Verdens peneste gutter er mine Skrevet 8. mars 2008 #26 Skrevet 8. mars 2008 Synnes ikke du fikk noe bra tilbud. Trenger jo ikke forsvare at du har kjøpt det om du har gjort det da, men synes absolutt ikke du fikk mye for pengene. Og du anonym som ikke skjønner vitsen med å kjøpe dyr vogn, kjøpte dyr vogn til førstemann, foreldrene mine som betalte da. Den kostet 6800 den gang, en emmaljunga duo edge vogn 2004 modell. Den er like fin og blir brukt opp igjen til han i magen. Hvis enn koster på ekstra på en vogn så kan enn faktisk bruke vogna til flere barn. Det er det jeg har tenkt, kjøper ikke ny vogn for hvert barn.
Hvitkløver2020 Skrevet 8. mars 2008 #27 Skrevet 8. mars 2008 Hu har sikkert både lyst på og råd til å kjøpe vognen og det andre!!! Ellers hadde hun vel kjøpt brukt på f.eks. finn.no=) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! He he he Lykke til med vogna di, den er sikkert super=)
jentahans Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #28 Skrevet 9. mars 2008 Det jeg egentlig va ute etter her, er om det er billigere andre plasser? For prisen står jo på dette her i butikken så med rett så har vi jo fått over 1300 kr i avlsag.. men jeg vet jo ikke hva man kan forvente... ? Vet at kusinen min som bor i byn måtte gi omtrent det samme.. Men stellebagen er jo kjempe dyr da så kutter nok muligens ut den med en billigere men var denne forhandler gikk ut i fra siden den passer til emmaljunga vognen. D som sier jeg burde kjøpe emmaljunga edge duo pga det er sportsdel med, så får jeg jo sportsdel er det citycross er og så har jeg citybag i tillegg. Blitt veldig i stuss hva jeg skal gjøre men samtidig så vil det jo gjerne koste meg like mye skal jeg reise 3 timer til der neste barneutstyr butikk er. Brukt vondg og bilstol har jeg ikke lyst på, dette er min første og kan tenke meg kjøpe nytt så jeg vet er i orden så kan vi bruke det til de to neste barna vi planlegger og ha også men mange gode svar her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå