Vibeke&gullguttene:) Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Jeg er sååå babysyk for tiden... men vet ikke om jeg vil ha et til barn nå eller studere litt først.. er jo kjedelig med altfor stor aldersforskjell mellom barna... Gutten min er 1 og 1/2 år nå hvordan ligger dere andre an??
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 veeel, heller litt mot å få barn snart, men må innrømme at jeg savner lesingen og det å gjøre noe annet. er babysyk og tenker på maria, hvor gøy de hadde fått det sammen. hadde vært litt deilig å være "ferdig" i ung alder. vi kjører på alle sammen da, så kanskje det blir utallige peppes treff på oss igjen;) saaaaavner det!
Gjest Rebel m/jente Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 4 års studier først, og så ny baby=)
førstegangs*mamma Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 føler meg ikke klar for noen av delene akkurat nå.... men blir vel studier til høsten.
kjerringa-mot-straumen Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Jeg er 23 aar naa og valgte og faa to paa rappen, skal gjore ferdig studiene mine til hosten og for meg passet det veldig fint. Er nok veldig individuelt, men naa har jeg en sonn paa 3 og ei jente paa 1. Er noen fordeler med aa ha jevngamle barn. lykke til med valget
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 Sånn sett så var det greit å få to veldig tette selv om den minste var uplanlagt...ferdig med barn før jeg begynner å studere. Eller...hadde jo begynt da jeg blei gravid med snulla, men viser seg nå at det studiet ikke er noe for meg, så til høsten begynner jeg på noe nytt. Får jeg noen flere barn så skal jeg være ferdig med utdanning og i full jobb.
Poteto Skrevet 12. mars 2008 #8 Skrevet 12. mars 2008 blir nok studier/læretid før neste baby.. så blir vell 2-3 år til neste unge..
~\/ero~ Skrevet 12. mars 2008 #9 Skrevet 12. mars 2008 Jeg begynner å studere igjen til høsten. Skal også da begynne og prøve på nr 2. Da vil lillegutt være 1år, og forhåpentligvis rundt 2år når nr 2 blir født. Har igjen 2 år på førskolelærerlinja. Blir ferdig med det andre året før nr 2 kommer. Så får jeg se om jeg tar permisjon ifra det tredje året eller om jeg tar det over nett. Er jo ingen krav til resultat mens man mottar fødselsstipend. Så skader jo ikke og prøve på eksamen. Vil heller ikke ha for stor aldersforskjell mellom barna, derfor blir det prøving til høsten.
Verbena Skrevet 12. mars 2008 #10 Skrevet 12. mars 2008 Jeg har allerede to troll (4år og 2,5år) og det blir med de to. Værtfall slik som ting ser ut og føles nå. Har nok med de to jeg har! Studier blir det heler ikke for jeg klarer fremdeles ikke tanken på å fullføre vgs.Så jeg jobber! Begynte i ny jobb sist mandag å stortrives!!! Gleder meg til å dra på jobb om morgenene =) Lykke til uansett hva dere bestemmer dere for!
henrikke 91 og torbjørn 07 Skrevet 12. mars 2008 #11 Skrevet 12. mars 2008 Har jo litt lyst på en tyil men må prioritere skole noen år til:O)
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 13. mars 2008 #12 Skrevet 13. mars 2008 skal gjøre ferdig studiene mine. (er løærling) ferdig om 1 1/2 år.. har nå en jente på 9mndr og så fort jeg er ferdig i læra så er det en til med en gang!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 13. mars 2008 #13 Skrevet 13. mars 2008 har veldig lyst på en til, men må nok gå de to siste årende på vidergående først.. veslejenta er 6 mnd.. hadde vært kjekt å få en til før hun var veldig mange år så vist jeg planlegger å bli gravid når jeg ca er ferdig me skolen slik at jeg får jobbet litt å tjent opp penger er jo veslejenta sikkert hvertfall 3 1/2 år.. syns egentlig det er litt mye men får se hvordan det går;) er babysyk:P
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 23. mars 2008 #14 Skrevet 23. mars 2008 jeg skal studere og få et barn til samtidig jeg. blir ferdig med første semester av mitt andre år på førskolelærer hvis jeg blir gravid om ikke så lenge, og det er veldig gode permisjons muligheter fra lånekassen. vil ikke ha så mange år i mellom, og jenta mi er 2.5år alt. skal jeg vente til jeg er ferdig på skolen vil det bli 6-7år mellom, og det synes jeg er litt lenge..
Sabina og gjengen Skrevet 24. mars 2008 #15 Skrevet 24. mars 2008 Jeg skulle ta studier og jobbe, men for andre gang ble jeg gravid med prevensjon, så Marken min blir storebror i oktober, er vel rundt 10/11 uker nå..
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 28. mars 2008 #16 Skrevet 28. mars 2008 Jeg ville valgt studier. Du kan jo begynne da og gå et år eller to og ta permisjon fra studiene. Da har man iallefall ikek så mye igjen når man begynner på igjen og har to barn. Er sikkert ikke like lett med studier når man har to barn. Jeg går første året nå og tenkter kanksje å få nr to når jeg er ferdig med 2året eller er ferdig med 3 året.
Gjest Skrevet 23. april 2008 #18 Skrevet 23. april 2008 føler meg ekstremt babysyk! hehe, og vi har planer om å prøve på nr 2 ganske snart vil ha en 09-baby, hehe.. fra før har vi en gutt på snart 2 år (fyller to i slutten av juli). er straks ferdig med vgs, og har ikke planer om å studere videre før om to år, nå skal jeg jobbe fremover og tjene opp nok penger til fødselspermisjon i nærmeste framtid )
Mamsen87 :) Skrevet 23. april 2008 #19 Skrevet 23. april 2008 Her skulle både jeg og pappan tatt utdanning til høsten. Men så ble jeg gravid da, så nå vet jeg ikke hvordan ting blir. Jeg blir ihvertfall hjemme en stund til
missy mamma til jonatan Skrevet 16. mai 2008 #20 Skrevet 16. mai 2008 ja både og. er døds baby syk for tiden. har så lyst på en liten en til. minsten blir 2 år i september. men har fortsatt 2 år på vgs almenn før eg er ferdig da:( begynnte på nytt igjen i år. men har sykt lyst på baby nå. en 09 baby;)
samboer87 Skrevet 24. mai 2008 #21 Skrevet 24. mai 2008 Har en gutt på 16 mnd. vi begynner å få lyst på en til men vet ikke helt. skulle gjerne hatt noen penger denne gangen. er ferdig med vgs til sommern og skal på jobbintervju på manda.....skulle gjerne jobbet 1år så jeg får litt penger men er samtidig så lei av vgs osv at jeg kunne spy bare lyst til å være hjemme med sønnen min 24/7 jeg...
<3odin<308.06.07 Skrevet 25. mai 2008 #22 Skrevet 25. mai 2008 har en gutt på snart et år. begynner å jobbe igjen om to uker, så da har jeg igjen bare 1mnd av læretiden min. så da skal jeg få meg en fast jobb. vet ikke om vi skal prøve igjen med en gang jeg har fått fast jobb, eller om jeg skal jobbe et år til før vi prøver på nytt. det går litt sånn frem og tilbake alt etter humøret:)
Ioren Skrevet 26. mai 2008 #23 Skrevet 26. mai 2008 Her blir det iallefall inegn nr 2 Og heller ikke studier, det er jeg ferdig med. tok fagbrev i 2004 - så har vært i jobb siden det. Så jeg skal nok tilbake i jobb
Diana,LucasogLeo Skrevet 28. mai 2008 #24 Skrevet 28. mai 2008 Begge dele. Har eg sønn på snart 6 mnd nå, og jeg vil ikke ha mer an 2 år i forskjell på dem, så jeg bler nok ravid igjen om ikkje s lenge;) Men skal prøve å fullføre vgs først da
katrine89 Skrevet 5. juni 2008 #25 Skrevet 5. juni 2008 fikk nr 2 for 9 uker siden, og vi har lyst på to tette så har begynt å prøve igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå