lene stol Skrevet 10. mars 2008 #26 Skrevet 10. mars 2008 den blå softlan skyllemiddel er jo bare helt nydelig altså!! kan stå på vaskerommet lenge og bare lukte på tøyet jeg henger opp!! også maling selvfølgelig.. kommer virkelig til å savne disse luktene!!
prøver på nr2:) Skrevet 11. mars 2008 #27 Skrevet 11. mars 2008 SNUS LUKTA!!! Kjærestn min snuse og hadde æ fått lov så hadde æ sotte me næsn nedi snusboksen dagen lang. Æ har forskjellige favoritta.. skruf og den blåe snuspakken e blant favorittan Har aldri hørt om andre som har den løsta så æ hadde håpa å finne ut av det va fleir enn mæ.. meen neida Ja også e lukta av VED heilt herli. Æ kunne flytta inn i vedsjåen bære for å sniffe den deilie lukta av nyklevet ved.. nam!
lucky3 Skrevet 11. mars 2008 #28 Skrevet 11. mars 2008 Æsj iallefall ikke snus... Men som flere av dere andre eeeelsker jeg nå lukten av bensin og eksos + sprittusj og Jif universal - har to glassbord og kan gledelig vaske og vaske dem - bedre enn å sniffe bensin sikkert men må innrømme at jeg gjerne fyller mer enn jeg trenger for tida bare for å snuse litt lenger.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 11. mars 2008 #29 Skrevet 11. mars 2008 bensin, eksos.......ahhh... snus.. huff.. alltid likt bensin,snus og eksos. men nå ekstremt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå