Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 8. mars 2008 #26 Skrevet 8. mars 2008 har hatt to piercinger. Tok dem ut da jeg fant ut jeg skulle bli mamma.
WP-TLogPeanut Skrevet 8. mars 2008 #28 Skrevet 8. mars 2008 Har ingen av delene, men ønsker meg en tatovering
Monajenten Skrevet 8. mars 2008 #29 Skrevet 8. mars 2008 Én piercing og fire tattiser. Hadde hair extensions fra februar til august i fjor *savner langt hår* Har ikke lyst på silikon, men ja takk til løft og forminsking;-)
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #30 Skrevet 8. mars 2008 Jeg har 2 tatoveringer, har hatt piercing i labret, tunge, nese og navle, tok ut tunge og navlepiercingen under graviditet og fødsel. Har tidligere vært motstander av silikon, men må innrømme at tanken ikke er like fjern nå som den har vært...:-)
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 8. mars 2008 #32 Skrevet 8. mars 2008 Hehe, har to piercinger i naveln,en tattis i korsryggen.. Har planer om å få silikon i de teposene e har..men det blir først etter e har fått de barna e skal ha;)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 8. mars 2008 #33 Skrevet 8. mars 2008 Hadde ring i navelen, men den har jeg tatt ut. Eller har jeg ingenting av det over og er fornøyd med det:)
Jenny-penny Skrevet 8. mars 2008 #34 Skrevet 8. mars 2008 Støpe negler, og ønsker meg silikon-puper når jeg er ferdig med barn:)
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #35 Skrevet 8. mars 2008 Har tatoveringer. Piercingene fjerna jeg da jeg var 17
Torpekjærringa Skrevet 8. mars 2008 #39 Skrevet 8. mars 2008 Ja, har en tattovering...... og er fullstendig avhengig av gelenegler, ikke løsnegler- men forsterkning over mine egne ! Og ønsker meg pupper.......
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 8. mars 2008 #40 Skrevet 8. mars 2008 Har to piercinger, 1 i navlen, 1 i tunga;) En tættis ved trusekanten.. ved hoftebenet eller hva det nå heter:P Vises når jeg har lav bukse;) Hull i ørene har jeg oxo;) Ellers har jeg HATT hairextensions noen mndr, bare for å skape litt volum/fylde i håret:) Skal ta evt. silikon eller.. brystløft;)
SuperJessie <3 Skrevet 8. mars 2008 #41 Skrevet 8. mars 2008 Akkurat nå, bare piercing i tunga. Har hatt en haug andre plasser, men alle er borte unntatt den. Og den føler jeg meg naken uten! Jeg setter på akrylnegler og extensions med jevne mellomrom - får se hva det blir til i slutten av mnd..egentlig så sparer jeg jo til silikon, så burde vel ikke sløse pengene...
Minnie Mom Skrevet 8. mars 2008 #42 Skrevet 8. mars 2008 Har en liten tatovering på høyre ankel. Hadde piercing i ene øyebrynet, men tok den ut for snart 6 år siden (hadde den i drøyt to år). Synes jeg ble for voksen og det ble litt umoderne... ;o) Løsnegler har jeg hatt en gang, var fint i 2 uker og så ble det stygt synes jeg... Ønsker meg muligens silikon om noen år hvis puppene er slappe og hvis vi har råd...
mei&mi + marcus :) Skrevet 8. mars 2008 #43 Skrevet 8. mars 2008 Har to tatoveringer, en på underarmen og en på ankelen og to piercinger, en i nesen og en i navlen.. Og så har jeg ti hull i ørene.. Men bruker bare 3.. Har hatt piercing i leppen også.. Silikon? Ja takk, gjerne....
gizka Skrevet 8. mars 2008 #44 Skrevet 8. mars 2008 jepp! har 3 tattoo,permanent make up på øyebrynene,hadde masse piercing før,men nu d e bare 3 igjen,fikk silikon puppa for 4 daga siden(e så fornøyd!!endelig er de fast igjen!!)og har løshår:))
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. mars 2008 #45 Skrevet 8. mars 2008 har piercing, tattovering som jeg angrer sykt på, ønsker meg botox i panna, permanent makeup vil jeg ikke ha, extentions har jeg hatt og fake negler har jeg seff også hatt... er jeg en bimbo? jadda.. fnis!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. mars 2008 #46 Skrevet 8. mars 2008 fine pupper har jeg fra naturens side, men skulle de råke til å rekke nedenfor navlen etter et svangerskap til så blir det sikkert brystløft iallefall. Også kunnne jeg godt tenkt meg å få litt botox i leppa, hadde vært greit at folk ikke trodde jeg hadde fått med meg ungen til angelina hjem fra sykehuset. For leppene har hun ikke arvet fra meg iallefall!
Spirevipp med go`gutten Skrevet 8. mars 2008 #48 Skrevet 8. mars 2008 Hadde piercing i brystvortene og i underlivet, men de tok jeg bort da vi bestemte oss for å få barn. Ellers har jeg tatoverte øyenbryn :-)
Mrs. X Skrevet 8. mars 2008 #49 Skrevet 8. mars 2008 Har hatt piercing men har tatt den ut. Har en liten tatovering som jeg ikke angrer på
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 8. mars 2008 #50 Skrevet 8. mars 2008 Jeg har hatt en haug piercinger, men nå har jeg bare septumspiercingen igjen. (den sitter i neseskilleveggen) Ellers har jeg tatoveringer, fire for å være eksakt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå