Gå til innhold

Hvilken vogn har dere kjøpt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Emmaljunga duo edge combi i fargen Elk.. Med sportsunderstell slik at jeg kan vippe håndtaket over ved behov.. Den har jo da en sittedel som gjør at vogna kan brukes lenge, og det er viktig for oss.. Pluss at den virka veldig stødig og grei å ha med å gjøre!!

Annonse

Vi har bestilt tfk joggester twist. Tror den er perfekt for oss:-) Stor og lun sportsdel som kan brukes så lenge barnet trenger vogn, tar liten plass, er veldig lett og legge sammen og baggen er det og god størrelse på. Det var viktig for oss at baggen var lett og lett kan klikkes av vogna ettersom vi har så mange trapper opp til huset. Så har vi nok bare understellet i bilen tenker jeg. Gleder meg masse til vi får den:-)

Annonse

Vi har TFK joggster twist fra førstemann og skal absolutt bruke denne igjen. Ingen over og ingen ved siden...

Denne vognen er bare helt super og tilfredstiller alle kravene jeg har til en vogn.

Har forøvrig sort. Har lest at mange synes det er kjedelig med sort vogn, men personlig synes jeg det er utrolig praktisk. Fikk gutt sist, venter jente nå. Mye endringer man kan gjøre med dynetrekk/vognteppe

Hei hei!

Vi har kjøpt Simo kombi marineblå! Ei stolt kommende hønemor her jeg står og beundrer den nye vogna ;-) Står ennå i gangen, har ikke klart å trille den bort ennå. Vi får jente, er kjempefornøyd med fargen, synes svart blir for hard, men det er jo smak og behag. Har jo rosa tepper og vognposer som man kan pynte vogna med slik at den blir passende til ei jente. Geniale med Simo er at du får kjøpt pyntetrekk til bag'en i forskjellige farger, f.eks rosa el blå :-)

Lykke til videre i vognjakta!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...