Gå til innhold

Disse som blir frelst av jesus...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du skal ta deg en tur til presten å høre, denne siden er vel skrapet for slike hehe

Skrevet

Et par år til, så vokser du det nok av deg skal du se :-) Men kos deg med det så lenge!

Skrevet

Nei, altså... Hardt belastede mennesker blir jo ofte "frelst"... Det virker som en grunn veldig mange bruker for å ha kommet seg på rett kjøl igjen.

Jeg finnes ikke kristen, men lurer ofte på hva som skjer når folk blir "frelst"

Er vel ingen som kan svare på det, men noen som har synspunkter?

Skrevet

Hehehe, da har jeg hørt den også:)

Men ble faktisk kristen i en alder av 14.

Er alenemor som er tidl røyker, og jeg drikker også:) Så jeg er vel ikke den stereotypiske kristne som folk ser for seg.

Skrevet

Jaha?

Jeg tror på det alle andre kristne tror på... Og menneskets frie vilje.

Skrevet

mange som har vært under alkohol, stoff osv har ofte en tendens til å møte Jesus:-) Må være utrolig fint stærsj mange har røyka:-)

Skrevet

Hehe:-) Har vært inne på samme tankegang selv.

Men for all del, det er nå fint de kommer seg vekk fra driten.

Skrevet

kristendommen eller røyken:-)

Skrevet

ja men jeg røyker:-) og mener at det er kristendommen som er dritt:-)

Skrevet

Nå ble det feil igjen...En gang til... Det er flott de kommer seg vekk fra dopen el., men synes IKKE noe om kristendommen heller. Nei, vettu, klarer ikke å forklare meg.

Skrevet

Altså.................et eller annet sted her må det være en mellomting................altså........................kutt dopen og holde seg vekk fra kr.dommen...........??

Men det er kanskje ikke mulig det slik som systemet svikter rundt om så må de ha noe å holde fatt i???

Skrevet

Jeg røyker jeg og da. Men det var vel ikke sånn røyk du mente vel? JA, KRISTENDOMMEN ER NOE HÆRK, men det er dophuer og..

Skrevet

hadde jeg bare funnet noe moro røyk som kunne fått frem min Jesus, så hadde jeg bare røyka mer!! tror jeg:-)

Skrevet

Klart jeg er.Hadde systemet tatt hånd om disse så ville ikke judaskr.dommen huket tak i de med familie tral og kjærlighetserklæringer over det å bli tatt vare på i rusfrie dager.

Disse menneskene trenger noen som tror på de, synd at kr.domsjudaser huker tak i de..............!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...