Gå til innhold

Halvferdig masteroppgave juss selges rimelig..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gggrrr.... så lei jeg er...

 

*utblåsning*

 

Minn meg på at jeg aldri skal begynne på noen doktorgrad..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha ha. :-) Dette går så bra så. Gi deg selv litt oppmuntring underveis. Sjokolade, spa, nye støvletter.....

Skrevet

Know the feeling:) Er i gang med det siste jeg da...søknaden. Er jammen usikker...

Skrevet

hehe, når du er ferdig og har jobbet et par år så blir det nok noe mer på deg også !

 

lykke til !!

Skrevet

Jeg griner ved tanken på doktorgrad akkurat nå...

 

Sjokolade, ja, har akkurat spist to sånne påskeegg (slike i lilla esker).. yum... Men kom ikke noe videre av den grunn gitt...

 

Urk..

 

*Mer lyst til å sortere bestikkskuffen enn å skrive oppgave*

Skrevet

Søker du jobber, erteposen?

 

Hva slags jobber søker du på og hva er du usikker på?

Skrevet

Sett deg på lesesalen! sitter man hjemme er tilogmed oppvasken interesant ;-)

 

hvilket emne skriver du om ?

Skrevet

He he, er så lite miljø at da må jeg sende deg en pm;)

Skrevet

Har permisjon fra jobben min nå og skal fullføre et prosjekt på privaten. Skal mekke sammen en doktorgradsøknad, men mangler inspirasjon og lyst. Hovudfaget satt langt inne. Er litt "flink pike" og ville gjerne at det skulle bli veldig bra...

 

Har en gammel veileder som insisterer:) Liker å undervise da, og jeg får ta alt på engelsk også.. Får se. Er litt av et gubbevelde på instituttet og vet ikke om jeg orker å stå løpet ut. En blir jo overkvalifisert når en er ferdig, og her i Bergen er det ikke mange jobber for dr. samfunnsfag.

 

Nå fikk du all min frustrasjon:)

Skrevet

Noen ganger er det godt bare å få ut frustrasjonen:-)

 

Spennende med doktorgradssøknad da!! Håper det ordner seg for deg.Lykke til!! Synes det er utrolig tøft med jenter som tar doktorgrad.

 

Skrevet

www.lovdata.no <3<3

 

Nå får du gi deg - er så morro så:D!!

Skrevet

Dette klarer du!! Bit tenna sammen og vis hva du er god for:-DD Du kommer aldri til angre..

Skjønner det er tøft, ta deg et realt avbrekk, og sett deg små mål underveis:o) En soltime hjelper ofte på både den ene og den andre lysten, he he:D

 

Synes du er kjempeflink jeg, står stor respekt av et slikt arbeid:))

 

God klem

Skrevet

Erteposen, hvilket fag er du på?

 

Har studert noen år i Bergen tidligere... ved SVfak..

Skrevet

Mmhmm sikle..., ummm yeah umm no.. all work no play...

Skrevet

Tusen takk, twintipp, godt med litt oppmuntring:-)

 

Neida, kommer sikkert ikke til å angre etterpå, men skulle ønske jeg angra litt tidligere.. he-he...

 

Ha ha, soltimeforslag er notert, selv om det av en eller annen grunn ikke skorter på den lysten:-p

 

God klem tilbake:-) du er ikke spist av bikkjejævelen ennå?

Skrevet

Altså... Jeg bytter gjerne plass med deg! Jeg skriver masteroppgaven din og får den mastergraden, og du fullfører første avdeling for meg også får du gjøre hva du vil etter det! :D

Skrevet

Done deal, baby!!!!!

 

Jeg mener det!!!!

 

Tar gladelig 1. avdeling om igjen, så kan jeg gjøre HVA JEG VIL etter det. Det høres VIDUNDERLIG ut!!

Skrevet

Jeg skal ha A altså, selv om jeg ikke har tenkt å bruke det til noe. Så du har litt press på deg. Men, såpass forventer jeg av en som snart er ferdig, liksom!

 

Ja, høres vindunderlig ut - men er IKKE enkelt!! Hva skal man gjøre...?

Skrevet

A skal nok gå bra, var vanskeligere før med fininndelingen av karakterer:-p

 

Veit da søren, jeg, synes du skal satse på dansen jeg om det er det du liker!

 

Juss er nok kjedelig i forhold til dansing!

 

 

Skrevet

Heheh, done deal!! Da bytter vi :-)

 

Jeg er ganske sikker på at jeg gjør det - egentlig sånn 99,99% etter et brev jeg fikk i dag... Men jeg tror jeg venter litt med å offentlig gjøre det....

 

Juss er DØDEN!

Skrevet

Agreed! (gjelder siste uttalelse..) ;-)

 

Så bra!!! Synes det er utrolig tøft å satse på det! Det står det så mye respekt av. Man blir mye lykkeligere av å gjøre det man virkelig har lyst til å gjøre.

Skrevet

Jeg kjøper!!! Så kan jeg lime den sammen med min halvferdige masteroppgave, levere og legge meg til å sove en måneds tid! :)

 

 

Skrevet

Dere kan få felarbeidet mitt og en hel haug med teori (det ligger uten å brukes for tiden), kanskje dere snekrer sammen noe anstendig til sammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...