LinePine*Og Alexandra* Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Jeg har gått hele svangerskapet uten noen form for følsomhet ovenfor enkelte lukter eller smaker, MEN nå har jeg fått helt dilla på lukten av skyllemiddel! Den blåe fra softlan.. ååå, den lukter bare såå godt! kan stå å sniffe på klærne etter de kommer ut av maskinen.. Tilbringer litt mye tid på vaskerommet om dagen da.. hehe
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Jeg elsker også lukten av nyvasket tøy... Må sniffe lenge og vel på hvert plagg før jeg kaster dem i tørketrommelen... Også lukter Sun maskinoppvaskmiddel utrolig godt... Jeg har i tillegg et par rare diller... Får vann i munnen av å tenke på våt sand og grus. Har lyst til å spise og tygge på det.... Men har ikke gjort det, altså. Litt kjipt å ha dilla på det, får jo ikke gjort noe med det..
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Ny åpnet kaffepose.... =0) Gjør klar kaffemaskinen til sambo hver kveld før vi går og legger oss... Den lukten er himmelsk.... =0D
Piken på landet Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Sånn kjellerlukt, og lukten av vaskepulver. Er også en helt spesielt fantastisk lukt av gubben sitt nyvaska arbeidstøy.
nr 4 er her<3 Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 kjeller lukt uten tvil=)=)=)=)kunne stått i en kjeller hele dagen visst jg hadde kunnet=)
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 jepp...det blå skylle middele til sotlan....deeeeeeili........ vasker å vasker.... lukta kommer i heeeele huse når klærne er i trommelen....sikkler som en hund i butikkene,masse deili vake middel... hihi.... vasker å skurer huse hele tiden.... har nemmeli dilla på ajax vaskemiddel,men det må vere den hvite!!! den står som på stueborde om kveldene...sniff sniff....behøver ikke nammis,så lenge jeg har ajax'n min...
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 Fryserommet på jobb og spylervæske..så i min bil er det alltid rene vinduer;) Men er kanskje ikke så bra? I det forrige svangerskapet likte jeg de samme luktene, også bensin, maling, lakk og beis lukter hærlig:)
Mammaen til Turid Skrevet 10. mars 2008 #8 Skrevet 10. mars 2008 hm.. neglelakkfjerner lukter ganske ok for tida... men sniffer ikke mer nødvendig, for å si det slik.. kun når jeg skal fjerne neglelakk...
<3Miinsiin<3 Skrevet 10. mars 2008 #9 Skrevet 10. mars 2008 åååå.. har gått gjennom nesten heile svangerskapet te nå uten nåke sånn.. men i da sista så synest eg da lukte såååå godt me bensinlukt og snus... må av og til inni snusskapet på jobb bare for å lukte, himmelsk altså...
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 10. mars 2008 #10 Skrevet 10. mars 2008 Bensin/eksos lukt!!!!! Fantastisk!! Sykt... Men nå er det engang slik...
thheeoo Skrevet 10. mars 2008 #11 Skrevet 10. mars 2008 Ny vasket hus. Alt som er rent- ny vasket. Har fått støv på hjernen, må kjenne ny vasket lukten hele tiden:)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #13 Skrevet 10. mars 2008 shampooen min,og en sånn kjøkkenspray (såpe) ellers så er jeg veldig glad i bensin,eksos,spylerveske-lukt...men det er jeg til vanlig også,hehe:P...
NinkyNonken Skrevet 10. mars 2008 #14 Skrevet 10. mars 2008 Skobutikker... må ha det bare må ha det ... og vinduspylervæske...
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #15 Skrevet 10. mars 2008 herregud.... jeg har en heeeeeeeeeeeelt syk greie..... synes liksom at bæsjebleiene til guttungen lukter godt ( skikkelig ekkelt egentlig!!!! Står IKKE å sniffer på de da, men lukter liksom litt ekstra når jeg skifter på ham.... Signerer med anomnym for en gangs skyld.... for dette er skikkelig flaut!! HUFF
myrias Skrevet 10. mars 2008 #16 Skrevet 10. mars 2008 bensin, eksos, disel, dekk (vi punkterte i vinterferien med ganske nytt dekk, så jeg har skjært av en bit av det og det lukter så vannvittig godt!) Kjelleren på skolen der jeg jobber, badedrakten min etter at jeg har vært og svømt, generellt alle farlige lukter. Bilbutikker (ny bil lukt mmmmm:)), bilverksteder. Jeg kjenner at jeg virkelig får vann i munnen av å tenke på det. Gummi (dekk) kunne jeg spist! Også vaskemidler da, og i dag oppdaget jeg en ny lukt, limstiften på skolen (måtte lukte litt diskre mens elevene mine satt med lime oppgaver...) Har hatt det slik i mine 2 forrige svangerskap også, og det er det eneste jeg kommer til å savne ved å være gravid, alle disse fantastiske luktene:)
bixit Skrevet 10. mars 2008 #17 Skrevet 10. mars 2008 Kjellerlukt, lukten på loftet og i boden. Egentlig lukten i alle jernvareforetninger, trevareforretninger og malingbutikker! Spesielt lukter en type vannbasert maling, som vi har brukt i det siste, godt. Jeg har dyppet en bit skumgummi oppi den så jeg kan ha den med overalt
T*75 -Prinsessa er født! Skrevet 10. mars 2008 #19 Skrevet 10. mars 2008 Godt det ikke bare er meg! Prøver å ikke overdrive disse tre, men spylervæske, neglelakk og neglelakkfjerner står høyest på sniffe-lista mi... Kjipt, siden de ikke bør innhaleres mer enn nødvendig. Oppvaskmiddel lukter fantastisk, og et vaskemiddel til benker og vinduer jeg har kjøpt på en spesial-butikk; veldig naturlig og med rosmarin og lavendelekstrakt. Prøver å begrense sniffingen av dette også, men det er VANSKELIG. Er det første jeg tenker på når jeg våkner, er frista til å sette flaska på bordet så den er tilgjengelig til enhver tid.. Men motstår Det fine er at jeg blir i godt humør bare av å tenke på disse fantastiske luktene.... MmmmmM!
Sunshine med småtroll:) Skrevet 10. mars 2008 #20 Skrevet 10. mars 2008 Elsker å fylle bensin for tida! Den lukta er bare digg..hehehehe
Guttemamma75 Skrevet 10. mars 2008 #21 Skrevet 10. mars 2008 Sniker meg inn fra 2.trimester... Øl lukter jo bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ godt!! Kan sitte og snuse på ølet til samboern min en hel kveld om så.... Merkelig.....
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #22 Skrevet 10. mars 2008 Lukten av vaskemiddel av ymse slag.. Lukten av helt "ferske" cherrox, som akkurat er pakket opp (jobbet på skobutikk) Egentli alt av kjemikalier.. Merker på generell basis at luktesansen er forsterket.. tåler blant annet ikke lukten av gamle damer på bussen.. uhf..
mamiladi Skrevet 10. mars 2008 #24 Skrevet 10. mars 2008 Mannen min :-D jeg synes at han lukter veldig godt til vanlig også altså! Men akkurat nå har jeg mest lyst til å innhalere hele ham... Uff så rar jeg er....
Hvitkløver2020 Skrevet 10. mars 2008 #25 Skrevet 10. mars 2008 Den BLÅE til SOFTLAN JA!!!! Den eeer bare dødtsgooood!!! Også har vi jo BENSIN da=) he he he Orker ikke parfymen og bodylotion til mannen min,,,Æsj!! hihi....=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå