☆Anonymia☆ Skrevet 7. mars 2008 #26 Skrevet 7. mars 2008 JEG VAR INNPÅ Å KIKKA.. hjelpes... så ekkelt.. men ikke sånns skummelt.. må se litt til,..må bare la hjertet hvile litt.. haha =)
selfangerkjerringa Skrevet 7. mars 2008 #27 Skrevet 7. mars 2008 Skjedde så sent som i forgårs, minsta skulle legges og vi fant ikke bamsen hennes. Vi lette overalt, særlig rundt dokkehuset i gangen/lekearealet der vi visste hun hadde holdt på med den litt tidligere. Både jeg, pappa'n og storesøster lette, ingen fant noe. 10min senere skulle pappa'n og storesøster gå på badet for å stelle, gjett hva som lå MIDT PÅ GOLVET? Joda - bamsen.
☆Anonymia☆ Skrevet 7. mars 2008 #28 Skrevet 7. mars 2008 har aldri skjønt at noen kan overleve noe sånt..jeg tror seriøst jeg hadde måtte blitt innlagt på psykiatrisk om noe sånt skjedd her. helt seriøst--
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 7. mars 2008 #29 Skrevet 7. mars 2008 Hehe, du er jo så søt da Kine:) Du er ganske lik meg når det gjelder sånne ting egentlig, DRIIIIT redd, men SÅÅÅÅ nysjerrig... hehe:) Har du fått lest ut boka da??
☆Anonymia☆ Skrevet 7. mars 2008 #30 Skrevet 7. mars 2008 nei boka har jeg helt glemt å lese..kommet til slutten da,men har helt glemt å lese..hehe..*må lese litt ikveld* ja men jeg er så nysgjerrig og vil ha med meg hva alle snakker om liksom,men så angrer jeg når kvelden kommer for da er jeg alene...i mørket.. huffa meg..
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 7. mars 2008 #31 Skrevet 7. mars 2008 Hehe, skjønner:) Er litt alene hjemme om kveldene jeg også, går stort sett bra:) Men det er jo som regel da den dumme mannen min dukker opp også... hehe (tror det er farfar)
☆Anonymia☆ Skrevet 7. mars 2008 #32 Skrevet 7. mars 2008 jeg fatter ikke at du klarer jeg...er du ikke redd ?????????????????++
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #33 Skrevet 7. mars 2008 jeg syns sånt her er kjempespennende ,men samtidig ekkelt.. men jeg bare må se for det.. helt sykt at det faktisk går ann..
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 7. mars 2008 #34 Skrevet 7. mars 2008 Enkelte ganger er jeg det, andre ganger ikke... men har aldri sett han, og jeg tror at hvis man er redd for å se sånne ting, får man heller ikke se det:) Er mest redd for at jeg skal se noe, da hadde jeg driti på meg tror jeg.. Men er er ikke redd for at han er her, han er her bare for å passe på meg:)
☆Anonymia☆ Skrevet 7. mars 2008 #35 Skrevet 7. mars 2008 ja så lenge du føler at han ikke truer dere så skjønner jeg jo litt..pluss at du tror det er farfaren din... men ja,hadd ejeg sett noe så hadde hjernen min gått i lås og jeg hadde blitt psykisk lobotomert tror jeg..hahahah =)
Kanutten83 Skrevet 7. mars 2008 #36 Skrevet 7. mars 2008 Jeg måtte jo inn og se jeg også, enda jeg vet jeg blir skremt;o) Trur jo på detta også, spesielt etter at mamma fortalte om sitt "møte" med et gjenferd.... Glad jeg ikke sover alene i huset;o)
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 7. mars 2008 #37 Skrevet 7. mars 2008 Hehe:) Ja det må være farfar, kan ikke tenke meg det er noen andre... Iallefall ikke med den beskrivelsen jeg har fått av han... hehe:) Håper jeg slipper å se noe iallefall... Hehe:)
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 7. mars 2008 #39 Skrevet 7. mars 2008 Spurte ei dame som ser sånne ting, spurte om hu kunne se om det var noe rundt meg, fortalte at jeg hadde en følelse av at det var noen rundt meg noen ganger. Hun har ikke vært her, eller kjenner meg ikke. Og da beskreiv hun denne mannen:) Jeg fortelte mamma om det, og vi kom frem til at det måtte være farfar, kan ikke skjønne hvem andre.. Denne følelsen har fulgt meg hvor enn jeg har bodd, så det er ikke noe med selve huset jeg bor i...
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 7. mars 2008 #40 Skrevet 7. mars 2008 wæææææææææh hvorfor HVORFOR la du ut denne siden:P Mye skummelt... må si at den filmen på militærbasen, den var sinnsykt fake... =) Men de andre var ganske creepy.. skal se resten av filmene nå... Må innrømme at jeg sitter å snur meg og kikker litt rundt i leiligheten med jevne mellomrom.... hjeeelp...
☆Anonymia☆ Skrevet 7. mars 2008 #41 Skrevet 7. mars 2008 *snufs* jeg vil også se .. men filmer tør jeg vertfall IKKE se..
Shabby Cheap Chic Skrevet 7. mars 2008 #42 Skrevet 7. mars 2008 Syns ikke det var noe skummelt jeg, mye av det så manipulert ut. Og det ser ut som skygger og\eller speilbilde o.l.
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 7. mars 2008 #43 Skrevet 7. mars 2008 Hehe, nei nå gir jeg meg.. vil ikke se mer.. kansje det dukker opp en super skummel film.. Er egentlig skikkelig pyse og DRIT mørkredd, husredd osv.. YOU NAME IT... men pokker ta den nysgjerrigheten!!! Du er mye lurere enn meg Kine, som IKKE lar nysgjerrigheten ta overhånd her;)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 7. mars 2008 #45 Skrevet 7. mars 2008 Kan nok stemme det, Lily of the Valley... Men her løper fantasien løpsk... =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå