Gå til innhold

Hvilken vogn har dere kjøpt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har Emmaljunga Duo Edge 2004 mod. som jeg brukte på nr. 1. Hadde ikke valgt den vogna en gang til, men det kan jeg ikke gjøre noe med nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har nettopp gått til anskaffelse av Brio Duo i olivenfarge med sportsunderstell. Fikk rabatt av å ta bagdelen i marineblått, og det var jeg litt ambivalent til, men nå tenker jeg det er supert med å få variasjon i fargen.

Syns Emmaljunga er litt dyr, selv i Sverige, men de virker utrolig bra da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teutonia spirit s3, i sort, med softbag (skal opp tre etasjer så er greit med en lett bag).

Endte på denne av trehjulingene fordi sportsvognen kan snus både mot deg og fra deg (noe ikke TFK- eller OTH-vognene kan).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt Emmaljunga Duo Edge i fargen carbon med sportsunderstell. Gikk til innkjøp av bilstol i samme farge også vi i tillegg til en adapter som gjør at vi kan koble bilstolen på understellet på vogna ved behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TFK Jogster 3 (sort m. sort bag). Har valgt denne fordi jeg planlegger å gå mye tur der det ikke nødvendigvis er asfalt. Kjøper dynetrekk og pledd i mykere farger (grått, beige og hvitt) for å pynte opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hartan skater xl fra forrige jenta vår, så blir den nå også.... Veldig mange Emmajunga vogner nå. hehe.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har kjøpt en Emmaljunga Edge duo kombi i fargen Elk. Tror vi kommer til å bli veldig fornøyd med den:)

Den har en stor og romslig bag, noe som er veldig viktig for oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...