Gå til innhold

Er dere klare for nr to eller studie??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 20 og vår lille kom for 1 mnd siden. Vi skal nok studere først, så kommer det en liten om 3-4 år tenker jeg. kunne tenkt meg å ha 2-3 år mellom, men tror det kan bli tøft å fullføre høyere utdanning med to små. Så det blir vel litt venting :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her kommer skola nå, så får vi se når vi prøver igjen ;)

Vi har lyst til at dt ikke ska gå mer enn 3år mellom

• 2 uker senere...
Skrevet

Heisann!

Noen av oss vil alltid være babysyke, uansett;)

Ang. aldersforskjell. Har erfaring at 4 år mellom er veldig fint, i forhold til at da er man antantagelig ferdig med bleier og nattevåk på den største. Samtidig som når den miste da er rundt 2 år begynner de å leke sammen.

Har også erfaring med 2års mellomrom og det er jo også moro. Men klart det foreløpig er litt mer hektisk. Det er også en periode.

Ellers så er det jo mulig å kombinere studier og barn. Hvis du virkelig ønsker det og jobber målrettet så går det.

Er selv 23 år, har 3 barn på 7,3 og snart 1 år.

Har tatt allmennfaglig vgs 3årig med studiekompetanse,Fullførte bachelorgraden min nå i vår, jobber 100% og studerer 2 deltidsstudium i tillegg.

Babysyk vil jeg alltid være. Nettopp fordi det er så fantastisk å få være med på et vidunder. Men nå er det satt stopp på egne biologiske barn i hvert fall. Så får vi se om 5-10 år om vi kanskje går for å bli fosterhjem eller adopterer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...