Gå til innhold

Har du noengang vært avbildet i avis, ukeblad eller tv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et utall ganger... jeg er rett og slett litt linselus.....

Jeg har vært intervjuet pga Brann i bl.a Vg, Dagbladet, Fevennen, BA og BT.

En lang artikkel om det samme i Det Nye, under tittelen extreme fans eller noe i den duren...

Dessuten synger jeg og har derfor også ofte havnet på trykk i forbindelse med div Spillejobber.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja to ganger tror jeg,en var sånn fem på gata,annen var pga kvinne og familie forbundet holdt loppemarked og jeg var nestleder i lokallaget

Skrevet

Forsida av VG faktisk, og i flere mindre aviser rundt om, i forbindelse med en liten blodprøve tatt på første svangerskapskontroll som reddet livet på sønnen min, men som ikke alle gravide får tilbud om, og som kan resultere i massive skader og i værste fall død hos barnet.

Ja, også har jeg vært statist i en større norsk produksjon.

Pluss en del artikler på lokalt plan, både i jobbsammenheng og privat.

Skrevet

linselus jeg og, meg og min bror sniker oss med alle veier =)

Skrevet

Jeg og venninna mi ble avbildet i en japansk brosjyre. Det var en reklamebrosjyre om Norge. Vi var i militæret den gangen, og var i uniform, var sikkert uvanlig å se militær-jenter=)

Husker vi sto midt på Karl Johan med slottet i bakgrunnen hehe

Skrevet

Dagsrevyen, lokalavis, lokalradio. : )

Masse lokale kulturgreier...

Og Hotel Cæsar.

Skrevet

Ja, mange ganger. Ble intervjuet flere ganger da jeg var lærling, så var i flere bransjeblader + aftenposten. Har også vært i lokal avisen veldig mange ganger, jeg var visst veldig god på ski og i friidrett en gang i tiden!! (jaja, det var LEEENGE siden). Har også vært på tTVN og lokal tv.

Skrevet

VG og Se og Hør (var sammen med en mini-kjendis eller noe)

Og lokalaviser o.l. i idrettssammenheng

Pluss har sneket meg med både her og der siden jeg var ganske liten.

Skrevet

Ja, flere ganger. Allers blant annet.

Alle har vel dessuten en lokalavis? Tror alle innbyggerne her jeg bor har hatt trynet sitt i den :D

Skrevet

jo, bittelitt da...

men da i sports-sidene.. hehe.. hvem skulle trodd det??

eg spilte håndball i 12 år, så var ofte avbildet i avisa sammen med laget mitt da.

Skrevet

Ja. Når jeg var yngre var jeg ofte i lokalavisa p.ga ski konkurranser og fotball.

Var i Vg og Dagbladet en gang i forbindelse med en moteoppvisning.

Var i Hjemmet for noen år siden, men vil ikke si hvorfor=)

Skrevet

Mange ganger. Det er nesten ikke til å ungå når man er så gammel som meg.

Ofte i idrettssammenheng noen ganger i forbindelse med jobb og noen ganger forde jeg er engasjert på andre områder. Har vært på førstesiden i VG og i Se og Hør, intevju i KK, Portrettintevjuer og artikkler i lokalavisen, en del artikkler i fagtidskrifter, nyhetene på NRK og en god del andre steder som jeg ikke kommer på nå.

Skrevet

Utallige ganger i diverse aviser pga idrettsprestasjoner. Også en gang på TV (eurosport) pga samme type idrettsprestasjoner.

Så har jeg vært intrvjuet på de dær kjendis agurkmiks-sidene.

Sånn type "20 timg du ikke egentlig har behov for å vite om..(navn)...

Det var jo litt morsomt da. Helt meningsløse spm som f eks:

*Hvem ville du for all del IKKE bli satt på en øde øy sammen med?

*Hva skulle du ønske du gjorde akkurat NÅ?

osv...

I tillegg har jeg vært laget reportasjo om av Olsenbanden (are og odin-etterfølgeren på P3). De fikk ikk oppfordring av en lytter og finne ut hva som er mykest av et kvinnejur og et kujur. Jeg var da kvinnejuret.

Dette gikk på radio (ganske langt) i tillegg til at det ble vist på TV. Morsomt. Hehe.

Og så har jeg vært i avisen i forbindelse med ammehjelpen.

Skrevet

Intervju i lokalavisa da jeg fikk klem av Kronprins Haakon Magnus.

På Tv 2 av samme grunn. Dette var under signingsferden til Kong Harald og Dronning Sonja.

På Tv Norge og lokaltv da en elefant gikk ut av 17. mai toget og ut i folkemengden som stod og så på. Det så ut som han siktet ut meg men den skulle egentlig bare ta en jafs av hekken som var bak meg :P

Intervju på lokaltv da det var barnehagestreik for en del år siden.

Intervju på lokalradioen av samme grunn.

Intervju på Radio Nrk av samme grunn.

På lokaltv da jeg var blant de tre første som kom i mål i det årlige løpet her i byen.

I lokalavisa pga speideren, kor og Jiu Jitsu osv.

Skulle nesten tro at jeg har et stort eksponeringsbehov men det har jeg altså ikke ;p

Skrevet

Ofte i avis, noen ganger i ukeblader.

Men på TV og i større sammenhenger bare pga av mannen min, det er han som er kjent, ikke jeg...;0)

Skrevet

ja i lokalavisen x antall ganger,med diverse hundesaker

Skrevet

På lokal-tv angående særemne når jeg gikk på vgs,

Diverse småting i aviser (5 pågata opplegg , og samle inn penger til redd barna når jeg var liten)

Kom på forsiden av Stavanger Afteblad (pluss ett reportasje inni avisa) i russetiden.. da ble mamma glad.. hehe .øl og røyk på framsiden av avisen.. :)

Skrevet

Har vært i avisa noen ganger i forbindelse med håndballturneringer, dette var da jeg var mellom 6 og 13 år.

Tror ikke det har vært noe etter det.

Skrevet

Jeg har vært i lokalavisa noen ganger i forskjellige anledninger. en gang på lokalnyhetene og en gang på Nrk nyhetene (lokalt).

Har også vært i Se&Hør.

Skrevet

Har vært mange ganger i lokalavisa, sist her om dagen faktisk. Det har vært med speidern, 4H og fotballen stortsett. Sist gang var det fordi ei venninne og jeg var å hørte på Frid Ingulstad også tror jeg vi var de eneste under 60 der:-p

Skrevet

Ja, i en periode hver uke

Skrevet

Hmm, kjenner jeg blir ganske nysgjerrig på mange her!

Skrevet

Jepp.. En hjemme hos reportasje i et stort nrsk ukeblad, i forbindelse med noen store sportsarrangementer og som modell for uforskammet mange år og kilo siden.. Også min store stolthet, som modell til en reportasje om kjønnssykdommer en sommer. *juhu*

Skrevet

Og ja, jeg sang visst på frokostTV en gang i tiden også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...