Gå til innhold

Har dere vært på UL? vhilken uke?


babygullz <3 vilde

Anbefalte innlegg

Jeg skal til lege å få henvisning til UL i morgen tidlig...lurer på om d blir lenge til ul..

Noen som har vørt eller fått henvisning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg har vært på ul i uke 6 og uke 8+5 også skal jeg på ny ul i morgen da skal jeg ifølge ul terminen være 10+5.

Fikk se en bitteliten babylignende skapning sist, så blir spennende og se hva jeg får se i morra :)

Jeg fikk de så tidlig og ofte fordi jeg har mistet så mange ganger tett opptil hverandre, ellers har jeg hørt av frustrerte gravide bekjentskaper at de har måtte bestille privat om de ville se noe før uke 17-18.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på ul idag. Er 11+1. Bestilte selv til privat gyn. Betalte 550kroner. Skal gå til jordmor resten av sv.skapet nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han jeg var hos er privat gynekolog i Hønefoss. Ringte å bestilte time selv. Skal gå til jormor videre nå, ville bare sjekke at alt var i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på UL i går, 7+1 det var for å se antall foster, om foster ligger i livmoren og om det er hjerteaktivtet. Størrelsen måles også så man får en viss peiling på hvor langt man er på vei. Man kan kanskje se en cashewnøtt, men det ser mest ut som en klump og man ser godt at hjertet banker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på ultralyd i morgen! Da er jeg 8+5. Drar dit for å se om alt er i orden før vi forteller det til foreldre i påska. Ser at andre har fått det ganske billig i forhold til hva vi må betale. 750 kroner må vi ut med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på Medicus i Trondheim idag, er 10+3 :) kostet 750, ikke så veldig billig, men absolutt verdt det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på ul på Volvat i fredrikstad,betalte 780 kroner.

Var 10+5 og så tydelig "ansikt" og lemmer og organer var på plass =)

deilig å se hjerteslag.

Veldig lenge å vente til ordinær ul 2 mai for å se kjønnet nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var fredag 14. mars inne på en tidlig UL, hadde selv regnet meg fram til at jeg var i uke 8. Og det stemte jo bra! :) Fikk vite eg var 8 uker og et par dager på vei.

 

Tidlig UL fikk eg fordi eg har gått på hormonkurer pga PCOS. Gikk etter tre enkle kurer! Jippi!

Turte ikke kalle meg gravid før etter UL, men nå tør eg det!

Gleder meg til å kunne fortelle det til ALLE!

Fikk oss en liten overraskelse på UL også, var ikke bare 1 der... Men 2 små! :) Såg at det var hjerteaktivitet på begge to, var deilig å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei !! Var på tidlig UL i dag. Er akkurat gått inn i uke 14. Ble henvist fra jordmor til sykehuset grunnet jobb der jeg kan ha vært utsatt for stråling.. Alt var fint, utrolig å se hjertet som slår og at alt allerede er ferdig utviklet... Bare vokse nå.. Og en lettelse at det er 1 stk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Var på ultralyd på Medicus i Trondheim idag. Betalte 750 kr. Absolutt verdt det.. Dama var kjempeflink og fikk samtidig tatt celleprøve og khlamydia prøve, så slipper jeg det til fastlegen. Viste seg å være 9 + 4, et par dager lengre på vei enn antatt:) Fikk se hjertet slå, og hender og føtter som flittig beveget seg:) Godt å se at alt er i orden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 6. oktober og skal på UL 6 juni - så jeg vil da være 18 uker på vei.

 

Det er den vanlige standard-UL'en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så artig det var å lese! fikk tårer i øyekroken :`)

har tvilling-genet i slekta, så blir spennende å se på ultralyd... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 7 oktober, skal på UL i uke 19, den 7 mai. Var også på UL den 25 Mars, var da 12 uker. Fikk se en liten baby som rørte på seg hele tiden! Hun sa at den var veldig aktiv til å være så liten, vanligvis blir de sliten etter en liten stund og sovner. Men ikke min nei! Full aktivitet i 30 minutter=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på ul på torsdag. Da er jeg 10+6. Klarte ikke å vente lengre, så måtte bare bestille privat ul. Kommer på 800 kr. Absolutt verdt det:)Gleder meg masse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HÆÆ?? Det va rart. Jeg har termin 13 oktober. 14 mai skal jeg til ordinær ul. Da er jeg i uke 18. Jeg er i uke 12 nå...

 

Sånn som jeg ser det er du ca 23 uker på vei den 6 juni. sikker på det ikke er 6 mai du mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen min var på UL i forrige uke. Trodde det var uke 11, men var 9+1. Så en liten menneskelignende spreller som veivet med armer og bein. Når legen trykket på magen, slengte den armene opp og beina ned som supermann:) Jeg fikk henvisning fra lege til tidlig UL, fordi jeg hadde en MA i uke 15 i fjor, og har så nerver for at det ikke skal være liv lengre nå heller, uten at jeg merker noe. Det beroliget mye å se hjertet slå, og alle bevegelsene. Denne gangen går det bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på tidlig Ul når jeg var i uke 9+2 og bet 600kr, det var i Moss i Det gule huset som du det heter, finner det på nettet.

Der tar hun 3D også, men det koster runt 1200kr så vet ikke om vi skal det, sambo her veldig lyst til det da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når fikk dere ultralyd innkallingen egentlig??

Jeg er 12 uker på vei nå, men ingenting i posten enda :(

jeg får vel sjekka med legen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...