Gjest Skrevet 9. mars 2008 #27 Skrevet 9. mars 2008 En Odenwalder Mucki pose og en lammeskinnspose jeg ikke helt vet merket på.
Fisk med CV Skrevet 9. mars 2008 #28 Skrevet 9. mars 2008 Har ingen vognpose, funker til all slags bruk
Minnie Mom Skrevet 9. mars 2008 #29 Skrevet 9. mars 2008 Jeg har en voksipose og en odenwalder lammy. Synes nok sistnevnte er finest, men voksien er jo kjempefin den også. Kjøpte lammy-posen fordi voksien ikke får plass i softbagen.
WP-TLogPeanut Skrevet 9. mars 2008 #30 Skrevet 9. mars 2008 Har voksipose , og er knallfornøyd. Digger den posen. Den er pen i tilleg Finnes så mange stygge vognposer hehe (ikke at det teller mot å holde barnet varmt og godt nedi vogna, men det er jo et pluss) Rosa og svart
selfangerkjerringa Skrevet 9. mars 2008 #31 Skrevet 9. mars 2008 Vi har voksipose, men den er utrolig varm så bruker den bare når det er skikkelig kaldt. Eller som flott underlag i senga når vi er på overnattingstur. Bruker ka-ping-posen mye mer. Den er litt tynnere, men det kompenseres lett ved et ekstra teppe eller å kle på ungen mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå