Cat.68 Skrevet 13. mars 2008 #26 Skrevet 13. mars 2008 Jepp, tenk det!!. Tenker han synes synd på seg nå...... Hehehe ;o))
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #27 Skrevet 13. mars 2008 Hvorfor det egentlig...............? Har aldri forstått trangen til visse anonyme å måtte ha en mann til enhver tid, noen tar seg faktisk tid til det forstår du=)
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #28 Skrevet 13. mars 2008 hehe... så "horene" har hisset opp de anonyme strusemusene igjen:-) er det ikke lov til å være i senga mi uten at noen skal få kallenavnet hore??? djeeezzzeezzzzzzzz... det er jo kun ren nytelse jeg gir i den senga og etter at Cat har fått sitt så skal jeg jaggu meg sørge for at gubben til cat også blir høvlet over der:-) Noen flere som melder seg???? JEG TAR ALT:-)
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #29 Skrevet 13. mars 2008 Hvorfor spør du om utseende på folk som forlengst er vekk herfra? Er det virkelig så dårlig med deg?
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #31 Skrevet 13. mars 2008 Hvor patetisk er det, da, hva skal hun (han, det) gjøre om det sies at Morten er steike pen eller ser ut som en sprengt uer, sitte og ronke over årsgamle innlegg?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #32 Skrevet 13. mars 2008 kanskje det er pappa Morten som sjekker opp forholdene her inne:-)
Pappa Morten© Skrevet 28. april 2008 #35 Skrevet 28. april 2008 Takk Dannyboy. Artig å se at jeg er husket, selv om jeg knapt har vært her på to år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå