Gå til innhold

Har du noengang vært avbildet i avis, ukeblad eller tv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og tør du i så tilfelle fortelle hvorfor?

Jeg ble intervjuet av tvHaugaland i 7.klasse på ungdomsskolen, men siden hele skolen sto og så på ble jeg så utrolig sjenert og bare mumlet ja eller nei på spørsmålene, så de avbrøt hele intervjuet. Tviler på at det noengang ble vist, haha!

Ellers har jeg kun vært i skoleaviser osv. Ingen kjendis her altså...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vel vært i avis ett par ganger.. En gang sånn der de spør om en ting, 5 på gata eller no.. Også har vi hatt skoleavis.. Også bilder fra da jeg sang i koret..

Tv har jeg vært på 1 gang,som jeg husker.. Ble filmet på jobben..

Skrevet

Jeg var i bergens tidende når jeg gikk i 1. eller 2. klasse. Vi var 6 stk som ble valgt ut som hadde skrevt hver vår takketale til hva vi var takknemlig for.

Skrevet

Ja, var i avisa for ltt siden i forbindelse med en ferge som sluttet å gå pga ny tunell. Siden jeg fødte på den ferga i fjor ville de høre litt om det.

Skrevet

På tv (nrk). Mange år siden, var på jobb i forbindelse med et stort åpningsarrangement i Trondheim.

Og var avbildet i avisa som barn i forbindelse med "en farlig lekeplass".

Skrevet

Til stadighet i idrettsammenheng.

Skrevet

Ja,var med på et sangprosjekt hvor de skulle ha 50 barn,men endte opp med 200 :)))Da var vi på tv og greier.

Fikk avisa på døra på 18 års dagen min da jeg var på treningsleir med hest.Flaut.

Var også den som måtte stille opp på bilder (siden jeg var yngst) med tidligere jobb når avisa kom ang dyr......DET var grusomt synes jeg.Liker rett og slett ikke bilder av meg selv.

Da tror jeg ikke det var noe mer......

Hmmm...jo!Fikk meg med på bildet i en bok om Tall ship race....

Skrevet

Lokalavis, altså. Ikke akkurat kjendis ;o)

Skrevet

Hehe..for de som husker VTV?? ( ungdoms program med mye musikk videoer som gikk på en eller annen kanal..jeg husker ikke hvilken for ca 15år sia).

De reiste rundt og laga innslag med 8 klasser rundt om på forskjellige skoler :-)

Og så har jeg vært i lokalavisa da...intervjua i forbindelse med et elelr anna valg for mange år sia..men ellers så TROR jeg at jeg har styrt unna.. Phu!!

Skrevet

Ikke jeg,men gubben har vært maaange ganger.

Skrevet

I avisen mange ganger..

Pga håndballen da jeg var yngre...

Hm...det var gamle dager det ;)

Skrevet

ja. jeg har vært på radio og norgerundt i forbindelse med noe skolegreier og har vært midtsideintervjuet i lokalavisa hjemme pga av noe jeg skrev.

whohooo imponert nå ikke sant?;)

Skrevet

har forresten vært ørti ganger i diverse lokalaviser med konserter, men da bare en sjelden gang uten en masse andre

Skrevet

På tv da vi gikk i femte klasse og vant tur til island. Ellers har jeg vært i bakgrunnen på en del bilder i avisen, men da har jeg ikke hatt noen tilknytning til saken, sånn egentlig.

Skrevet

Ja, flere ganger, i forskjellige sammenhenger.

Skrevet

Første siden i Aftenposten, i forbindelse med høgskole.

Første siden i lokalavis, pga det samme som i Aftenposten.

Intervjulet på NRK radio.

NRK tv , nyheter i forbindlese med streik.

Pluss et par ganger i lokalavisen når jeg var barn.

Har hatt mine 15 minutter i søkelyset, så nå er jeg ferdig med det.

Skrevet

vært på dagsrevyen og nyhetene i Kroatia i forbindelse med humanitært arbeid i Kroatia, på midten av nittitallet :-)

Skrevet

Ja, var gla'saken i lokalavisa for mange år siden. Fordi jeg gav litt ekstraservice på jobb. Hun jeg gjorde det for ringte avisa, noe jeg slett ikke var glad for. Og spesielt ikke når jeg måtte i hu og hast reise til sykehus for å ta farvel med min far samme dag... Ble ikke helt gla'sak for meg, men kjekt å bli satt pris på.

Skrevet

Både i avis og i ukeblad. I Ukeblad i forbindelse med lansering av noen nye produkter og jeg satt å målte BT på folk i farta :-)

I avis så har det vært flere ganger i lokalavis for mange år siden, jeg husker nesten ikke hvorfor. Både i forbindelse med skole og jobb.

Men jeg har skrevet desto mer som har stått på trykk - da mest i ukeblader.

Mannen min ser jeg til stadighet i div. reklamesendinger, senest i forigårs da jeg var på kino :-)

Skrevet

Vært i avisa 3 ganger, ene gangen på et 4H-arrangement (lokalavisa), ene gangen var eg og en venninne på tur, og traff på en journalist og han spurte om å få ta bilde av oss, og vi sa ja... Uff. 3.gangen oppsøkte jeg avisa selv.. Det var meg og en venninne som hadde ansvar for PR i forhold til OD-dagen..

Og har kunnet sett halve meg i et tv-program på tv2(var jo ik meg de filma da...)

Og har vært i radioen, ikke noe vellykka.. Hørtes helt forferdelig ut på radio..

Skrevet

Førstesida på Aftenposten en gang.

Jobbsammenheng.

Haha, det var mine 15 minutter.

Skrevet

Flere ganger i lokalavisa, og en gang i Se og Hør.

Skrevet

har vært i fedrelandsvennen,

vært med i noen episoder av idol i 05..

var på tvnorge da jeg stilte ut hunden min...

var på nrk når jeg handlet ute å svarte på noen spørsmål

Skrevet

Var på nyhetene på TV2 da jeg gikk på videregående. Vi gikk i demonstrasjonstog for gratis skolebøker.

Har vært i lokalavisa et par ganger i forbindelse med jobben.

Ellers så pleide jeg å jobbe som fotojournalist, så navnet mitt har jo vært i avisa hundrevis av ganger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...