~Maja Mor~ Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 www.gjenferd.no Kikket på alt som var. T.o.m i dagslys blir jeg redd! Syntes slike ting er så spennende, men herrejemini så skummelt!
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Synes det er utrolig facinerende med sånne ting. Følger med på alle de overnaturlige programmene som går på fem å. Men noen ganger kan det bli litt mye ja.
☆Anonymia☆ Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 jeg skal være hjemme alene ikveld..kan jeg se det?? er det sånne ekle ting eller er det bare sånn tåke opplegg??
~Maja Mor~ Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2008 Er du lettskremt da? Jeg syntes det var ekkelt ja! Men nå har jeg en tendens til å tro på dette og da blir det verre. Jeg gikk fort inn på disse sidene for å prøve å få det på avstand ;-) Jeg er også alene hjemme, så da er vi to! Ta en titt :-)
☆Anonymia☆ Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 lett skremt...tja...det spørs egentlig..jeg blir redd om man kan se ansikt å sånn...hva kan man se der inne ???
~Maja Mor~ Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. mars 2008 Ansikt....hele kropper, noen ganger bare sånn diffust likesom. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1997713.ab Denne linken inneholder også bilder... Hehe, er du nysgjerrig nok?
☆Anonymia☆ Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 ja jeg er helt sykt nysgjerrig...egentlig så elsker jeg sånne ting men blir så skremt...
~Maja Mor~ Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. mars 2008 Si ifra hvordan det gikk da etter du har sett på sidene ;-)
☆Anonymia☆ Skrevet 7. mars 2008 #9 Skrevet 7. mars 2008 var innom den linken du la ut lenger oppe her,ikke nettsiden...huff..så skummelt..ok..skal innom nå....*grøss* dette kommer jeg til å angre på senere..
☆Anonymia☆ Skrevet 7. mars 2008 #10 Skrevet 7. mars 2008 nei jeg turte ikke..."denne siden inneholdder sterke bilder og videoer",da jeg leste det turte jeg ikke..huff... kan du ikke vise meg et bilde ? et sikker bilde...
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 7. mars 2008 #11 Skrevet 7. mars 2008 Syns nå egentlig de bildene så rimelig manipulerte ut jeg da... Det ene bilde så det ut som om de hadde tredd på seg skrik maska og en svart frakk, og gjort personen som en "skygge"... er utrolig facinert av dette jeg og, men dette syns jeg så litt fake ut ja... hehe:)
☆Anonymia☆ Skrevet 7. mars 2008 #12 Skrevet 7. mars 2008 kan du vise meg det bilde ?? jeg tør ikke se på alle,er så redd for å se noe jeg blir skikkelig skremt av og jeg blir skremt av ansikt..
~Maja Mor~ Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 7. mars 2008 Den med skrik masken er jeg enig i!
☆Anonymia☆ Skrevet 7. mars 2008 #14 Skrevet 7. mars 2008 få se noe som ikke er falskt da...huffa meg,...skulle ønske jeg turte å se men jeg tør ikke..
MissAntrop Skrevet 7. mars 2008 #15 Skrevet 7. mars 2008 Synes det meste så rimelig "fake" ut, jeg. Mye man kan gjøre i photoshop..
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 7. mars 2008 #16 Skrevet 7. mars 2008 http://www.gjenferd.no/bilder/15.jpg Her vettu Kine:)
☆Anonymia☆ Skrevet 7. mars 2008 #17 Skrevet 7. mars 2008 haha du var heldig med den,den har jeg sett i en bok som pappa har =) overnaturlige fenomener heter den eller noe sånt..stappa full av all slags ekle ting,ufoer osv...skikkelig kul bok..så det bilde skremte meg ikke.. =)
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #18 Skrevet 7. mars 2008 Ble du skremt av dette vil jeg si du er ganske lettskremt De fleste bildene så konstruerte ut, enten ved dobbelteksponering eller ved manipulering i etterkant. Den dama som kom ned trappa, som liksom skulle være hvit og gjennomsiktig, hun hadde jo DEN massive skyggen på veggen. Skyggen var jo mer håndfast enn henne selv. Og den videoen var jo bare til å le av ;D Jeg sluker vanligvis alt sånt rått altså, tror på alt som har med spøkelser å gjøre, men den der ble bare for tjukk altså, hehe.... men morsom side da, håper de får flere bilder og videoer der etterhvert. Den med den kræsja bilen var faktisk litt ekkel.
selfangerkjerringa Skrevet 7. mars 2008 #19 Skrevet 7. mars 2008 Internett? HAH! Kom en tur til Ytre Langtvekkistan Her åpner og lukker dører og skapdører seg av seg selv, lysekrona svaier, det er rare lukter rundt om i huset, tv'n og babycallen slår seg av og på i hytt og pine, ting forsvinner og dukker opp igjen, vi hører skritt i trappa og i gangen og på verandaen - og plutselig kan temperaturen falle 5-6 grader i stua i løpet av få sekunder.
☆Anonymia☆ Skrevet 7. mars 2008 #20 Skrevet 7. mars 2008 ååå...*slå seg selv i hodet* vil også se.. hva skjer med den bilen da ??
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 7. mars 2008 #21 Skrevet 7. mars 2008 Ja der er jeg enig tribal.. Den var litt ekkel den... Men alt dette andre var egentlig bare latterlig... Har ikke sett videoene jeg da... hehe:)
☆Anonymia☆ Skrevet 7. mars 2008 #22 Skrevet 7. mars 2008 og du lever enda?? hadde dødd på meg jeg...uten tvil..
selfangerkjerringa Skrevet 7. mars 2008 #23 Skrevet 7. mars 2008 Er faktisk ikke så skummelt som en skulle tro... men jeg blir litt irritert for det med skapdørene, liker ikke åpne skapdører. Syns hvem-det-nå-er kan holde seg til de vanlige dørene. Og slutte å rote bort ting for meg, for det greier jeg jo stort sett fint på egen hånd. Men greit å ikke være alene i huset da, jeg er litt husredd noen ganger, det er på en skrudd måte litt beroligende å høre fottrinn i trappa noen ganger
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 7. mars 2008 #25 Skrevet 7. mars 2008 Så ille er det ikke hos meg da. Men har en mann som titter innom en gang i mellom og ser til meg:) Har aldri sett han, men føler han stadig vekk... Hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå