Cat.68 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #26 Skrevet 14. mars 2008 Helt i orden anonym 22:41, men du skjønner . Det jeg føler jeg ikke vil blotlegge velger jeg å være anonym på. Men som du sa så var jeg fryktelig uheldig og glapp på anonymknappen når jeg ville være "hemmelig". Det var info som IKKE skulle ha kommet ut. MEN; dere kan være helt trygge på at det jeg signerer er ting jeg FINT kan så for, og er info vi ikke trenger å holde hemmlige for noen.
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #28 Skrevet 14. mars 2008 Jepps og jeg tror nok cat setter mer pris på nick og hun respekterer nok det mer en anonyme krek som må ut med noe hele tiden, at kanskje du personlig ikke har ytet noe negativt hjelper lite når 93 % gjør det hele tiden=)
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #29 Skrevet 14. mars 2008 Skjønner vel enhver det, at det ikke alltid er bare å legge seg ned å sove på kommando, men man må vel ta hensyn til det og ønsker man å bli frisk av noe, må man faktisk ta hensyn til kroppen sin da. Og er søvn en del av helingsprosessen, da er det vel ett poeng å gi kropp og sinn søvn. Da får det vel være at det går på bekostning av andre ting, er ikke alt vi gjør som er like viktig...
Cat.68 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #30 Skrevet 14. mars 2008 Du har rett i det anonym22;47 Problemet er at det er frykelig vanskelig å se forskjell på dere.Dessuten tåler jeg å høre hva folk mener om meg med nikk.
Cat.68 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #31 Skrevet 14. mars 2008 Har jeg sag at akkurat det var et problem da?? Jeg sa at mannen min tydligvis ikke skjønt det før nå!!!
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #32 Skrevet 14. mars 2008 Men ikke uten nick altså...? Så da kan du ikke tåle det jeg skriver, selv om tom du må se at det er fornuft i det, fordi jeg signerer uten nick?
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #33 Skrevet 14. mars 2008 tydeligvis ikke, anonym 22:47. Hvis du har problemer med å få nok søvn cat, hvorfor ikke bruke ca 50% av tiden du bruker på dib til å legge deg nedpå og lukke øynene litt?? du driter sikkert i det, men hadde det ikke vært en ide å skjerme privatlivet litt?? selvsagt gjør du det som føles riktig, men for mange her inne, tror jeg du fremstår som ganske naiv... virker som du trenger oppmerksomhet hele tiden, og til enhver tid søker andres sympati...
Sjokoladekaka Skrevet 14. mars 2008 #34 Skrevet 14. mars 2008 Du forstår NN at det er ingen som veit kor mange NN det er innblanda her:)
Cat.68 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #35 Skrevet 14. mars 2008 Fornuft og fornuft. vi er vel ikke 100% enig om det da men, jeg tåler det dere vil si uten nikk også. Men du ville poengter at ikke alle anonyme er slemme. jeg skrev at det er riktig, men hvordan skal jeg vite hvem som er hvem av dere?
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #36 Skrevet 14. mars 2008 Skjønner det makken, men da må man bare lese ett og ett svar da, og ta det som fra forskjellige svarere kanskje?
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #37 Skrevet 14. mars 2008 Mannen din har ikke skjønt før nå at SØVN ER ETT PROBLEM FOR DEG......???? Da er vel søvn ett problem for deg da...?
Cat.68 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #38 Skrevet 14. mars 2008 Hvordan andre tolker min person her inne, bryr jeg meg fint lite om. JEG vet hvem jeg er og står for det. De som kjenner meg vet også hvem jeg er ,og TENK, dem liker meg til og med. ;o))
Cat.68 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #39 Skrevet 14. mars 2008 SØVN er et problem JA, At di hadde n diskusjon om det er ikke særlig problematisk. Ikke plager det meg veldig at jeg håner mannen min sin tregtenkthet heller.hehehe, det var jo bare morsomt.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #40 Skrevet 14. mars 2008 ja, hvem vet ikke hvem du er? hva du står for, er meg revnende likegyldig i grunn...
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #41 Skrevet 14. mars 2008 Det er godt det er ett mangfold av oss mennesker, men synes det er skummelt at du (og flere) ikke ser farene med internettet... God natt, da Cat.68. Ha ei god helg. Uenige er vi og det kommer vi nok fortsett til å være. Men samme hva jeg synes om å legge ut livet sitt på samme måte som du gjør, så har du gjort mye for familien din og står på for den. Og det er bra, sånn sett er du tom ett forbilde for mange andre, både de som ikke sliter og de som sliter. Og mange har nok nytte av å vite at slike som du finnes, og har god nytte av dine erfaringer. Og selvsagt, så håper jeg at jeg aldri slipper å få mange av de erfaringene du sitter inne med! Du må jo være sterk som står etter alt.
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #42 Skrevet 14. mars 2008 Tydelig ikke likegyldig.............ikke helt da siden du føler du må svare....
Cat.68 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #43 Skrevet 14. mars 2008 Jeg er nok klar over noen av farene, men vi er vel kanskje ikke redd for de samme tingene bare. Ellers skal du ha takk for de ordene du skrev. de varmet faktisk veldig. Fint å se at man kan være uenig med noen uten å de må gå på person.
nati, knotten & lille karamell Skrevet 14. mars 2008 #44 Skrevet 14. mars 2008 Du sliter med å sove om natten, men morningene går greit?!
Cat.68 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #45 Skrevet 14. mars 2008 Du vet at kroppen orker ikke mer til slutt. Når du legat en hel natt og vridd på deg, innhenter søvnen deg til slutt, mest logisk er du som trettest på morgenen da. Men ikke for det. Det har skjedd jeg ikke kan sove i hele tatt også.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #46 Skrevet 14. mars 2008 Har du prøvd med Melatonin eller Vallergan? Tenker da på at du må venne kroppen til å sove på riktig tid av døgnet.
Cat.68 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #47 Skrevet 14. mars 2008 Nei det har jeg ikke prøvd. jeg bruker få en ukes mdisinering med stilnoct innimellom. Det bruker være nok til å få sovet ut. Men det igjen avhenger av at jeg ikke er alene md ansvaret for jena om morgenen for jeg blir veldig "treg" av de. Derfor vil jeg ikke bruke så mye sove medesin.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 15. mars 2008 #48 Skrevet 15. mars 2008 Er vel kanskje ikke sikkert en direkte sovemedisin er tingen for deg da. Rart du ikke har fått tilbud om f.eks Vallergan som er en allergimedisin med bivirkninger som du får sove av. Man blir jo litt smårar med redusert søvn over lang tid. Hadde en periode hvor det var umulig å slå av kværna selv, og jaggu hadde jeg redusert immunforsvar den perioden. Funnet ut at for meg er søvnproblemer en ond sirkel. Man orker mindre, men hvis man hadde orket mer hadde man kanskje vært mer fornøyd med seg selv og slappet mer av når man skulle. Den individuelle håndteringen av søvnproblemer er vanskelig å forstå før man har opplevd det selv. Det er ikke før den er fraværende den blir et tema (som så mye annet egentlig). Lykke til!
lilja70 Skrevet 15. mars 2008 #49 Skrevet 15. mars 2008 Ja, søvn er viktig. Jeg har to som bytter på å holde meg våken om natta, og gubben sover som ... tja, et barn(!) fra han legger seg. Han legger seg lenge etter meg, men det er jo en frivillig sak, så han står opp med dem og tar bleieskift og lager frokost om jeg skriker til ham at nå har han versågod å stille opp;-) -Så, når unga er tørre og mette, sovner fyren på sofa'n, med en god og barnevennlig dvd i spilleren;-/ -Så det er ikke så ofte jeg skriker. -Men det hender. Det er en kvinnerett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå