Gjest Skrevet 7. mars 2008 #26 Skrevet 7. mars 2008 Hehe, så flott! Er det noe som ikke kan fikses på dib tro? her ordner man jo alt
meg & to små vampyrer Skrevet 7. mars 2008 #27 Skrevet 7. mars 2008 Sikkert ulike fag alle sammen da.. he he, så en ganske så tverrfaglig master ville det blitt:)
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #28 Skrevet 7. mars 2008 Det kan vi da leve med! Alt er bedre enn å sitte her med den dritten jeg skriver juss det og forøvrig - kjeeeedelig juss....
meg & to små vampyrer Skrevet 7. mars 2008 #29 Skrevet 7. mars 2008 Jeg skal vel holde kjeft... siden jeg etter 4 år med frustrasjoner, angst og forsøk på masteren tok mot til meg og spurte veielder om hun trodde det var noe håp. og fikk nei. Bare litt lei meg for at hun ikke sa ifra tidligere nå...
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #30 Skrevet 7. mars 2008 tuller du? er det mulig da? hørtes rart ut... burde jo sagt fra tidligere! Men hvorfor var det ikke håp da?
meg & to små vampyrer Skrevet 7. mars 2008 #31 Skrevet 7. mars 2008 Ikke bra nok. Det jeg gjorde. Det er jo derfor jeg spurte etter hjelp da, men ble litt frustrert når jeg aldri gjorde noe rett. Aldri kom videre ifølge henne uansett hva jeg gjorde. Men er vel mest min egen feil, burde vel ha avsluttet selv for mange år siden istedet.
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #32 Skrevet 7. mars 2008 men vet du at det ikke var bra nok eller var det bare hennes mening? Kan jo hende du burde byttet veileder, finnes jo råtne epler blant dem også? Sorry hvis jeg bryr meg, syns bare det hørtes så ille ut...
meg & to små vampyrer Skrevet 7. mars 2008 #33 Skrevet 7. mars 2008 Ja, kan hende jeg burde ha byttet istedet. Men tiden min er ute, jeg får ikke lov å prøve mer og den store fæle klumpen i magen som jeg gikk med i 4 år (konstant dårlig samvittighet) er borte. Jeg er meldt ut av det universitetet nå og bor på en annen kant av landet. Jeg tror nok tiden er inne for plan B:)
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #34 Skrevet 7. mars 2008 Deilig å slippe å gå med dårlig samvittighet da, det er noe av det verste.... Håper det ordner seg, kjekt å ha en plan B!
meg & to små vampyrer Skrevet 7. mars 2008 #35 Skrevet 7. mars 2008 Jada, har opptil flere planer jeg. Og har nå 240 studiepoeng med meg så det ordner seg sikkert:) Litt bittert kanskje, ja, men det er nok lettere å komme seg over det om man gjør noe bra ut av situasjonen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå