Gå til innhold

Hva "savner" du mens du er gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Savner omtrent 80 % av alt det de over meg har skrevet :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

salami, fenalår og annen skinke!! og det å kunne LIGGE når jeg sover, i steden for å sitte (halsbrann!!)

Drikker sjelden,,,men kommer til å savne muligheten for ett glass rødvin nå i påska

Skrevet

Savner rødvin til en god middag. Blir liksom ikke helt det samme med munkholm. Men jenter, det finnes mer enn en type munk, og de er faktisk gode. Også kan man spise salami, var hos jm i dag og hun kunne ikke skjønne det. Da jeg gikk gravid sist, var det ingen som sa at salami er farlig, og litt rart at det plutselig er blitt det etter 3 år. Det er jo samme salami. Og det er faktisk veldig bra å ri på hest. Har 2 stk og en søster som er fysioterapeut med spes felt bekkenløsning. Skritt og lett trav er faktisk med å styrke bekkenmuskulaturen. Min bl er blitt bedre nå etter at gullet ikke er halt lenger og vi har skritta på gradvis lengre turer hver dag. Kjempefint.

Skrevet

Jeg savner å kunne proppe meg med godis....

Skrevet

Savner det å ha masse energi, at vennene mine faktisk er glad på mine vegne-istedet for å oppføre seg som sure padder, rødvin og klær som passer.

Skrevet

åå, jeg synes det er stort å være gravid, men denne listen blir lang..

vin i ny og ne, hoppe på kjæresten min og kose med han uten å være redd for å "skade" lille i magen, lekeslossing, kroppen min, å trene skikkelig å se fremgang, føle meg slank og fin, generelt og kunne gjøre ting uten å være redd for at det ikke er bra for tuppa. er lite av mat jeg savner å kunne spise, faktisk..

Men det er jo bare en kort periode i livet, så det er verdt det!! i tillegg til å glede oss til babyen kommer kan vi jo glede oss til alt det jeg kan gjøre igjen etter snuppa har kommet :-)

Skrevet

..og så må jeg legge til litt

-sex som ikke-gravid, den er litt annereldes gitt.

-klærne mine som passer før

-og sove på magen og generelt som en krøll.. elsker å ligge med armer å ben på kryss og tvers, men det begynner å bli ubehagelig gitt

det er sikkert masse masse mer, men det var det jeg kom på i farta..

Skrevet

Energien min.... og en dag fri for kvalme mmm det hadde vært noe :)

Skrevet

å få min fulle energi tilbake;)Jobber som treningsveileder og instruktør, så trenger futtet mitt tilbake:)men ville ikke byttet det for alt i verden med vår kjære prins i magen min:)så savner jeg røykelaks:)

Skrevet

Ligge på magen

Spekemat

Blodig biff

Å kunne røre seg ordentlig :-)

Skrevet

Jeg savner:

Rødvin!

Energien min

Å kunne gjøre husarbeid uten å få uutholdelige bekkenplager

En kropp uten hevelser...

Men det jeg vil savne etterpå er:

Å kjenne liv i magen

Spenningen

Den indre roen

ha en fin helg alle sammen!

Skrevet

røyk

olabuksene mine

treninga

ligge på magen.

energien min

men alt er verdt det når den lille kommer til verden:D

Skrevet

Å kunne ligge på magen.

Å kunne kjøpe seg en foccaica med brie og chorizo.

Å ikke være tørst og sulten 24 timer i døgnet.

Ellers har jeg det helt perfekt!

Skrevet

rødvin og energi til de andre barna mine::

Skrevet

Jeg savner fenalår!!!!

Mannen min har lovet å komme med fenalår, fine rundstykker og cola etter fødselen:)

Ellers koser jeg meg med den lille vennen i magen min, som akkurat nå dulter meg forsiktig i magen:))))

Skrevet

Jeg savner å kunne sove en hel natt uten å måtte på do, et vinglass i ny og ne, å kunne ta i ordentlig på trening, og et stort smørbrød med MASSE røkelaks!

Det siste har jeg gitt mannen min klar beskjed om at jeg skal ha med en gang ungen er ute, han kan bare begynne å steke eggerøra når riene begynner ;-)

Skrevet

- Sushi! Det vil jeg spise når fødselen er over, gett...

- myke oster, helst upasteuriserte, skikkelig stinkende

- å kunne gå opp en trapp uten å miste pusten

- å sove uten tissepauser (som også innebærer en trapp opp og pustedøden)

- å føle meg slank og fin når jeg har trent som en gærning og spist sunt, i stedet for å fremdeles føle meg som en bums

Ikke så mye mer jeg savner ennå, ettersom høyhælte sko går bra, å bøye seg går bra, trene hardt går bra osv - men jeg vet at det ikke kommer til å gå fullt så bra om et par, tre måneder...

MEN, siden dette antageligvis er min siste graviditet, så kommer jeg virkelig til å savne å være gravid når denne lille gutten er ute...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...