Cat.68 Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Jeg har vært sykemeldt i 2 år pga depresjoner,angst og søvnvansker. Mannen min er slik at han kan sove hvor som helst, når som helst og hur som helst. Jeg sover i perioder kanske 2-3 timer hver natt og er derfor i tilsværende perioder avhengig av å få noen timer ekstra om morgenen. Dette er noen som tydligvis erger mannen min grønn og til stadighet et tilbakevendt tema og diskusjonsevne. Han klarer ikke å skjønne at han med sine sammenhengende 6-8 timer søvn går opp med at jeg får ta igjen noe timer på morgenen. Netopp hadde vi en slik diskusjon hvor jeg for 1511 gangen måååå poengere at jeg med mine 2-3 timer, mååååå få igjen litt søvn om jeg i hele tatt skal henge sammen. Så presterer han å si.............Da må du jo bli syk om du ikke sover mer................. DAAAAAAAAAAAAAAAAAA????? Hvorfor i Svarte trur du jeg er vært sykemeldt så lenge da???? jaja jeg må le. Kanskje han skjønte det nå??
Sjokoladekaka Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 hehe.. litt "borte"? Skulle tru han hadde fått det med seg, ja:) PS! fekk du mailen som var svar på den siste du sendte meg? Eg lurer på om det skjedde ein teknisk feil med nettet....
Süsse Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Menn kommer aldri ut av sin egosentriske periode.
Sjokoladekaka Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Ok, då var det noke gale med nettet, fekk ikkje vanlig kvittering, nemlig:) då får eg skrive på nytt:)
Reveenka Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 Jeg trodde man bare kunne være sm i ett år jeg, før man måtte over på attføring eller noe sånt? Håper du får noe målrettet hjelp for å komme deg - å få sove for lite gjør vel bare de andre plagene dine enda verre vil jeg tro. Har hatt mer eller mindre nattevåk med små barn i 7-8 år, og det er utrolig hvor elendig man føler seg om man ikke får nok søvn.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 sytekjerring hva med å legge ut LITT mer dritt om familien din??? Herregud, ta deg sammen. Du fremstår som så jævla uintelligent!!! Er det noen som er ego her, er det deg
Cat.68 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. mars 2008 Jeg har ei datter på 2,5 år da, ikke veldig enkelt å sove dagen igjennom da vettu!!!
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #11 Skrevet 14. mars 2008 Har egentlig ikke tenkt over det før, men jeg også synes du legger ut vel mye til tider. Til og med henge ut mannen din med kranglene deres.... Er vel å gå over personvernet det også da? Du er jo veldig åpen og har nettsider med bilder av hele familien din.... Veldig enkelt å gjenkjenne dere da.... Vet ganske mye om deg og din familie, uten at jeg noen gang har truffet deg eller din familie. Husk du må beskytte barna og familien din, ikke henge de ut her.... Men det er min mening, for all del, bare fortsett. Og ja, jeg kommer til å slutte å lese innlegg fra deg og evt innlegg stilet til deg, for jeg synes dette blir litt dumt og trist egentlig:(
Cat.68 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 14. mars 2008 Kranglene? Diskusjonen, heter det. Og vi er skjønne venner. ligger det ikke litt i kortene at vi ikke er veldig redd for å bli igjennkjent når man har en hjemmeside, eller stilt i Se&Hør.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #14 Skrevet 14. mars 2008 Søke barnehageplass til henne, så får du sove. Bli frisk sånn at du kommer deg i arbeid igjen... Vet det ikke er bare-bare med angst, depresjoner og slikt. Men regner med du går til behandlinger evt medisineringer og får hjelp... Men å sove er også viktig behandling...
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #15 Skrevet 14. mars 2008 Men du blottlegger dere fullstendig.... Men mannen din må jo være veldig spesiell, om han synes det er OK at du åpner dere så fullstendig... Ikke mange jeg kjenner som hadde akseptert en sånn åpenhet...
Cat.68 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #16 Skrevet 14. mars 2008 Jeg har barnehage til henne halv plass, men i det virkelige liv har man mange oppgaver, å finne tiden til å sove er ikke altid like enkel. Men som regel får vi det til å fungere.. Regner med han to pointet nå hehehe. Ja jeg har behandling og når det blir for ille får jeg sovemedisin.
Cat.68 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #17 Skrevet 14. mars 2008 Ja du har rett, Jeg har rehabpenger nå.Ja jeg har hjelp.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #18 Skrevet 14. mars 2008 Men da må du bli flinkere til å prioritere da vet du:) Jeg har også andre ting å gjøre, men jeg får ikke gjort alt. Noe må jeg droppe og noe må jeg gjøre senere... That`s life.
Cat.68 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #19 Skrevet 14. mars 2008 Hva legger du i å blottlegge oss fullstendig? Min mann har sikkert noen høner å plukke med meg innimellom også. Og blåser det ut der han føler for det.
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #20 Skrevet 14. mars 2008 Åååååååååååå...cat.........=) Det er ikke så greit å være anonym, problemet til de er at de hele tiden må snakke nedlatende om andre..................tror det er en sykdom, kommer sikkert av vaksiner=)
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #21 Skrevet 14. mars 2008 Vet jo ganske mye om akkurat deg, ble fasinert av deg i begynnelsen, og du har gjort mye bra og er en sterk person. Det skal du ha. Men i det siste har respekten min for deg dessverre dalt litt.... Men vet jo at noe av det som kom frem var en glipp også da. Men sånn kan det gå, når man er så åpen. Og jeg har på ingen måte tenkt å "bruke noe" mot deg om jeg måtte komme over annen sensibel informasjon om deg og dine... Men det finnes faktisk ganske mange gale mennesker rundt omkring. Men jeg legger ballen død nå, for du er jo en voksen dame som selv bestemmer hva du vil legge ut og ikke. Mente egentlig dette som en liten vennlig påminnelse, men du tar ikke poenget....
giggsi Skrevet 14. mars 2008 #22 Skrevet 14. mars 2008 Jeg synes Cat er tøff jeg som er så ærlig som hun er.Er nok mange her som rosemaler livet sitt.Og det er ikke bare å sove på kommando heller om en plutseligt har 1 t ledig. stå på du cat.
Sjokoladekaka Skrevet 14. mars 2008 #23 Skrevet 14. mars 2008 hahaha... ja, sikkert anonymvaksinen, den kan medføre langvarige problemer:)
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #24 Skrevet 14. mars 2008 Ikke alle anonyme har snakket nedlatenden om henne, men det må jo være lov å påpeke at det ikke er alltid like bra å stå frem med hele sitt liv og levnet...
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #25 Skrevet 14. mars 2008 Desverre er det fare for det, så jeg regner med at alle de som har blitt hardest rammet ligger med nykker å taster anonymt og forbanner alt og alle...............men igjen dette står til og med på FHI=) *Anonyme med nykker=)*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå