Gå til innhold

Hvilken vognpose har du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En Odenwalder Mucki pose og en lammeskinnspose jeg ikke helt vet merket på.

 

 

Skrevet

Har ingen vognpose, funker til all slags bruk :)

Skrevet

Jeg har en voksipose og en odenwalder lammy. Synes nok sistnevnte er finest, men voksien er jo kjempefin den også. Kjøpte lammy-posen fordi voksien ikke får plass i softbagen.

Skrevet

Har voksipose , og er knallfornøyd. Digger den posen.

 

Den er pen i tilleg :D Finnes så mange stygge vognposer hehe :P (ikke at det teller mot å holde barnet varmt og godt nedi vogna, men det er jo et pluss) Rosa og svart :D

Skrevet

Vi har voksipose, men den er utrolig varm så bruker den bare når det er skikkelig kaldt. Eller som flott underlag i senga når vi er på overnattingstur. Bruker ka-ping-posen mye mer. Den er litt tynnere, men det kompenseres lett ved et ekstra teppe eller å kle på ungen mer.

Skrevet

Brio helårspose!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...