Corydoras Skrevet 17. mars 2008 #26 Skrevet 17. mars 2008 Vi fortalte det til alle med en gang vi fikk vite det, begge gangene. Skjønner ikke poenget med å holde det hemmelig når man er så lykkelig )) Vi ville at alle skulle glede seg sammen med oss Tror jeg var kanskje 8 uker på vei med 1.mann, 5 uker med nr 2.
Lilja121 Skrevet 18. mars 2008 #27 Skrevet 18. mars 2008 Hei, Fortalte det til nærmeste familie med en gang og har nå så smått begynt å fortelle venner. Er i uke 9 nå. Venter til ca 3 mnd på jobben. Utålmodig sjef som forventer at man med en gang har tatt stilling til nøyaktig hvor mye permisjon osv som skal tas ut. Har tenkt til å la ssamboeren få ta ut litt mer enn sine 5 uker, men ikke lett å bestemme seg for hvor mye...
Snupp@ med 3 barn Skrevet 18. mars 2008 #28 Skrevet 18. mars 2008 Vi bestemte oss for å holde det hemmelig frem til uke 12, så vi fortalte det bare innen familien. Det som var utrolig kjedelig var at søsteren min gikk rundt å fortalte det til alle mulige ennå hun hadde fått beskjed om at det var "hemmelig". Ble grådig sint og lei oss, for vi fikk ikke gleden av å fortelle det til våre nærmeste venner selv. Det er tross alt hans første. Så et godt råd er vel å fortelle det før boblen sprekker. Er nå 11+5
Eline på vei med nummer to Skrevet 18. mars 2008 #29 Skrevet 18. mars 2008 Et vennepar av meg fikk vite det samme dag som jeg testet, men det var fordi de visste at vi prøvde. Foreldrene mine og søstra mi har fått vite (jeg er bare 4+4), hans foreldre og søster skal få vite etter påske. Resten av vennene våre får ikke vite noe før tidligst uke 8, men jeg håper vi skal klare å holde på hemmeligheten fram til uke 12... men jeg har bare lyst til å fortelle det til alle! *ler*
scoobydo Skrevet 19. mars 2008 #30 Skrevet 19. mars 2008 har fortalt det til min søster, og hans beste kompis ingen andre som vet det ennå, men må fortelle det på jobb nå i morgen på grunn av at jeg jobber med barn med utagerende atferd. Tar ikke sjansen på å få et slag i magen som utløser en SA!... Kunne godt tenkt meg å bare holdt det innen familien en stund til... Er bare 5+5 på vei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå