Gladjenta og bittelille spire Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Jeg hører hjemme her! Jeg har IKM 25. mars, men det skal vel holde hardt å ikke svi av noen tester i påskehelgen, hi hi. Jeg syns kanskje det kjentes ut som om jeg hadde EL på søndag og da kan jeg jo teste 1. påskedag hvis jeg blir altfor utålmodig. Egentlig har jeg innmari lyst å teste nå, men jeg veeet jo at det er altfor tidlig.
heleneogde2gutta Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Heisann! tror jeg har ikm den uka, tror iallefall jeg hadde EL på søndag. Neste runde på kartlegges bedre, har ikke styring på egen syklus. men testing? det skal jeg jammen ikke prøve å tenke på på så lenge jeg kan...... lykke lykke lykke til!
kei80 Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2008 ahh!spenndene!!håper dagene går fort for deg:)
kei80 Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2008 Håper virkelgi den sitter hos deg! Blir gald bare jeg finner egg/stigning denne mnd..Har hatt et par sykluser uten.Men håpet er ikke uten ennå!! lykke til tilbake
Nagilimia Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Jeg har IKM søndag 30 uke 13, hvis det blir likt som forige mnd. Jeg og sambo ser hverandre jo bare i helgene frem til juni, så er fortsatt ganske så avslappa, men det er jo el ca. nå til søndag, så kansje det klaffer... Synes dette er så gøy!!! Sexlivet blomstrer i helgene, hihi!! Tror ikke sambo har det så værst han heller *smiiiiler*
håpet omden lille... Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Hei, jeg hører også til her da jeg har IKM 30. Har begynt å bruke fertilitetsmonitor denne perioden så jeg går rundt og er spent for det første om denne vil vise om og evt når jeg skal ha eggløsningen, også i tillegg om den klaffer. Kjenner flere som er blitt gravide etter å ha brukt denne på første pp ( jeg vil ikke ha forstore forhåpninger), men det gir meg håp og mot til å fortsette videre;))
kei80 Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. mars 2008 samme dato vi da!! Spenndene!!Har du 28 syklus har vi jo el likt:) Lykke til med monitoren! Blir den her å hvis det ikke klaffer innen et år!
Alle gode ting er tre + en til Skrevet 12. mars 2008 #9 Skrevet 12. mars 2008 Henger meg på, har IKM 24. Tvi-tvi til oss alle!!!!
kei80 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 14. mars 2008 så gøy! Da krysser vi for deg å her Hva sier magefølsen din da?
kei80 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 14. mars 2008 Venter spent på utslag på el nå! på 13 dag ida men ikke utslag..Pleier å slå ut rundt 15 dag så håper dagene går fort Åssen ligger det ann med dere jenter?
Nagilimia Skrevet 14. mars 2008 #13 Skrevet 14. mars 2008 Idag har jeg skikkelige el-smerter. Vokna i natt og hadde så vondt i ryggen at jeg måtte ta meg en halv paracet men nå er det bare nederst i magen jeg har vondt. El-slim har også begynt å komme Har jo nesten så vondt at hvis det ikke gir seg vet jeg ikke om jeg orker noen hyrdestund i kveld.., men det går nok over (eller så er det noe annet???) Dere andre da?
kei80 Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 15. mars 2008 Godt du ser det posetive i det negative Håper formen er bedre? Må si jeg begynner å bli litt utålmodig her,men el er vel forhåpentligvis rundt hjørnet
Nagilimia Skrevet 15. mars 2008 #15 Skrevet 15. mars 2008 Ordent seg det..., tok en paracet før sambo kom hjem før jobb!! (En tanke som slo meg var... er du en smule desperat hihihi). Og det ble en koselig kveld ;D Nå er vi på påskeferie hos bestemor...formen er på topp. Lure på om jeg får lurt sambo til en liten hyrdestund i kveld også hihi!! Blir jo ekstra spennende når man må være "stille"....
tuppa prøvd lenge Skrevet 16. mars 2008 #16 Skrevet 16. mars 2008 ville bare skrive meg på her jeg også:)hehe jeg har ikm den 25 eller 26 så jeg venter i spenning:) skal bli morro å se hvem av oss som er så heldige å få positiv test!
Duchess Skrevet 16. mars 2008 #17 Skrevet 16. mars 2008 Heisann! Jeg er ny her. Vi skulle egentlig starte i april, men det klarte vi ikke... så nå går jeg og håper på at det har klaffa... Har ikm rundt 27;) Tvi tvi
Oliver-født-i-26-uke Skrevet 16. mars 2008 #18 Skrevet 16. mars 2008 Har IKM 26 mars, håper og tror den satt denne gangen da jeg er i 3pp og endelig fant EL. Krysser fingrene for alle og ønsker dere en super påske=)
kei80 Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #19 Skrevet 17. mars 2008 Herlig Leter fortsatt etter el her,men håper den duker opp denne mnd! krysser for deg!!God påske ja
vil ha en til=) Skrevet 17. mars 2008 #21 Skrevet 17. mars 2008 Heisann:) Tatt en pause herfra i noen uker nå men nå blir jeg snart gal...forrige syklus kom TR fire-fem dager for sent etter at kroppen har tulla masse siden sist MA.vet ikke akkurat når jeg hadde el men skal nå etter planen ha IKM i løpet av neste uke...det som er litt dumt er at jeg siden forrige tirsdag har hatt en slags rosa/brunlignende utflod...variert veldig i styrke og det har kun kommet på papiret.trodde først at det kunne være snakk om festeblødning (jeey) men etter som dagene har gått så tror jeg det bare er kroppen min som streiker...ikke fått så mange symptomer enda heller..skal teste neste tirsdag hvis jeg ikke får TR da...håpe håpe...denne ventinga tar knekken på meg
skautrollet m/surprise Skrevet 18. mars 2008 #22 Skrevet 18. mars 2008 Vil gjerne være med her jeg også! Hadde EL på søndag så jeg kan teste fra tirsdag 25. da vel.. Hadde flaks denne gangen, sambo kjører langtransport og var heldigvis hjemme i helga :-):-) Krysser fingrene for oss alle sammen!
kei80 Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #23 Skrevet 18. mars 2008 Klart du skal være med!! Så bra at det klaffet med EL!!krysse kryss! Må holde meg oppdatert!
kei80 Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #24 Skrevet 19. mars 2008 Hmm...Denne testerunden etter EL begynner styggt å ligne den pp jeg hadde der jeg ikke fant egg...Litt småbekymra og utålmodig her!! Har jeg en 43 dager syklus nå,har jeg termin julaften!! Ikke noe annet å gjøre enn å teste teste teste! Håper dere andre jentene ligger bedre ann enn meg nå!?
Prinsemamma:-) Skrevet 19. mars 2008 #25 Skrevet 19. mars 2008 Slenger meg med her jeg også. Jeg regner med jeg hadde EL i helga som var, men har ikke testet denne gangen. Har gått til akupunktur nå og har rukket å være der 3 ganger fra forrige tantebesøk. Håper så veldig at hun har klart å hjelpe meg slik at det blir en liten spire denne gangen. Har forresten IKM 28. mars. Syns alltid ventetida fra EL til IKM er grusomt lang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå