Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Kjekk eller ei? Tror jeg så bilde av ham for noen år siden. Syns det burde være noen flere kjekke menn her inne jeg
Cat.68 Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Pappa Morten er kjekk (men er ikke her lenger) Daniel er Kjekk Yppert er kjekk Kong Tom er kjekk ( men er ikke her lenger han heller) Synes vi er heldige med flotte menn her inne jeg! ;o))
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Pappa Morten er IKKE kjekk! Men Daniel er snacks! De andre har jeg ikke sett, de virker forøvrig like når jeg tenker meg om...
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Har forøvrig bare møtt en jeg og det holdet=) Må da finnes grenser for hvor mange spreke mannfolk man møter=)
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Driver dere og møter folk på nett? også menn fra her? hvorfor?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #7 Skrevet 13. mars 2008 Litt patetisk og bruke din baby som dating forum da, men dere har vel tusen unger så det er det eneste sted dere kan møte noen. Bare sånn for og opplyse dere litt så finnes det dating sider på nett. Så kast vekk sikle kluter og barne grøt og kom dere ut i det virkelige liv.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #8 Skrevet 13. mars 2008 jasså..du tror vi møter gutta herfra for at vi er på sjekkern?? Det kan ikke ha noe å gjøre med at dibtreff gjerne er MED barn?? Samme om det er mann eller kvinne vel, du som henger deg opp og trur du kan noe om noe...
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #9 Skrevet 13. mars 2008 Jasså.....føler deg utelukket nå da, *trøstetrøste* Sier litt om hva som foregår oppe i hode på deg da slynefitte!! Tusen unger stemmer omtrent og ja har hatt mitt livs opplevelse i en manns seng her=) Og ja jeg gjør det igjen=)
fartilti Skrevet 13. mars 2008 #10 Skrevet 13. mars 2008 Er angelica ei lita hore fitte som slenger fitta si rundt til menn som hun treffer på forumet, mens sikkert en stakkars mann sitter hjemme og passer barn, for jeg regner med at du har det.Ikke at du er så stygg så du måtte hit for å skaffe deg en mann og ikke bruke ett normalt sjekke sted som byen eller lignende.
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #11 Skrevet 13. mars 2008 Hehe......så søt når du er sinna....=) Og ja kan anbefalle senga videre=)
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #12 Skrevet 13. mars 2008 har nok fullt opp i min egen seng, men det var jo bra at du fikk litt fart på slingrefitta. Stakkars deg må være ett trist liv du har når du finner menn her. dessverre tror jeg du ikke er søt hverken når du er blid eller sint......
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #13 Skrevet 13. mars 2008 Å lille triste venn, ja jeg har et forferdelig liv og lever av å hetse slike feite ,bleike fitter som deg........=) Ha en videre fortreffelig kveld med å erge deg over ditt eget liv=)
Cat.68 Skrevet 13. mars 2008 #14 Skrevet 13. mars 2008 Trur du man må være på sjekkern for å møte folk her inne?? Vare seg det er menn eller kvinnfolk? Jeg er endatil Gift..... gidameg jeg må sporenstraks slutte å møte menn det går jo ikke an. Heretter skal jeg blunde når jeg ser et mannelig vesen..................not. Noen av oss klarer fint å å være venner med begge kjønn. Og forresten, den senga Angelica vært i skal jeg også ned i... *kniiis*
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #16 Skrevet 13. mars 2008 Hehe.....det forstår jeg godt....kan anbefalle den på det sterkeste=)
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #17 Skrevet 13. mars 2008 Høres jo knall ut det og hoppe fra seng til seng. Syntes synd på mannfolka deres. Dere må jo være verdens verste fitter og være gift med. Håper ikke du .har barn angelica det ville jo virkelig vært bekymringsfullt. Ergrer meg forresten fint lite over livet mitt her jeg sitter med ett glass rødvin og ler av hvor mange dumme mennesker det finnes i verden.
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #18 Skrevet 13. mars 2008 Så trist at du selv sitter der med et glass rødvin og er den mest dumme da...................men igjen så tar det litt tid for noen før de forstår det=)
Cat.68 Skrevet 13. mars 2008 #19 Skrevet 13. mars 2008 mannen min synes ikke veldig synd på seg selv så du trenger ikke legge så mye kalorier på å synes synd i ham. Og du det er ikke hvilken som helst seng vettu, men den er bare for spesielt innvidde. Og du hvorfor sitter du her inne med det nydelige vinglasst ditt? Må da være bedre ting å ta seg til i det perfekte liv?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #20 Skrevet 13. mars 2008 er jo alltid gøy og se hva som skjer i slummen vet du...
Cat.68 Skrevet 13. mars 2008 #21 Skrevet 13. mars 2008 Du inrømmer at du vil være med å leke altså. ;o)) Men du skjønner at også i slummen skyr vi rottene.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #22 Skrevet 13. mars 2008 Aldri sagt jeg vil leke jeg, Syntes bare at det kan være informativt og sjekke hva som skjer i de lavere lag av samfunnet.
Cat.68 Skrevet 13. mars 2008 #23 Skrevet 13. mars 2008 Ok, synes det hørtes trist ut. Men hver sin smak om hva som er informativt.Du får ha en fin kveld videre da. Selv skal jeg legge meg sammen med min stakkars, stakkars mann og minne ham på hvorfor det er så fælt å være gift med meg ;o))
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #24 Skrevet 13. mars 2008 Fytti katta du er så slem......cat.......skal du legge deg sammen med han.............=)
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #25 Skrevet 13. mars 2008 Burde vel vurdere det du også angelica. Finne deg en mann og legge deg sammen med. Hvis noen virkelig vil det da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå