Gå til innhold

Mat i sykehusbagen..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonym...selv om vi sikkert alle skulle ønske at proteinsjokolader og karbotilskudd økte fettforbrenningen, så er det nok dessverre ikke slik at man kan trykke i seg et par slike og håpe på at fettet svinner hen slik at man automatisk blir sylfide. Den gyldne regelen er alltid at man må øke energiforbruket for å kunne øke fettforbrenningen...ren fysikk! Fedmestatistikken i verden hadde nok sett litt annerledes ut dersom man kunne spise seg slank på sjokolade, hehe:-) Ikke tro på det du hører på TV-shop!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde med tre pakker sånne ferdigsmurte knekkebrødsnacks i bagen. Og de var med hjem også. De har mat på sykehuset til både mor og far under fødselen, dessuten brusautomat og kiosk. Ser ingen grunn til å pakke ned masse rart. De fleste spiser ikke noe særlig under fødselen, men bra å drikke. For min del spøy jeg under hele fødselen og mat var ikke i mine tanker en gang.

Skrevet

Hei..

Jeg har på ingen måte vektproblemer, men henvend dere til en fysiolog el lege før dere bruker energi\ el proteintilskudd. ikke alle blir anbefalt å bruke det under graviditet. Som f eks de som er tynne i utgangspunktet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...