snowstorm73 Skrevet 11. mars 2008 #26 Skrevet 11. mars 2008 min mann. han er ganske dominant, men siden jeg liker å bli "ledet" har vi det veldig bra sammen. vi diskuterer mye da.
Sjefsmegga Skrevet 11. mars 2008 #27 Skrevet 11. mars 2008 Vi er vel rimelig likestilte her i hus. Vi deler "stillinga", vi tar vel litt hovedansvar for visse ting, men begge kan steppe inn for hverandre hvis det blir nødvendig også :-)
Eve Dallas Skrevet 11. mars 2008 #28 Skrevet 11. mars 2008 Det er nok meg. Noe annet ville vel vært litt upraktisk siden han er bortreist på jobb halve året!
MissBenz Skrevet 11. mars 2008 #30 Skrevet 11. mars 2008 Begge Vi har hvert vårt området på en måte...
høstbarn:) Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #32 Skrevet 11. mars 2008 hehe, der beskrev du hjemmet her og:)
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 11. mars 2008 #33 Skrevet 11. mars 2008 Jeg så klart;) hehehehe tror ivertfal det selv;)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 11. mars 2008 #34 Skrevet 11. mars 2008 hahaha.. Når far og sønn diskuterer og far sier "nå må du gi deg, nå må du gjøre som jeg sier, hvem er det som bestemmer her". Så mumler gutten "mamma". Faren blir like skuffet hver gang. Grunnen er enkel.. Faren pendler og frem til gutten var nesten to år jobbet faren hele tiden og gutten så han omtrent bare i helgene. Nå jobber han deltid og leter etter en god jobb litt nærmere hjemme og har fått litt mer "beslutnings ansvar" hjemme.
høstbarn:) Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #35 Skrevet 11. mars 2008 Ha ha den var god. Det er av små barn og fulle folk en får høre sannheten:)
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #36 Skrevet 11. mars 2008 Det er nok meg... Han har sine ting han er "sjef" for dog, bilene, MCen, ting som skal kjøres på dyna og bading av trollungen. Jeg har selvfølgelig et ord med i laget der, men det er ting som jeg stort sett bare overlater til ham. Resten er mitt bord. Har litt med hva vi er gode på og slikt å gjøre, og han er feks meget uorganisert. Derfor blir det sånn... "tha boss" rofl...
sannamin* Skrevet 11. mars 2008 #39 Skrevet 11. mars 2008 vi er vel likestilt begge- ulike roller, men han tar gjerne avgjørelsene der det virkelig trengs. Men som regel deler vi på lederstillingen ja:DD
ScaryMama Skrevet 11. mars 2008 #40 Skrevet 11. mars 2008 He he, det ER faktisk det... Til og med kozymannen tror bare at det er noe jeg sier og lar han tro for å manipulere han eller noe... Men det er faktisk sant!
høstbarn:) Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #41 Skrevet 11. mars 2008 Gått i god skole ja, det har jeg og. Mamma er supersjef hjemme. Jeg er nok en mild og modifisert utgave av henne. Liker jeg å tro, men av og til ser jeg at jeg er som spøtta ut av mor mi, og det er litt skummelt.
Mamman til kasper og Elise Skrevet 11. mars 2008 #42 Skrevet 11. mars 2008 Er nok litt mer sjefete jeg...men det er vel sånn vi kvinner er:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå