hele tatt. Vi vet begge om at vi må huske den. Det blir jo ikke mindre romantisk enn man lager det til selv da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå