høstbarn:) Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Hmmm, tror jeg kan være ganske sjefete, men er klar over det, og har en mann med bein i nesa, så jeg kjører ikke akkurat over han. MEN: når det kommer til organisering; legge planer for hva vi skal gjøre fremover, hva vi skal spise, hva som eventuelt skal pusses opp, hva som må kjøpes inn,- så er det meg som styrer showet. Så jeg føler meg litt "sjef" i forholdet. Mannen min hadde nok blitt pissur hvis han hadde sett påstanden min;) Så - hvem er sjefen rundt omkring i de tuden dibb-hjem? Og ikke svar ungen(e),- de teller ikke her:)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Tja.. Er vel i grunn meg.. Jeg som ringer og ordner det meste.. Gubben har blitt veldig flink til mathandling, så det er han blitt sjef på =) Ellers har han egne meninger, og sier klart ifra om det er noe han ikke liker o.l =)
Pixie Power Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Jeg kan med hånden på hjertet si at vi sjefer like mye/lite begge to :-)
piano♫ Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Vi har ulike ansvarsområder, men tar bestemmelsene sammen. Sjelden vi er uenige om viktige ting. Vi "sjefer" nok like mye begge to :-)
høstbarn:) Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. mars 2008 Med det nicket så kom vel ikke det som et sjokk;)
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #10 Skrevet 11. mars 2008 Det er meg. Og det er han fullstendig klar over og godtar det uten å mukke. Så er jo litt snil da, spør han til råds, men tar avgjørelsen selv:P
Tøysetipp Skrevet 11. mars 2008 #11 Skrevet 11. mars 2008 Vil si det er ganske så likstillt. Det vil si vi er like tilbøyelige og sta begge to. Går som regel begge veier.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 11. mars 2008 #13 Skrevet 11. mars 2008 Jeg er nok litt mere sjefete enn han:) Men han er absolutt ikke den som ikke sier ifra hva han mener osv. Vi tar avgjørelser sammen. Men jeg er nok den som "holder orden" og organiserer, her i huset.
Groosalugg Skrevet 11. mars 2008 #14 Skrevet 11. mars 2008 Vi er to individer med ulike meninger og holdninger, ingen av oss har noen interresse av å bestemme over den andre.
*Mi tesorito* Skrevet 11. mars 2008 #15 Skrevet 11. mars 2008 må vel innrømme at jeg sjeger litt jeg og...........
høstbarn:) Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #16 Skrevet 11. mars 2008 Så dere er helt like? Hmmmm, skjønner ikke hvordan det går an jeg. Men legger merke til at det er INGEN her som "innrømmer" at det er mannen deres som er mest sjef. Ingen som tør stå frem?
piano♫ Skrevet 11. mars 2008 #17 Skrevet 11. mars 2008 Hvorfor skjønner du ikke at det går? Hvis en har sånn nogenlunde samme syn på de viktige områdene i livet, har man ikke noe problem med å godta at den andre tar avgjørelsen. Det er hipp som happ hvem som tar den, om du skjønner. Eks her hjemme har mannen kontrollen over økønomien. Det betyr ikke at det er han som bestemmer alt, men han lager oversikten som gjør at vi kan ta avgjørelser som er innenfor de rammene vi bør være. Jeg har kontroll over klærne (handler jo mye om interesse). Skaffer det som trengs, snakker med mannen om litt større investeringer. Det forventer jeg at han gjør med "sine" ting også. Når det gjelder telefoner til barnehager, kontorer, musikkskole, leger etc, så er det også tilfeldig hvem som tar telefonen. Vi er ikke LIKE, men vi er likeverdige. Jobber sammen i selskapet a/s Familien. I ledelsen ;-).
Mor di! Skrevet 11. mars 2008 #18 Skrevet 11. mars 2008 Jeg!! Har tilogmed kjeftet på han fordi han er for mye tøffel-blir liksom aldri fornøyd, jeg! :-P
Trenger hjelp!! Skrevet 11. mars 2008 #19 Skrevet 11. mars 2008 Jeger vel mest sjef,jeg som holder styr på mat,skole,sfo,trening osv..Han har omtrent ikke peiling på slikt..Han prøver seg litt innemellom men pleier ikke gå så bra.
woo-woo Skrevet 11. mars 2008 #20 Skrevet 11. mars 2008 Det er meg ) Sambo går med på det meste,men gir beskjed hvis han er uenig. Så helt "tøffel" er han ikke
Synne&TheTerminator Skrevet 11. mars 2008 #21 Skrevet 11. mars 2008 Meg=) Gått i god skole for å sid et sånn=)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 11. mars 2008 #22 Skrevet 11. mars 2008 Mannen liker å tro det er han, men han skulle bare visst, moahahaha.. hihi..
Piipii Skrevet 11. mars 2008 #23 Skrevet 11. mars 2008 Snuppelura her sier pappa er sjefen, og mamma bestemmer, hehe
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #24 Skrevet 11. mars 2008 Jeg er sjefen hjemme, og han er sjefen når vi er ute, funker bra det:) Sånn av og til blir jeg litt sjef når han gjør ting jeg ikke liker da, men prøver å la vær:P
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 11. mars 2008 #25 Skrevet 11. mars 2008 For å være ærlig har jeg en tøffelkæll som prøver å late som han er sjefen sånn av og til, men det funker dårlig, han klarer ikke å ha oversikten så han gjør det praktiske og jeg styrer skuta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå