Gå til innhold

Hvilken vogn har dere kjøpt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er i tvill om hvilken jeg skal velge, så jeg lurer lit på hva andre har valgt?

Er så mye å velge mellom..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har kjøpt Emmaljunga Edge Duo Combi i Platina med sportsunderstell og e veldig fornøyd med den så langt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt Simo kombivogn :) Håper vi blir fornøyd med den. Planen er å skifte den ut med en lettere sportsvogn når det trengs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt teutena mistral kombivogn.

Ønsker å ha vogna lengst mulig:))

 

Har ei venninne som har denne vogna, hun var ihvertfall kjempe fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emmaljunga duo edge combi i fargen Elk.. Med sportsunderstell slik at jeg kan vippe håndtaket over ved behov.. Den har jo da en sittedel som gjør at vogna kan brukes lenge, og det er viktig for oss.. Pluss at den virka veldig stødig og grei å ha med å gjøre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vi har også kjøpt emmaljunga edge duo med sportsunderstell! Har også ett par venninner som har den og er kjempe fornøyde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har kjøpt Teutonia Prestige. Duovogn som ser veeeldig bra ut synes jeg :) Gleder meg til å ta den i bruk!! Om noen mnd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teutonia Spirit s3 var den vogna vi falt for. Mørk brun har vi kjøpt, så etter at vi bestilte den så satte jeg igang med å strikke tepper som passer :) Gleder meg masse til å ta ibruk vogna!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har kjøpr emmaljunga edge duo combi i fargen grey/appel, gleder meg til å ta den i bruk, kjøpte med sportsunderstell. den ser stødig og fin ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte til slutt en Brio kombivogn i fargene brun og sort. Var ikke så lett å bestemme seg, for det er utrolig mye å velge i:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestilt tfk joggester twist. Tror den er perfekt for oss:-) Stor og lun sportsdel som kan brukes så lenge barnet trenger vogn, tar liten plass, er veldig lett og legge sammen og baggen er det og god størrelse på. Det var viktig for oss at baggen var lett og lett kan klikkes av vogna ettersom vi har så mange trapper opp til huset. Så har vi nok bare understellet i bilen tenker jeg. Gleder meg masse til vi får den:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har TFK joggster twist fra førstemann og skal absolutt bruke denne igjen. Ingen over og ingen ved siden...

 

Denne vognen er bare helt super og tilfredstiller alle kravene jeg har til en vogn.

 

Har forøvrig sort. Har lest at mange synes det er kjedelig med sort vogn, men personlig synes jeg det er utrolig praktisk. Fikk gutt sist, venter jente nå. Mye endringer man kan gjøre med dynetrekk/vognteppe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bugaboo Camelon, med grå base og rød kalesje.

Står så fint på barnerommet og venter på at lillejenta skal komme til verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har kjøpt emmaljunga Mondial duo combi med crome understell, i fargen creme ( skinn imitasjon). Gleder meg til å bruke den:->

synes den er bare kjempe lekker!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Vi har kjøpt Simo kombi marineblå! Ei stolt kommende hønemor her jeg står og beundrer den nye vogna ;-) Står ennå i gangen, har ikke klart å trille den bort ennå. Vi får jente, er kjempefornøyd med fargen, synes svart blir for hard, men det er jo smak og behag. Har jo rosa tepper og vognposer som man kan pynte vogna med slik at den blir passende til ei jente. Geniale med Simo er at du får kjøpt pyntetrekk til bag'en i forskjellige farger, f.eks rosa el blå :-)

 

Lykke til videre i vognjakta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt TFK joggster twist. Vi valgte sort vogn, syntes det er praktisk og jeg kan pynte med fine tepper, dyner etc.

Gleder meg til å ta den vogna i bruk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...