Ella78 m/ A&M Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Ikke misforstå, jeg elsker å være gravid og ofrer mer enn gjerne det lille jeg ofrer. Men noen lyster sitter godt i, og nå tenkte jeg å lufte noen av mine.... Jeg savner: Spekemat Martini Asti Roastbeef Jeg savner å ha energi, å kunne bøye meg uten å stønne, å kunne ligge rett ut på ryggen, eller på magen...
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Pærecider Fenalåg og spekeskine Energi....
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Å kunne proppe i meg masser av sjokolade uten å få dårlig samvittighet...
Muffemor og lille Ida <3 Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Savner: Rødvin til middagen ENERGIEN min..... Midjen min Ellers elsker jeg at lille prinsessa vår vokser inni magen min :-)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Jeg savner å kunne trene hestene mine som normalt, savner å kunne gå uten å vralte som ei gås med store smerter i bekkenet, savner å kunne spise det som måtte passe meg uten å ende opp hengende over doskåla eller med en halsbrann som ikke ligner grisen.. og jeg savner å ha overskudd til barnet jeg har fra før. Ellers er livet skjønnt, hehe..
Dr Mcstuffins Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 Westfalerskinke....og at buksene mine ikke var så trange Og brie (osten)....
*Willow* Skrevet 11. mars 2008 #8 Skrevet 11. mars 2008 Jeg savner å spise et helt måltid uten å spy. Har ikke hatt et spyfritt måltid siden starten av desember. Ellers savner jeg å kunne dusje uten å svime av og så savner jeg jobben min:)
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #9 Skrevet 11. mars 2008 savner energien min, den er som blåst bort hver gang jeg er gravid.
Sivert Skrevet 11. mars 2008 #11 Skrevet 11. mars 2008 Det er utrolig hvor lyst man får på ting man ikke kan spise når man er gravid. Ting man egentlig ikke tenkte så mye over før, men som bare svirrer rundt i hue nå om dagen Brie Spekemat Røkt laks kaffe og baileys Rødvin Og hvor i hekken blei det av all energien?? Ellers er livet helt perfekt
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 11. mars 2008 #12 Skrevet 11. mars 2008 savner å se tedene mine kan ikke barbere meg skikkelig utenom armhulen ++ stress å ta på strømper å sko kondisen ble jo absolutt ikke bedre med 8 kilo Alle typer spekemat e døds kjedelig nå... savner vaffal ett system i magen...helt utav kontroll savner mest å slippe å våkne kl 0715 hver lørdag & søndag sove på magen kan eg bare glemme savne ein fest (men ikke dagen derpå) savner det å ligge helt inntil, holde godt og nært rundt mannen i senga med mest mulig hudkontakt sexlysten bare forsvant over natta, DET savner jeg allermest.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #13 Skrevet 11. mars 2008 savner mannen min i nordsjøen... savner salami savner å kunne bruke de fine stramme jeansene mine savner å fiffe meg opp og føle meg sexy før vi f.eks. skal ut å spise savner å kunne såve en hel natt uten å vokne (blir lenge til neste gang...) savner å kose med pusen min savner å ha lyst på sex!!! savner hud uten strekkmerker savner sko med høye hæler men ingen av disse tingene kan måle seg med hvor mye jeg GLEDER meg og hvor glad jeg er blitt i det lille underet som vokser i magen min:o) Ville gjort alt 100 ganger til!
trude lutt Skrevet 11. mars 2008 #14 Skrevet 11. mars 2008 Rødvinen :-( er ingen stordranker, men det er så godt med et glass vin på kvelden.....
lip smacker Skrevet 11. mars 2008 #15 Skrevet 11. mars 2008 -Energien min! -God vin -Røyk!! -Sexlivet mitt!! -Normale klær!! _Mitt gode humør;-)
LBMH Skrevet 12. mars 2008 #16 Skrevet 12. mars 2008 jeg savner festene sammen med vennindene mine. har prøvd å gått på de,men det er ikke det samme uten alkoholen... savner at kjæresten min kunne forståt hvor tungt jeg har det..at jeg ikke klarer både å vaske hus,hund og lage middag sam tidig når jeg er akurat våknet fra en 10 timers nattevakt i helsevesenet. er 19 uker nå,så jeg håper han snart forstår,for det blir tyngre etter hvert..oså kynnerene... maten savner jeg ikke,graviditeten har hjulpet meg til å bli et mer sunnere menneske=) GLEDER MEG TIL 04.08=)=)=)
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #17 Skrevet 12. mars 2008 Jeg savner sex mest av alt, savner å midjen og å kunne gå i trange jeans, savner å kunne kose med jenta min uten at hun blir sur for at magen min er i veien og at jeg hele tiden sier hun må være forsiktig med mammas mage. Savner sykkelen og å kunne løfte. Savner å ikke være så hjelpesløs:) +mange andre ting som jeg ikke husker akkurat nå pga litt for tidlig ammetåke:) hehe
Piamin Skrevet 12. mars 2008 #18 Skrevet 12. mars 2008 Catch dry eukalyptus... Jeg gleder meg veldig til å ta en pris igjen!
Sash Skrevet 12. mars 2008 #19 Skrevet 12. mars 2008 Savner alt som ikke er lov. :-D og Sex,energi, kroppen min, sove en hel natt, ikke grine når jeg ser noe trist på tv, eller grine bare fordi jeg har fått kvise, føler at jeg griner for nesten alt.. he he, ganske komisk.
snart mor til 3 Skrevet 12. mars 2008 #21 Skrevet 12. mars 2008 røøøøyk!!!! og rødvin,energi,bevegelsesfrihet.. savner å kunne ha sex uten en mage i veien...savner å...hmm..ja..det er vel det... alt er verdt det..men skulle gitt bra mye for et galss god rødvin og en sigarett...
MamaSophie Skrevet 12. mars 2008 #22 Skrevet 12. mars 2008 Godt å se at jeg ikke er den eneste! Jeg savner: - å vrikke på rompa når jeg går! Eller bare gå som et menneske og ikke en gås! -rødvin på fredagen -å klare å ta på tærne -brie eller egentlig: myke oster generelt -ta på meg klær som ikke ser ut som telt -energien min - å ikke se ut som en superdust når noe har falt på gulvet og jeg må få det opp. -å klare å gå ut av sofaen, uten så mye styr. Uff, oooh, uh, tung!, urk osv Men, gleder meg til å se jenta mi
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #23 Skrevet 12. mars 2008 - Knyte skolissene mine uten å stønne. - Jogge mer enn 1 km uten å føle meg pumpa. - Midjen min og klær som PASSER. - Kjøpe klær jeg har lyst på, ikke fordi de PASSER. - Høye støvletter (blitt for trange i leggen alt!) - Føle meg sexy (Selv om sambo virker mer tent på meg nå enn noen gang før!!!)
M by M Skrevet 12. mars 2008 #25 Skrevet 12. mars 2008 Jeg savner: 1. Rødvin 2. Chorizo og spekeskinke 3. De kule olabuksene mine 4. Ri på hest 5. Rødvin, åååå som jeg savner rødvin!! 6. Energi! Hvor ble den av! 7. Normalt fungerende hofter og rygg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå