Gjest vierge&musovic Skrevet 11. mars 2008 #26 Skrevet 11. mars 2008 Aldri sovet borte :-) Trenger ikke det, har det mye gøy sammen selv om vi ikke er ute og bruker (somregel) penger på kino, mat etc. Dessuten lager vi bedre mat hjemme :-) Og lyden er bedre hjemme på hjemmekinoen, uten fjortiser som knasker popcorn og fniser. Alt i alt savner jeg ikke å gå ut i det hele tatt
Gjest Hellokitty03+09+13+13 Skrevet 11. mars 2008 #27 Skrevet 11. mars 2008 ser her at jeg er forferdelig bortskjemt med barnefri. jenta mi på 4 år sover hos besteforeldrene minimum 1 natt i uka. har hendt at hun har sovet der 4 netter på en uke, men det er ikke jeg som bestemmer d. besteforeldrene bor i nabo huset så hun bestemmer selv hvor hun vil sove.
bambi på isen Skrevet 11. mars 2008 #28 Skrevet 11. mars 2008 Nå når vi bor så langt borte fra familien så har vi aldri ungene på overnatting hos noen, svigers var her oppe i august i fjor å hadde dem i 3 netter!! Må innrømme at jeg savner det å låne bort enten alle ungene eller 1 eller 2 av dem (har 3 tette) for en natt eller 2, sånn at vi kunne hatt litt alene tid!! Våre unger er ikke flinke å sove om nettene!! Savner ikke å gå på fest eller noe sånn, men rett å slett bare være helt alene med mannen min av å til!!
ariel78 Skrevet 11. mars 2008 #29 Skrevet 11. mars 2008 Vi har barnevakt kanskje 1 gang pr måned, men så og si alltid noen som sitter her bare på kv. Overnatting er kanskje 1 gang pr halvår, minste på 10 mnd har aldri sovet borte. Men vi er veldig sosiale, har ofte folk på middag og er hos andre, men tar med ungene, går veldig greit det, ikke så nøye på at de må legge seg kl 19.. Og så koser vi oss hjemme sammen alene, prøver og spise romantisk middag alene 1 gang pr uke og litt sånne ting:-)
*Minnie Mus* Skrevet 11. mars 2008 #30 Skrevet 11. mars 2008 Virkelig?? Gutta mine sover ofte borte, har hendt at eldstesønnen min har vært en hel uke borte hos moren min! Går nok aldri en måned uten at besteforeldrene tar med seg en eller begge to på overnatting nei... Er ikke sånn at da går vi ut og prioriterer forholdet, drikker el heller. Vi sitter mest hjemme, rydder og vasker kanskje litt ekstra osv...
ariel78 Skrevet 11. mars 2008 #31 Skrevet 11. mars 2008 Men er nok litt forskjell her inne på hvor hvilke muligheter man har til og ha ungene på overnatting og. Besteforeldrene her vil helst passe hos oss, svigerfam bor i utlandet og vi har ikke så mange og spørre til overnatting, men en kv går er ikke så vanskelig.. Så hadde nok hatt mer hvis vi hadde hatt mulighet..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 11. mars 2008 #32 Skrevet 11. mars 2008 Mamma og pappa har han på overnatting rett som det er.. De koser seg veldig når de får passe han,og junior elsker å være sammen med dem! Svigers passer han også innimellom, men ikke på overnatting.. Når han er på overnatting er vi ute og spiser, er på kino eller bare koser oss hjemme. Synes det er viktig å bare være kjærester også, og ikke bare mamma og pappa hele tiden.. Selvom han legger seg tidlig, og vi har hele kvelden så klarer man absolutt ikke å slappe av på samme måte.. Føler også at det er viktig for hans del å være sammen med andre enn bare oss også, da han stortrives og ikke har noe problemer med å være hos andre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå