Gå til innhold

Jeg er sjalu!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, han har sikkert bare godt av å komme seg ut og ha det moro.. Men hva er det som er så moro med å drikke seg fra sans og samling, ikke huske hvor man er, hvem man er og hva man har gjort..? Jeg kan ikke fatte og begripe hva som er så gøy med det.... Har aldri vært så full en eneste gang jeg. Har alltid visst hva jeg har gjort, hvor jeg har vært og aldri mistet kontrollen fullstendig. Nei, hva som er så moro med det kan jeg bare ikke forstå!

Jeg har jo vært en del sjalu jeg også. Og jeg har kjent tendenser til den forbaskade følelsen i dette forholdet også. Men jeg snakket med samboeren min om det. Fortalte han at jeg kanskje hadde litt problemer med at han snakket med ei spesiell jente på MSN og sånt. Jeg sa at han ikke behøver å kutte kontakten med henne, men jeg vil gjerne vite hva de snakker om. Dersom han kan vise meg hva de snakker om, fortelle meg at han har snakket med henne og han ikke skjuler noe for meg, så er det greit. Vi kom frem til at jeg, når som helst, kan få lese hva de skriver til hverandre på MSN, jeg kan få sjekke mailen hans når jeg enn vil og jeg kan få se på telefonen hans. Bare det at han ikke nekter meg det, gjør at jeg ikke trenger å sjekke verken mail eller mobil. Ved at han gir meg tilgang til alt det der viser han meg at han ikke har noe å skjule, samtidig som jeg føler at han respekterer mitt behov for "kontroll". Ja, jeg kan godt innrømme at jeg har et behov for å ha kontroll over hva han driver med. Men han synes det er helt greit.. Jeg tror, og stoler på, at vi har et veldig åpent forhold oss i mellom. Jeg kan fortelle han alt og han kan fortelle meg alt.

 

Du sier at du føler du bare ser sliten ut.. At du ikke har noe å stille opp mor unge, lekre jenter i miniskjørt. Er det sikkert at samboeren din synes det er så fint med miniskjørt da? Han er jo sammen med deg for en grunn. Og jeg tror den grunnen er at han elsker deg også =)

Samboeren min sier at han synes magen min er sexy, at jeg er så innmari søt, at jeg er myk og god. På dårlige dager tenker jeg da - "Jah, magen er diger og disser.. Søt? Hva er det da? Myk og god? Han kan jo forsvinne langt inn i dypet hvis han finner på å legge seg med for stor vekt på meg". Men.. Jeg har mange ting som disse unge, lekre beinmagre filledukkene ikke har! Jeg har former! Jeg har en personlighet, jeg nærmest flommer over av nestekjærlighet... Jeg vil heller være søt enn smellvakker. Jeg vil heller ha kvinnelige former enn å kunne sammenlignes med ei dårlig kvista tørrgran. Jeg vil være sjarmerende fordi jeg er snill, naiv og drømmende. Jeg er drømmedama til samboeren min. Og jeg er helt sikker på at du (HI) er drømmedama til samboeren din =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Tror ikke det jeg har opplevd hjelper deg noe særlig, men har lyst å fortelle det likevel.

 

Jeg var før sammen med samme gutt i 7år. Jeg var sykelig sjalu. Jeg lagde aldri noe nr ut av det på fest, men han fikk bestandig høre det når vi kom hjem. Jeg hadde ingen ingen grunn til å være sjalu. Men jeg klarte ikke å kontrollere den vonde følelsen inni meg. Resultatet ble etterhvert at vi så å si aldri var på fest.

 

Etter 7år ja så måtte jeg flytte pga ny jobb. Vi gled fra hverandre og det ble slutt. Jeg traff en ny mann, han var så hærlig. Ga meg komplimanger hele tiden og var så snill. Helt til vi dro på fest. Det viste seg at jeg hadde ikke vært i nærheten av sykelig sjalu. Han tålte ikke at jeg snakka med en mann på andre siden av bordet engang. Han bikka bordet knuste en vamrtvannstank, en dør et vindu, ja dere skjønner tegninga. (Han rørte heldigvis ikke meg) Jeg ble jo forskrekket, men tenkte at det går jo ikke an å være sånn.Det måtte ligge noe annet bak. Så vi fortsatte å være sammen. Men dette gjentok seg. Så jeg gjorde det slutt. Fikk virkelig kjenne hvordan det er å være på den andre sida.

 

Pappan til jenta mi å den i magen ble jeg kjent med samtidig med 'sjaluskrukken' og han så jo alt. Da vi begynte å bli alvorlig sa han ifra med engang, jeg er også sjalu. Jeg mente at han kunne ikke være like sjalu som 'sjaluskrukken' og jeg er også veldig sjalu av meg. Så vi ble enige om å prøve. Å som dere skjønner har det gått veldig bra.

Vi er blitt enige om at det vi ikke vil den andre skal gjøre, gjør ikke vi selv heller. Det skal sies at vi har fått oss en i fleisen begge to. Da feks jeg gjorde det han gjorde bare fordi jeg ville vise han hvordan det føltes og omvendt. Å det har funka, har aldri gjentatt seg. Så nå gruer jeg meg ikke til fest lenger.

 

Men det blir jo noe annet når vi begge er sjalu. Da har vi jo mer forståelse for hverandre.

Jeg kan bare si at jeg føler med deg. En kan si hva en vil om at det er jo bare å kontrollere det og tenkte riktige tanker og slikt. Å noen klarer kanskje dette, men det er sannelig ikke lett. Jeg har ikke noe tips til deg jeg. Jeg ønsker deg bare LYKKE TIL!!

 

PS Jeg plages også med kviser og bekkenløsning o.l., men jeg føler meg bare mer og mer sexy som magen vokser jeg. Syns det er så herlig å ha på tettsittende overdeler uten å tenke på bilringen som bruker være der :)

Skrevet

heisann! er fælt å være sjalu, men man må mange ganger bare bite det i seg. jeg var slik for en del år siden, tålte ikke så bra andre jenter på fest osv, jeg stolte ikke helt på de hehe.. man bør sette seg ned og prate om det, det er det beste. nå er jeg ikke noe mer enn vanlig sjalu av og til hvis jeg virkelig har grunn til det (heldigvis!) er ikke noe greit for samboer å ikke bli stolt på i det hele tatt. jeg kommer ikke til å tvinge han til å sitte hjemme bare pga vi venter barn, men nå har ikke jeg den helt store partyløva hjemme heller da.. men har sagt at han må jo bare gå ut på fest hvis han vil, han fortjener å kose seg! å være gravid er noe vi har valgt selv og jeg var fullstendig klar over at det blir ikke noe alkohol på meg på halvanne år eller noe sånt, det går helt fint! så lenge han viser nærhet og at han er der ser jeg ingen problem i at han går ut og koser seg;) lykke til, håper du kommer over kneika! det er ikke noe greit å ikke kunne stole på den bedre halvdelen av deg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...