Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, som dere ser på overskriften så lurer jeg på om dere er gift?

Og var dere gamle når dere giftet dere?

Jeg har så lyst å gifte meg med min kjære, men synes det er skummelt også!! Vet ikke helt hvorfor, men alt det nye er litt skummelt... ikke at ting blir så annerledes, men ja... dere skjønner kanskje hva jeg mener??:)

Det å reise bort å gifte seg i all hemmlighet er ikke like skummelt:) Men det å samle hele familien og slikt er litt skummelt... hva om det ikke skal gå... huff... for en rar tanke!! Er det noen andre som har hatt det slik like før de giftet seg... eller generelt før dere giftet dere?

Er så redd for at det ikke skal gå... kanskje litt pessemistisk å tenke slik men forstå meg riktig... jeg elsker samboer over alt, og han er den som gjør meg hel og jeg vil dele resten av mitt liv med han!! Men det er fortsatt litt skummelt... flere som tenker slik???

Min kjære er litt treg på slike romantiske ting som å fri... så det skjer vel ikke noe i nærmeste framtid, men vi har snakket om å gifte oss iallefall:) Og begge vil:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi gifra oss i august i fjor. da hadde vi vært sammen i 4,5 år . jeg 21 og han 26 år gammel.

det var en helt fantastisk opplevelse:) har vell 1600 bilder der vi bare smiler å ler:)

Skrevet

gifta oss skulle d stå..

Skrevet

Forlovet oss 12/10-1991

Giftet oss 28/6-1997

Skrevet

Vi gifter oss i september i år vi. Får vår første baby sammen nå om et par uker, og vi er 30 år begge to. Vi har vært sammen i 8 år, og prøvd å få barn i over 4 år, så det at vi har bestemt oss for å dele resten av livet sammen er for oss bare en kjempe deilig tanke... Vi gleder oss sykt mye, ikke bare til bryllupet(selv om det blir hæla i taket det også)... men vi gleder oss så utrolig mye til å ha et supert og spennende resten av livet sammen, til å ha et trygt og godt ekteskap, og familieliv sammen....

Skrevet

Vi giftet oss i 2007. Var ikke noe skummelt i det hele tatt, følte at dette var helt riktig for oss:) Hadde bare den nærmeste familien med, var kun 12 stk til sammen.. Etter kirka hadde vi bare kaffe/kaker, før bare vi to "rømte" av gårde på "luksus" hotell, med 3 retters middag osv:) Var kjemperomantisk:)

Skrevet

Vi gifta oss i august 2007. Hadde da vært forlovet i 1 år, og sammen i 2 1/2 år.

Venter vårt første barn i mai.

Jeg synes ikke det var skummelt i det hele tatt, var veldig trygg på at dette var riktig. SÅnn sett er det et mye større skritt å få barn, så klarer man det, kan man like godt være gift. Det er tross alt en mindre inngripen i det praktiske liv.

Skrevet

hei

vi giftet oss i april 2007, vi giftet oss i all hemmelighet hadde bare med dattra vår og forlovere må ha et vitne vær.. var veldig koslig angrer ikke i det heletatt på at vi ikke hadde no selskap, var veldig koslig var ute å spiste alle sammen etterpå. var bare vår dag..

Skrevet

Gifta oss 11. August i fjor..

Jeg var 23 da og han 37..

Skrevet

Vi giftet oss i april 2004, hadde da vært sammen i to år og 4 mnd. Venter nå barn nummer tre:-)

Skrevet

Vi gifta oss ifjor og det er en av de beste dagene i mitt liv. Jeg var som deg litt nervøs i forkant, spesielt for å samle hele familien og love foran gud og alle at vi skal være sammen resten av livet. Men som skrevet over, absolutt en av de beste dagene jeg har opplevd. Og så koselig som det er å være gift: )))

Vi var begge 26 da vi gifta oss og hadde 1 barn fra før: )

Skrevet

Vi er gift :-). Merker ikke akkurat den store forskjellen i hverdagen, men det er trygt og godt på mange måter. Ellers tenker jeg jo som så at når dere venter barn sammen så er vel det et like stort løfte (om man kan kalle det det) som å gifte seg. Man bør jo være rimelig sikker på at man vil dele livet sammen når man får barn :-) !

Lykke til uansett! Det ER godt å være gift! Og du høres jo absolutt ut som du er sikker på hvem du vil ha ;-)

Skrevet

Vi giftet oss i oktober 2007, hadde da vært forlovet i 1 år. Vi giftet oss i hemmelighet, og det var bare oss og forloverne våre. Helt perfekt med andre ord :-)

Å få barn er da mye mer "skummelt" enn å gifte seg?? Er jo verre om det ikke går når man har barn sammen enn når man "bare" er gift.

Skrevet

Men synes du at det er mindre skummelt å få barn?

For meg er det motsatt, uten barn kunne vi gått hvert til vårt uten å måtte snakke med hverandre igjen. Men nå, nå er det virkelig for alltid.

(ikke at jeg er i tvil altså! Han er MANNEN. Jeg er bare et småskadet skilsmissebarn) :)

Vi giftet oss februar 07 - hadde det store tradisjonelle familiebryllupet - og jeg ELSKET det. Det var magisk. Anbefales.:D

Men man må jo ikke ha hele slekta, men familien kommer vel uansett sammen til navnefest/dåp, gjør den ikke?

Og husk, uansett historie (og min familie har en del) de er voksne mennesker og vet å oppføre seg på deres dag...

Skrevet

Jeg er ikke gift, men har veldig lyst. Føler at d er d rette, ettersom vi har allerede lovd hverandre å holde sammen og planlegger et barn, som forsåvidt er noe mye større enn bryllup! Jeg tenker at d er en fin måte å "bevise" vår kjærlighet på, også tenker jeg jo litt i forhold til rettigheter og trygghet. Når vi får barn, har jo bf litt mer han skulle sagt om vi er gifte, dersom d _skulle_ skje noe.

For min del vil jeg helst bare ta med de aller, aller nærmeste til utlandet og bare ha en liten koselig sermoni. Storkalas er ikke noe for meg akkurat.. Hadde nok grudd meg til et bryllup om vi skulle ha storfest. D er så mye arbeid og stress, og jeg er ikke særlig flink til sånt =p Men imens jeg venter på at sambo skal fri (eller muligens ta saken i egne hender), så er d bare baby-planlegging. Når en evt. baby kommer til verden vil vi nok gifte oss uansett, ganske raskt, om d så bare er på papiret.

Skrevet

Vi giftet oss i juli 2005 da var jeg 31 år og han 35 år. Hadde da vært sammen i 4,5 år. Syns det var det mest naturlige i verden siden vi begge ville tilbringe livet vårt sammen og skulle starte en familie. Venter nå baby nr. 2 om 2 uker:o)

Skrevet

Vi giftet oss i fjor sommer :-) var 25 og 34. Da hadde vi vært sammen i 6 1/2 år, forlovet i et halvt. Ble gravide like etter :-)

Ting er ikke masse annerledes i hverdagen. Men for meg er det deilig å tenke på at nå er han ektemannen min :-) Jeg visste veldig tidlig at han var mannen i mitt liv og elsker ham med kropp og sjel!

Vi snakket om å gifte oss og så ble vi bare enige om å gjøre det :-D satte datoen og annonserte det til familien, så jeg kan ikke skryte av et kjemperomantisk frieri. Men dagen var heeelt fantastisk :-) kjempedeilig! Sukk, blir sentimental og tårete her.. Må bort å nusse litt på mannen :-)

Skrevet

Vi ble i lag i 2004, forlovet oss i 2005, og skal gifte oss nå i juni. Skulle egentlig gifte oss i 2006, men jeg ble gravid da. (heldigvis, for trodde ikke jeg kunne få barn etter 3 SA) Så vi fikk en sønn det året =)

Begge to blir 24 i år. Tror ikke det har så mye å si hvor lenge en er i lag, bare det at en er sikker på at man vil dele resten av livet med hverandre. Litt kalde føtter er vel normalt å få vet jeg, men vi bare gleder oss til hver eneste dag vi får oppleve sammen.

Vi visste det begge to første gang vi traff hverandre..at det kom til å bli oss to. Var en utrolig, men rar følelse som jeg aldri har hatt før.

Har jo vært inne på emnet å bare stikke av å gifte oss, men vi har bestemt oss for at vi vil gifte oss foran hele slekta og vennene våre. Vil dele det med dem, og det er jo mer romantisk.

Er en fantastisk følelse å finne en mann man vil dele hver dag med, resten av sitt liv. Så du kan jo fri til han du også? Er jo mer vanlig nå at kvinnen går ned på kne.. Eller ta han med til en gullsmed å se på forlovelsesringer, og fortelle ham hva slags type ringer du liker. Så tar han vel et hint, og får farten på seg skal du se =)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Vi giftet oss i mai i fjor. Var 30 og 27 år vi da. Hadde vært offisielt sammen i 2 år og bodd sammen i underkant av 1,5 :-)

Var en kjempefin dag som gikk så alt for fort....

Skrevet

Vi giftet oss i 2003, da var han 20 og jeg 23 år =)

Venter vårt første barn nå.

Skrevet

Hihi, litt trøtt på morran.. 22 år var jeg =)

Skrevet

Ja, vi er gift. Giftet oss da vi hadde vært sammen et halvt år så det var ikke så mye som forandret seg.

Vi bodde i utlandet, så vi gikk på ambassaden og giftet oss og hadde ikke noen fest eller noe. Fordi vi ikke hadde råd. Det var litt skummelt, men det var skumlere å bli foreldre.

Vi var 24 og 23 da vi ble gift. Nå har vi vært sammen i snart fire år og gift i snart tre og et halvt og har snart to gutter. Det er kanskje litt hurtig sånn objektivt sett, men det er vårt tempo.

Skrevet

Ting har gått litt fort,men gud å vi trives=)

Ble sammen juni -04

Flyttet sammen juli-04

Forlovet oss des-05

Første barn mars-06

Giftet oss august-07

Venter hvårt andre barn den 25 mars 2008=)

Når vi giftet oss var jeg 22 år og han 36år...=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...