Gå til innhold

Hvor ofte har dere barna sovende borte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og dere selv er ute på noe gøy sammen med gubben? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ca en gang i mnd:-) (event at noen sover over her)

Så viktig at vi får til dette, ungen vår har det best når vi har det bra som par:-)

Skrevet

Jeg og gubben har det mye gøy hjemme vi:) Piknik på stuegulvet etter at vesla er i seng og sånne koselige ting:)

Snuppelure er 16 mnd og har sovet borte 2 ganger. Har hatt barnevakt hjemme hos oss et par tre ganger også da.

Skrevet

Tulla på 21 måneder har sovet masse borte hos besteforeldrene. Hun storkoser seg der så hun er der når de vil ha henne eller når vi skal noe. Lille tulla på 4 måneder har enda ikke sovet der men blir sikkert ikke så lenge til. Greit å bli vant og trygg på det.

Skrevet

Vi skal ha gutten hos mormor for første gang en natt i påsken. Han blir snart 2 år. Har ikke familie i nærheten, nemlig...

Skrevet

Aldri at barna sover borte, men er ofte ute på moro sammen med mannen, ca en gang i uka tenker jeg :)

Skrevet

Hun har sovet borte uten oss 3 ganger. Hun er 2,5 år.

Skrevet

Sant det. Er viktig å gjøre ting sammen. Vi er så dårlig på det og det må det bli en endring på... Hadde sikkert vært lettere å låne bort minsten vist han sov ordentlig på natta...

Skrevet

aldri.... ingen i nærheten som kan passe de.

Skrevet

Har det gøy sammen med gubben stort sett hver kveld... ;0)

Er ute sammen kanskje annenhver måned, men da med barnevakt...

Ungene sover sjeldent/aldri borte. Da er heller mormor/farmor her og passer dem, og vi reiser bort.

Utover det er de 1-2 ganger i året på overnatting hos venner og sånt (de to eldste..)

Skrevet

...støtter den Cat78! Er mye moro å finne på hjemme, selv om ungene også er tilstede:0)

Skrevet

Trenger man ha barna borte over natta for å gjøre noe gøy med mannen?

Har vært borte fra ungene begge to kun en eneste hel natt noen sinne og da lå jeg på sykehus og mannen var hos meg der.

Skrevet

Nå tenkte jeg litt mer på vist man skal på fester, danskebåtturer, hytteturer ut å spise med ett glass vinveller to med venner... Ikke når man er på ting man er tilbake til kl 23.. da er det barnevakt her oxo til vi kommer hjem....

Skrevet

Hehe...danskebåtturer uten unger ble jeg ferdig med for 15 år siden:p

Hytteturer, ja, da KAN det jo tenkes at vi ville fått en farmor/mormor hit til oss. Et glass eller to med venner har vi nesten hver helg! Men da hjemme hos oss, og uten høy partyfaktor. Det er jo liksom dette som er litt av greia med å få unger; en velger jo bort de lange festene, til fordel for drøye helge-frokoster sammen med de søte små:0)

Skrevet

ca en gang i mnd. Pleier å invitere venner på besøk hjem til oss i helgene noen ganger, spise god mat og drikke litt vin. Men man blirjo trøtt om man rangler litt og skal opp igjen 6. Så det er deilig å finne på noe avogtil og slippe å tenke på at man må så tidlig opp.

Skrevet

Lengre turer uten ungene har vi aldri følt noe behov for, ei heller å være borte hele natta om vi besøker venner eller er på fest.

Skrevet

Har ikke sovet borte ennå, eldste er 3 år og 4 mnd. Hmm..vi er vel kjedelige vi..men har det mye gøy for det.

Skrevet

oktaviastar...

Har ikke noe behov for lange fester med høy partyfaktor jeg heller men snakker kun om å være borte, slippe å stå opp kl 5 om morgenen vist man har hatt venner på besøk over ett glass vin.. Drikker veldig lite jeg så er ikke snakk om mye alkohol her, vet ikke hvor du fikk det fra..hehe.. men er mer snakk om å være sosial uten barn oxo... :) Lillemann(10mnd) har enda ikke vært borte han så lurer bare på hva andre gjør :)

Skrevet

Våre barn på 2 år og en på 4 mnd sover vel borte ca 2 ganger i mnd. Vi har allerede hatt en storbyferie alene etter at minstemann ble født. Syns det er deilig jeg men litt alenetid uten barn. Bare det å få sove en hel natt uten å bli vekket. ( vi har barn som ikke sover særlig godt )

Enten sover bare eldstemann borte eller begge to.

Vi er kjempeheldige og har foreldre som vil passe på dem og elsker å være sammen med de.

Veeeldig viktig å få overskudd til å være kjærester også:)

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du skriver dette til meg?

Jeg har kun svart på det du spør om og ikke har jeg heller nevnt hverken alkohol eller "partyfaktor" med et ord. Ser ut til at du blander mitt nick med noen annen sitt innlegg her...

Skrevet

Var nok til meg;0)

Sikter ikke til at DU har høy partyfaktor, fortalte bare at vi har sammenkomster UTEN høy partyfaktor. Mente ikke å tråkke noen på tærne;0)

Skrevet

Våre er 2 og 4 år, og sover ikke borte så ofte. Selv om vi har familie i nærheten, så blir det kanskje en 3-4 ganger i året tror jeg, at vi er helt barneløse.

Men syns egentlig det er ok jeg...jeg og mannen er jo sammen hver kveld uansett, bare vi to, etter at ungene har lagt seg :)

Skrevet

småen er 16 måneder og ha sovet hos faren sin ca 5 ganger tror jeg.

Skrevet

hehe mente nok deg ja :) Og tråkket ikke meg på tærne, bare svarte tilbake jeg.. hehe (litt trøtt , jadda) :)

Skrevet

Ho er 2 år og har enda ikke sovet borte.

Men det er fordi vi bor så langt unna familien.

Men mannen in koser jeg jo med meg hver kveld etter snuppa ha lagt seg, så om vi hadde bodd nærmere familien så hadde det sikkert ikke blitt de mange overnattingene alikevel.. mannen min og jeg er litt kjedelige og koser oss kjempefint hjemme :)

Men når snuppa blir eldre så vil ho sikkert sove over hos familien..søstera mi er bare 6 år eldre enn ho og de to er blitt bestiser :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...