Stine:-) Skrevet 19. mars 2008 #26 Skrevet 19. mars 2008 Heisann, jammen var det mange her;) IKM 24 her, og dagene sniker seg avgårde mot helg. Måtte kjøpe tester i dag, tilfelle nyskjerrigheten tar overhånd i helga. Dette er første gang vi planlegger graviditet, og jeg blir jo helt tussete av det. Har kjent graviditetssymptomer siden før eggløsning jeg, ha ha ha... Må si at vi har to ungdommer fra før, men de var nok overraskelser begge to Nå satser vi for fullt på en atpåklatt, eller fler;) Ønsker dere en spennende og fruktbar påske damer.
kei80 Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #27 Skrevet 20. mars 2008 Hei,hei! krysser for deg,spenndene! Blir fint med en liten en når du har to store Lykke til videre!!hold meg oppdatert! God påske!
Nagilimia Skrevet 20. mars 2008 #28 Skrevet 20. mars 2008 Noen er flinke til å skrive her ser jeg, får komme med en liten oppdatering her jeg også da: Tror jeg hadde el på søndag (tester ikke) og har hatt sex hver dag fra torsdag til søndag. Ellers har vi hatt sex annenhver dag. Sist prøve periode hadde vi bare sex i helgene, så med tanke på at vi nå er sammen helt til neste tirsdag (jobber i oslo) er det jo større sjangs denne mnd. Dette er jo bare 2. prøveperiode så er fortsatt veldig rolig Det som er litt "kjipt" er at jeg altid føler meg uvel (kvalm) i mellom el og ikm så kan ikke ta det som tegn. Forige mnd følte jeg meg super gravid, men det var jeg jo ikke. Denne mnd føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt. Skal på fest den 29.mars så det hadde jo passet at jeg ikke var gravid denne mnd (kansje jeg derfor blir det og da hadde jeg blitt GLAD). Jeg har ikm den 30/31, så må nok belage på å ikke drikke uansett Noe som kommer til å medføre en hel haug med spørsmål, for de fleste vet at vi prøver, men er så åpen om ting det gjør ikke noe, er bare mine bestevenninner som er der alikevel. Jeg synes foresten det er kjempe deilig å stå i den posisjonen at vi planlegger å bli foreldre. Jeg leser "alt" jeg kommer over, ser reprise på jordmødrene osv. Forbereder med som bare det og storkoser meg med det! (Holder meg foresten borte fra negative innlegg, for noen av de gjør meg stressa). Hvordan er det med dere andre prøvere?
Stine:-) Skrevet 21. mars 2008 #29 Skrevet 21. mars 2008 Kjenner den følelsen av å føle seg gravid:) Det er andre PP her, og forrige mnd lå vi med flunsa begge to under eggløsning, så da orket vi rett og slett ikke, hihi. Mannen min er borte i ukedagene, og jeg har tydeligvis eggløsning i uka;(, så det kan bli vanskelig å treffe fremover. Vi mista tvillinger i jula, og det er mange som lurer på om vi prøver igjenn, så jeg lurte på å kjøpe alkoholfri rødvin og bytte etikett, neste gang jeg skal i sosialt lag. Jeg orker ikke disse spørsmålene, og at noen skal gjette at vi eventuellt er gravid så tidlig. En må vere litt kreativ hihi;) Håper på positiv test i morgen tidlig, og ønsker dere andre lykke til
Alle gode ting er tre + en til Skrevet 24. mars 2008 #31 Skrevet 24. mars 2008 Heisann!!! Har IKM i dag 24. og testa positivt med CB i går kveld og i dag tidlig!!!!!!!!! Dette er en like vidunderlig følelse hver eneste gang:) Noen flere som har testa???
Prinsemamma:-) Skrevet 24. mars 2008 #32 Skrevet 24. mars 2008 Gratulerer kjempemasse:) Jeg har IKM ca 28. Har hatt litt forskjellige sykluser så har valgt den lengste, og ut fra det blir IKM 28. Har veldig lyst til teste nå, men blir så lei hvis den er negativ. Så får vel bare holde ut noen dager til.
Stine:-) Skrevet 25. mars 2008 #33 Skrevet 25. mars 2008 Testet negativt på lørdag, og i dag kom tanta . Det kan se ut som jeg har stabil 28 dagers syklus, og da skulle det i allefall være lett og beregne eggløsnings dag. Men jeg vet jo vi hadde sex både før og under eggløsning i siste periode. Neste blir da tirsdag 8 april. Dumt at mannen min er bortreist i 3 uker til, bare hjemme natt til lørdagene Ønsker dere andre lykke til med testingen
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 25. mars 2008 #34 Skrevet 25. mars 2008 grattis til dere som har testa pos=) ingenting er kjekkere og mer koselig en det;o) jeg har ikm i morra og venter spent, hadde rtg av egglederne og aner i grunn ikke hva en kontrastveske kan gjøre med et event modent egg, men har håpet der=) har svidd av hele to el tester en i går og en i dag bare for gøy egentlig, i går var den blank, i dag var det en skarp strek der, ikke så skarp som kontrollstreken seff men skarp likevel...tenkte jeg skulle ta en i morra om ikke mensen dukker opp i løpet av natta... lykke til alle sammen=)
heleneogde2gutta Skrevet 25. mars 2008 #35 Skrevet 25. mars 2008 ærsj...da kom TR og vi får prøve på nytt om 14 dager, skjønte det egentlig, hatt skikkelig svingninger som følger syklusen.....håper den sitter hos mange denne gang! hvis ikke sees vi her inne også de neste ukene;)
Benjamin06+Isaac i magen Skrevet 26. mars 2008 #36 Skrevet 26. mars 2008 Første syklus etter spiral..så usikker på hvor mange dager den er på. Men er den på 28 så har jeg IKM idag. Tenkte jeg skulle vente et par uker med å teste(forrige gang jeg var gravid fikk jeg ikke svakt pos før jeg var 6uker på vei). Testet igår på dagen(4t siden sist jeg tisset) med CB digital....men "ikke gravid" Visste det egentlig..men vart deppa fordi om!
kei80 Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #37 Skrevet 26. mars 2008 Hei du! Er lov å bli deppa!vet hvordan det er.Men jeg testa aldri posetiv når jeg var gravid med den digetale så sverger til de med streker.Trøsteklem
Sjokolademonsteret Skrevet 27. mars 2008 #38 Skrevet 27. mars 2008 Har IKM i morgen..... Er så sykt spent. Holder på å gå på veggen av spenning... Krysser fingerne for alle )
skautrollet m/surprise Skrevet 27. mars 2008 #39 Skrevet 27. mars 2008 Tør ikke helt å slippe gleden løs enda men fikk en skyggestrek på billigstrimmel i dag... :-) IKM på lørdag... Tester igjen i morgen tidlig jeg! Skal gå på Pregnyl denne gangen da jeg hadde en SA i oktober og en nå i januar. Setter den første sprøyta i morgen kveld hvis det blir sterkere strek i morgen tidlig. Fryktelig spent på om det går bra denne gangen... Puppa mine sier i hvert fall klart og tydelig ifra at det er ting på gang!!! :-) :-) Håper vi blir mange på 1.trimester! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå