Gå til innhold

Er dette et bra tilbud??

Anbefalte innlegg

Skrevet

En forhandler gav meg dette tilbudet:

Emmaljunga citycross vogn med citybag + stelleveske

maxikose easyfix + base

stellebord med balje.. kan brukes som komode etterpå.

til 12000 kroner??

Va synst dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke så veldig billig?

Skrevet

nei hørtes ikke så billig ut i grunn..... :S hadde ikke betalt så mye jeg hvertfall

Skrevet

vognen koster jo 7tusen

stellebordet koster 2400

maxicosi settet 1499

basen koster 1599

stelleveska 700

Skrevet

Tror nok du kan få d billigere ja,synes d var dyrt....

Skrevet

humn...jeg som egentlig vart veldig fornøyd me tanke på å ha t jeg trenger for denne prisen, men kanskje jeg ble skikkelig lurt jeg da

Skrevet

Viss kostnadene for hver enkelt ting stemmer med det du skriver, så er det jo klart at det er et godt tilbud.

Dersom det er den vogna du og den stellekommoden du vil ha?

Skrevet

Jeg fikk splitter ny vogn med alt tilbehør, seng med alt tilbehør, stellebord, reiseseng, lammeskinn og voksipose for 6000...

NYTT. det er billig :)

Skrevet

ja men det vet jeg at jeg kan få... men nå var jeg liksom ute etter spessielt merke som jeg har sett meg ut

emmaljunga og maxi cosi er jo liksom ikke det billigeste..

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva folk skal med vogn til nesten 10.000?

Tror du babyen vet at h*n har så dyr vogn. Altså man kan da få tak i mye rimeligere. Syns vogn-greiene tar helt av. 7000 er umennskelig.. Hadde jeg aldri brukt på vogn, har andre ting å bruke penger på. Men joda for all del har du penger så kjøp i vei, er bare liksom så veldig unødvendig..

Skrevet

Vognen synes jeg var litt dyr.Stellekomoden kjøpte vi helt ny til 1500kr,maxicosi til 1000kr,trenger ikke basen.Man bruker ikke den stolen så lenge viss det er fra 0-13kg.

Stelleveske til 700kr er dyrt.

Så jeg synes ikke det var billig.

Skrevet

Da fikk du bare 1198 kr i avslag og det syns jeg var lite.

Du kunne heller kjøpt kun vognen og seter og heller valgt annet stellebord og stelleveske og fått det mye billigere.

Jeg kjøpte vogn på januarsalger ,kostet egentlig 7000 kr men fikk 2000 kr i avslag og betalte 5000 kr.

Skrevet

umenneskelig med vogn til 7000? her e det jo snakk om ei vogn som passar godt til oss både når det gjeld terreng, vekt, (kjempe lett vogn som er lett og håndtere for meg som er lita)

Veit babyen ikke tenke på pris på vogna si , og det gjer heller ikke eg forsåvidt men denne er absolut den som passa meg best. e ikkje vist kjøpe ei som e stor og tung og ikkje lett for meg å håndtere aleine ut og inn av bil berre fordi eg kan spare litt. da vil jo vogna berre vere til irritasjon. så legge heller litt peng i det ja.

Skrevet

hei.

Vi kjøpte Emmaljunga vogn i Sverige (Arvika) til 5000 og stelleveske som passet til for 350 (2008 modell). Vi har også kjøpt det bilset med base til kr 2500. Har ikke kjøpt stellebord enda, men blir jo en del kroner igjen her til stellebord før det blir 12000.. Så- jeg syns ikke tilbudet var spes bra.

Skrevet

Jeg synes absolutt det er verd å legge litt penger i vogna for å få den som passer meg best. Har håp om å bruke denne kanskje i flere timer hver dag i flere år, og da synes jeg det er en god investering. Hvis man kjøper en billig, kan man jo risikere å måtte kjøpe en ny vogn etter en stund fordi man ikker er fornøyd. Så kjøper jeg heller seng og stellebord + andre ting brukt.

Skrevet

jeg er glad jeg har fått kjøpt så mye billig så jeg kunne ta meg rå til å kjøpe den beste vogna( i mine øyne og til vårt bruk) emmaljunga citycross med hardbag og stelleveske som matchet... kom på 7825 mener jeg.

alt annet som seng,stellebord,lekegrind,babyleker,håndkler,klær,bleiebøtte,voksipose,vanlig skinnpose(den jeg hadde da jeg var liten) barnesete med base,(får låne vugge) har jeg enten fått eller kjøpt billig

er jo min førsteføde(sambos andre) min fars første barnebarn og mammas 2:) får my fint da::) spes av pappa og kjerringa.. de tar jo helt av!:)

Skrevet

Vi kjøpte emmaljunga citycross med citybag på kattis babyshop i Strømstad. Der kostet den (forsåvidt som i Norge) kr 6990,-. Men med valutaen nå så regnet vi ut at det ble ca 5900,- norske, så en 1000-lapp billigere altså. Da fikk vi med regntrekk og stelleveske. Og så fikk pappa gått på systembolaget og mamma på godisbolaget... :)

Bare et lite tips hvis du bor nær grensa!

Er forresten VELDIG fornøyd med vogna, jeg er helt enig med deg i at en god vogn er det greit å legge litt penger i. Skal tross alt brukes hver dag i flere år, og antagelig også til flere barn, så mener det er verdt investeringa!

Skrevet

Syns d var et bra tilbud.. emmaljunga er jo ikke av de billigste vognene..

greit du kan få billigere, men da må du sikkert ned i kvalitet..

Skrevet

Men glem heller ikke at det ikke er gratis å reise/kjøre til sverige...

Skrevet

Hvis du bor i nærheten av Svinesund vile jeg kanskje tatt turen til Happyland der, det er endel billigere. Vi kjøpte Akta Graco Logico sBilsete inkl. base til 1150.- (med kursen) den koster normalt 1990.- i norge. dem har ikke Emaljunga vogner men de har mye annet som du kan spare penger på, vet at Maxi Cosi setene er billigere der og.

Skrevet

bor nok veldig langt fra sverige så er vel ikke så aktuelt , da blir det en enda dyrere vogn hehe selv om jeg kunne tenkt meg på en tur:)

Skrevet

Hvor lenge har du igjen? Hvis du har gått hele svangerskapet og fremdeles mangler disse tingene, er det jo bare å slå til. Om dette er merker du har lyst til å satse på, så er jo kvalitet ofte like viktig som pris. Men om du er tidlig ute, så ville jeg ha ventet og sett om noen av disse tingene kommer dalende ned via arv eller gaver. Vi arvet en stellekommode, fikk bilsete og fant drømmestelleveska i en helt annen butikk.

Det er mange som ikke orker å styre med å få solgt sitt utstyr igjen også, og når de hører at noen er gravide, så kommer det tilbud fra de utroligste venner og bekjente. Og brukthandel er jo både fornuftig og miljøvennlig, og mye barneutstyr er veldig lite slitt etter bare ett eller to barn.

Skrevet

jeg har ellve uker igjen. og jeg bor på en liten plass så er kun 2 barneutstyrs butikker her... og har ikke planlagt reise noen plass heller å titte heller.. koster jo å reise også..

kjenner liksom at jeg har lyst ha ting i hus snart, da jeg selv er født 2,5 mnd for tidlig så tenker jeg jo at man vet jo aldri:..

Skrevet

Hei

Høres ut som den selgeren prøver å lure deg, da hadde jeg heller ville investert i en emmaljunga edge duo med muligheter som sportsvogn etter at barnet har blitt større. Blir faktisk nesten det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...