blirjegsnartmamma Skrevet 14. mars 2008 #26 Skrevet 14. mars 2008 Vi giftet oss i august ifjor, hadde da vært sammen i 10, 11 mnd. Hadde vel egentlig et stort bryllup, 76 til middag og 110-120 til kaffen. Det føltes bare helt rett! Vi forlovet oss knappe 4mnd etter at vi traff hverandre. Vi var på tur med flere venner til København, og min kjære gikk ned på kne i en innvendig 4-sengs lugar på båten.. Han hadde allerede kjøpt champagnen! Minne for livet!!
marien - FØDEKLAR! Skrevet 14. mars 2008 #27 Skrevet 14. mars 2008 Samme bryllupsdag vi da... Vi giftet oss etter å ha vært sammen i 10 år. Har to god-gutter og venter nr 3 i november, forhåpentligvis!
Mayla;) Skrevet 14. mars 2008 #28 Skrevet 14. mars 2008 Vi giftet oss i fjor vår, og da hadde vi vært sammen i 3 år =) Hadde stort bryllup med all familie og venner, et minne for livet! Han er 26 og jeg er (nesten) 24.
Nibba FØDEKLAR :-) Skrevet 14. mars 2008 #29 Skrevet 14. mars 2008 Vi gifta oss i april 2000, då hadde vi kjent kvarandre i ca ni mnd og var allereie 5 mnd på veg med førstemann ;-) Det gjekk fort, men du så riktig det var! Fantastisk romantisk, og vi er like sikre i dag på at vi har valt den rette!!! Sukk, blir heilt i det romantiske hjørnet er eg, no ;-)
Nibba FØDEKLAR :-) Skrevet 14. mars 2008 #30 Skrevet 14. mars 2008 Han var forresten 22 og eg 25 då vi gifta oss. No ventar vi barn nr tre om ca to mnd :-)
Topp 10. Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #31 Skrevet 14. mars 2008 Vi har allerde fått skatten vår!! hun er blitt 5 uker! Ja, jeg er veldi sikker på at han er mannen jeg vil dele livet mitt med!! Og vi har snakket om hvordan vi vil ha det og hvordan ting skal skje:) ang bryllupet altså Men synes fortsatt det er litt skummelt... syntes også det var skummelt å skulle bli mamma, men nå som jeg har blitt det er det fantastisk:) Regner med jeg synes det er like fantastisk å være gift!!
Topp 10. Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #32 Skrevet 14. mars 2008 Nei, syntes også det var skummelt å skulle bli mor, selv om skatten vår var planlagt:) Så jeg har vel bare en liten defekt med at jeg synes det ukjente er litt skummelt!! For det å bli mor er alldeles fantstisk:) Jeg er vel også litt småskadet... (mor og far er gift ja) men mange andre går fra hverandre... virker som om det er så lett å gå fra hverandre... huff... litt pessemistisk å vett du... Men for all del, jeg vil over alt her i livet dele livet mitt med samboer og skatten vår:) og kanskje flere skatter etterhvert:)....
Topp 10. Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #33 Skrevet 14. mars 2008 Hehehe, jeg fri ja:) blir vel til det til slutt:) Tihi... jeg har vel hintet temelig mye!! Har til og med sendt han mail med overskriften... forlovelsesring:) Men denne gutten min er litt treg når det gjelder romantiske ting Heheheh... helt ærlig så må jeg gå å plukke ut min egen bursdagsgave. Han er ikke så oppfinnsom av seg og tar ikke de små hintene jeg sender ut i hverdagen... litt treg kanskje:) Men så fantastisk Men vi har snakket om det å gifte oss og er enige hvordan vi vil ha det... gifte oss i utlandet og komme hjem å holde en kjempe fest fr nærmeste familie og venner!! Så alt er egentlig klart.... men han tar ikke hintet med å fri... må vel skrive det i panna eller gjøre det selv!! Blir spennede å se hva som skjer!!
Snart mamma! :) Skrevet 14. mars 2008 #34 Skrevet 14. mars 2008 Ja, det er vi. Vi giftet oss i april 2002 =)
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #35 Skrevet 14. mars 2008 Vi skulle egentlig gifte oss 13.september`08.. Istedenfor ble jeg gravid og fikk termin 22.aug.. Det ble litt liten margin.. hehe.. Så nå gifter vi oss 13.juni`09.. Da rekker jeg forhåpentligvis å gå ned noen kjolestørrelser først
Slæsh84 Skrevet 15. mars 2008 #36 Skrevet 15. mars 2008 Hei:) Eg e 24år,han e 28år. Vi forlovet oss 11oktober 2006. Giftet oss 11 August 2007 , å venter vårt første barn 23mai:) Me har vært sammen 2 år, 26mars... Gått fort i svingene med oss,mn angre ikkje, å me meinte d va riktig. (Hadde ikkje blitt samboere uansett)
Bianca83 Skrevet 15. mars 2008 #37 Skrevet 15. mars 2008 Vi gifta oss i 2004 etter å ha vært sammen i fire år. Vi var 21 og 22 når vi gifta oss. Og nå snart fire år etter bryllupet så venter vi førstemann. Termin om 11 dager. Gleder oss masse. Det å gifte seg er en fantastisk ting :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå