Gå til innhold

Sykehusbagen, har jeg glemt noe?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

skrivesaker savnet jeg sist. hjernen min sluttet helt å fungere og jeg klarte ikke svare på de enkleste ting. jeg klarte ikke å huske når babyen sist fikk mat ol. denne gangen skriver jeg det ned, sammen med interessant info, og kanskje noen tanker og følelser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, jeg må le av det innlegget rett over meg. "Her kommer vi og skal flytte inn" liksom. Utrolig morsomt å se for seg den opppakkinga! hehe. Lykke til med nær forestående fødsel i allefall! Jeg er bare på besøk fra 2. tri!

Skrevet

mente innlegget til Phantom!

Skrevet

hej på er!! det är länge till jag ska føda. men är det inte lurt att ta med sej morgenkåpe? Så tänkte jag också att man kan ju packa en liten sekk med det du trenger førsta dagen, och att pappa kommer med resten senare.(som førstås är färdigpackat)

Skrevet

Til dere alle, jeg ville undersøkt litt hva en får låne på sykehuset.

På SUS fikk jeg disponere fri mengde av:

- sykehusskjorter (genialt siden jeg lakk som en sil, kjekt med amming/lufting av såre pupper, kunne heller skifte til mine egne når jeg fikk besøk)

- nettingtruser. (Holder alt på plass og er luftige. tar kun med truse til hjemreise.)

- en rød, fin morgenkåpe.

- bind (store, gode "bleier" som tar unna alt blodet fra renselsen, herregud, at det går an å blø så mye!)

- "alt" til baby (omslagsskjorter, bleier, tepper, håndkler)

- medisinske remedier (feks salve til såre pupper)

- ammeputer, tepper, pumper, ammeskjell, ammeskjold, osv osv.

Jeg var på barsel 12 døgn forrige gang og hadde en fleece bukse og tre topper. AmmeBH og innlegg. Diverse sokker og en innejakke. Slip-in-sko. Toalettsaker.

Hårføneren var genial, i mitt tilfelle til å tørke KS-arr.

Filofax et must når tåka kommer skikkelig på. Skriv ned alt som skjer og det du lurer på NÅR du lurer på det, for innen du har fått tak i en pleier har du glemt hva du skulle si...

Skrevet

Lipsyl! Tørr luft på sykehuset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...