Stjerne37 Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Uff ja,har tatoveringer,piercingene fikk jeg heldigvis kvitta meg med.
cherry coke Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 Tattoveringer har jeg...Silikon vil jeg ikke ha...Ønsker meg små pupper, jeg!!=)
snartmammapåny Skrevet 7. mars 2008 #10 Skrevet 7. mars 2008 Har løshår som jeg bruker når jeg skal på party;) Ellers så har jeg fake negler innimellom, men ikke akkurat nå.
ifie Skrevet 7. mars 2008 #12 Skrevet 7. mars 2008 Hadde piercing i nesa. Teller det? Har i ørene, da.
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #14 Skrevet 7. mars 2008 Har en tattis som jeg gjerne skulle hatt fjernet, men jeg tørr ikke hehe
ScaryMama Skrevet 7. mars 2008 #15 Skrevet 7. mars 2008 Har hatt piercinger (mange), men har tatt dem ut. Har tatoveringer, permanent makeup og silikon.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 7. mars 2008 #18 Skrevet 7. mars 2008 Piercing - Ja, bare i navlen nå Tatovering - To stk Silikon - Nei, men ønsker meg det i 30-årsgave Botox - Nope, har ikke behov for det enda Permanent makeup - Nei, liker å kunne variere Løs hår - Nei, men har hatt Løsnegler - Ikke akkurat nå, men har det rett som det er
Twintipp og himmelblå Skrevet 7. mars 2008 #19 Skrevet 7. mars 2008 Har aldri hatt piercing. Har tatovering Har silikon Aldri hatt permanent make up Har løshår, men bruker det kun ved festligheter:) Har ikke løsnegler nå, da det ikke er forenelig med håndball spilling:)
Den drygaste Skrevet 7. mars 2008 #20 Skrevet 7. mars 2008 hmmm. har i tunga, for sambo liker den og så har jeg i navlen fordi det var den aller første piercingen jeg fikk så den er litt symbolsk og minner meg om fjortisdagene mine som faktisk var den beste tiden i livet mitt. og så har jeg fått en stor tigertatovering på rumpa av sambo til jul,grunnen til at det ble tiger er fordi tigeren har alltid fascinert meg og grunnen til at jeg har den på rumpa (eller mer hoften egentlig) er fordi at da kan jeg skjule den. jeg har hatt piercing i labret, overleppa og nesen. men de er vekke nå. silikon er jeg ikke så sikker på om jeg skal ta, men en oppløftning og redusering blir det nok. løsnegler er kjekt på byn for jeg klarer ikke spare.. det er faktisk sånn her i verden at utseendet betyr mye. og egentlig driter jeg litt i det, men når det kommer til denne oppløftningen så er det vel litt for min selvtillit og helsemessige årsåker. jeg sliter med stoooooore melonas, ergo dårlig rygg.
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 7. mars 2008 #21 Skrevet 7. mars 2008 silikon: ja Extention: ja Tatovering: ja Løsnegler: Nei, ikke løse, men av og til fransk manikyr med gel Permanent make-up: nei, virker kjedelig å alltid se lik sminket ut Botox: Nei, men kanskje om noen år Piercing: Hadde to, en i øyenbrynet og en i leppa, begge forsvant for mange år siden. Angrer på at jeg tok ut den i leppa.
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #23 Skrevet 7. mars 2008 Har påsatte negler... (eller, gele over egne for forsterkning om man vil...)
Lille L Skrevet 7. mars 2008 #24 Skrevet 7. mars 2008 Har tattovering, har pircing i navelen, har falske negler(akryl) og skal ta silicon til høsten:P Falskt hår pleier jeg og ha noen ganger:P HoHo..
Sjokoladekaka Skrevet 7. mars 2008 #25 Skrevet 7. mars 2008 piercing i eine nasevingen(ring) ellers ingenting av det du nevnte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå