Gjest Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Playxtrem fra Casualplay - veldig fornøyd - til all slags bruk.
Tingelingelate med to tomater Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Husker virkelig ikke hva den heter, men er en dunpose med uttagbart lammeskinn i...den er aldeles deilig og go=)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 Har en odenwalder og en buggysnuggle. Kjempefornøyd med begge 2!! Bruker odenwalderposen på vinteren og kalde dager, mens buggy'n er en nydelig rååååsa fleecepose jeg bruker på våren/sommeren:)
Gjest mphs Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 Jeg har 1 voksipose jeg har kjøpt og så har jeg vel ca.5 poser jeg har sydd. Hver sin til hvert sitt bruk.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 9. mars 2008 #9 Skrevet 9. mars 2008 Odenwalder med bamsen inni:) Kjempefornøyd, får myyyye skryt i bhg også
Mamma til verdens beste barn Skrevet 9. mars 2008 #10 Skrevet 9. mars 2008 Odenwälder med bamse på innsiden, love it:) Passer vognen bra, den er varm, den sklir ikke i vognen, den kan snøres godt rundt hodet til barnet, den er fin og på de kaldeste dagene legger jeg i ett saueskinn så den kan brukes hele vinteren egentlig.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 9. mars 2008 #11 Skrevet 9. mars 2008 Odenwader Mucki til hjemmebruk.. Kjempe fornøyd!! Gammel lammeskinnpose i barnehagen..
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #12 Skrevet 9. mars 2008 Jeg har en ekte ka-ping jeg! Det er saker det! I tillegg har vi voksi til barnehagen, og en lammy vi bruker her hjemme. En litt tynnere fra Quinny som brukes sen høst og tidlig vår og en "svigerpose" som sommerpose:)
1stor1liten =) Skrevet 9. mars 2008 #13 Skrevet 9. mars 2008 kaizer lammeskinnspose, =) har prøvd voksi før og det er absolutt ikke min greie
mayaya Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 9. mars 2008 Har dere virkelig bare en vognpose? Jeg blir imponert her :-p Jeg har 2 koseposer som vi bruker vå/sommer/høst 1 ka-ping-pose fra smilegris.no som vi bruker senhøstes og tiidlig vår 1 odenwalder dunpose til virkelig vinter 1 fransk ettellerannet som kan brukes i vogn&bilstol, vinter og har enda lyst på flere :-p
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 9. mars 2008 #15 Skrevet 9. mars 2008 Fikk en hjemmesydd voksi pose i barsel gave fra ei venninne og den er topp.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. mars 2008 #16 Skrevet 9. mars 2008 lammeskinnsposen fra nøstebarn. perfekt.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 9. mars 2008 #20 Skrevet 9. mars 2008 Har en Kaiser Termopose, vinterposen. Også har jeg 2-3 hjemmesydde poser i diverse varianter. Må sy meg ny vår/høstpose som passer til vogna. Må bare finne ut hva jeg skal fylle den med. Dere som syr selv, hva forer dere vår/høstposene med?
*sola ღ Skrevet 9. mars 2008 #21 Skrevet 9. mars 2008 Voksi -året rundt. Har en hjemme og en i barnehagen.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 9. mars 2008 #22 Skrevet 9. mars 2008 Har voksipose. Og er strålende fornøyd. Kunne ikke tenkt meg en annen pose.
lenej :o) Skrevet 9. mars 2008 #23 Skrevet 9. mars 2008 solgte voksien for eg ble sint på den! så har bare X antall koseposer inntil videre...
rudolfine Skrevet 9. mars 2008 #24 Skrevet 9. mars 2008 * Voksipose som vi har brukt til soving i kombivogna, til tre barn. * En buggysnuggle til reisevogna (GT sport), tynnere rosa fleecepose som er grei å sitte oppå inne på sentre, og passe varm vår / sommer / høst ute. * En rosa termopose med fleecefor inni. Denne bruker vi i simo-trilla her hjemme på vinteren, evt. i reisevogna når vi er på tur. Begge de to sistnevnte var nye nå til lillesøster. Ellers er det nok, totalt sett, Voksiposen jeg er mest fornøyd med. Skulle jeg valgt en eneste pose, må det helt klart bli voksi!
Gjest mphs Skrevet 9. mars 2008 #25 Skrevet 9. mars 2008 Jeg har brukt å sy til en dyne slik at den passer inni posen. I noen har jeg sydd den fast og i andre kan jeg ta ut dynen og bruker posen uten også. Har forskjellig stopp inni og utenpå alt etter hva den skal brukes til og hvilken årstid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå