Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #26 Skrevet 12. mars 2008 Nå kverulerer du veldig her. Om du spurte legen eller om legen uoppfordret fortalte deg dette er vel irrelevant? Poenget er at du uttalte deg om dette, ble spurt om det igjen og nektet på at du hadde sagt noe om det. Så blir du konfrontert med innlegget du skrev med link og alt, du innrømmer at du kan ha skrevet det og glemt det igjen, og to minutter etterpå så har du ikke skrevet det engang? Du husker verken at du snakket med legen om det eller at du skrev innlegget! Mener du at innlegget er forfalsket? Tror jeg skal ta det du sier heretter med en STOR klype salt, ja.
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 13. mars 2008 #27 Skrevet 13. mars 2008 Det er helt tydelig...Du har mistet en fan babygullz.... Hehe,joggu bra folk minner oss på hva vi skriver her inne,for jeg husker ikke det...Jeg mener,hadde ikke huska det jeg tilfeldigvis svarte på i går en gang trur jeg,men jeg er til gjengjeld blåst og i litt "prematur-ammetåke" trur jeg... Leter etter mobilen med den i hånden,så frustrert til slutt at jeg vuredere å ringe mobilen jeg leter etter med mobilen jeg leter etter som jeg står og holder i......Sukk,og jeg er bare 32+5 enda....
babygullz <3 vilde Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #29 Skrevet 13. mars 2008 Hæ? Nå skjønner jeg ingenting her, hva har hukommelse med forfalskning å gjøre? Jeg sier jeg bare ikke kan huske å ha snakket med legen om dette, eller å ha lagt inn det innlegget over, det kalles gullfiskhukommelse... og jeg beklaget meg tom for det, så ro deg helt ned fru blpmkål. jeg tar ALT inne på bim med en klype salt uansett, så det er ikke et stort "tap" om du ikke velger å tro på noe av det jg skriver. Jeg er da ingen lege eller verdensmester.
babygullz <3 vilde Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #30 Skrevet 13. mars 2008 det er derfor jeg alltid forteller sannheten, for da slipper jeg å huske! Enn om jeg hadde løyet, da måtte jeg gå rundt å huske alt jeg sier, og det hadde ikke gått særlig bra for min del, gullfisk som jeg er=)
☆lieela Skrevet 13. mars 2008 #32 Skrevet 13. mars 2008 Hehe, jeg har bedt alle til å holde sine meninger/erfaringer for seg selv jeg, så spør jeg heller om det er noe jeg lurer på ) Blir dritt lei etterhvert ja..vet de mener det godt-men det er fryktelig irriterende innimellom :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå