Gå til innhold

Dette gikk ikke så bra......snufs :o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja,da var dagen kommet...

Dette gruer jeg meg så utrolig mye til..

Jeg takker uendelig mye for alle gode råd,forståelse,medfølelse,tanker og klemmer fra dere....

Jeg kommer nok til å ta masse bilder av det bitte lille.

Jeg kommer nok også til å legge h*n i graven til min morfar...

Jeg visste ikke at noen av disse tingene var lov,men takket være dere,så fortalte dere meg det....

Det er jo mitt/vårt barn....uansett om h*n ikke ble så mange uker hos meg..........

Uff jeg finner dette så utrolig meningsløst....skikkelig vondt!

Igjen takker jeg dere masse masse,og igjen kjempe lykke til til resten av dere.....

KLEM KLEM

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der var du! Masse klemmer fra meg til deg, og jeg sier som hun over, feller noen taarer jeg ogsaa, og haaper du har faatt noen svar. Det blir nok paa et vis bittelitt bedre naar man har forberedt seg en liten anelse og har tenkt gjennom dette med aa se lille venn, at man oensker en grav osv. Naa er det i hvert fall ikke mer venting, og slipp sorgen loes, samme hvordan den kommer. Alt er greit og ingenting er for lite eller for mye, det er akkurat saann det skal vaere, for deg og dere, det er det bare dere som vet.

Skrevet

vil bare ønske deg masse lykke til, og må da bli så bra som mulig etter omstendighetene!

Og Vist/ når du føler får det, vil vi gjerne høre fra deg igjen!!!

stor klem

Skrevet

Hei,

Tenker paa deg naa i etterkant.

Klem fra meg

Skrevet

jeg også.. har tenkt masse på deg!!

klem

Skrevet

Hvordan gaar det med deg? (forstaar godt dersom du ikke er her inne naa, men dersom du er likevel, saa er det noen som tenker paa deg"

Klem, troest og lykke til videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...