Gå til innhold

HÆ?! SLIKKER dere hverandre i rompa????!!!?!?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så nå dere ligger i en 69'er, og mannen er på topp; Lar dere ikke tunga gli litt rundt der også?

Menn synes jo det er så deilig, det er vel ikke noe eklere en oraltsex ellers, jeg synes ikke det er ekkelt og jgør det så gjerne.

Når det kommer til meg, så er det deilig, men ikke noe jeg higer etter... Har dere ikke analsex heller da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

æsj ass... greit nokk med folk som liker en finger opp i rassen men tunga? why? Hadde nokk hylt (Å ikke av glede) om kjæresten min hadde prøvd å sleike meg i ræva!

Skrevet

Man penetrerer ikke med tunga da, man lar den spille lekent rundt anus, kjempedigg å gjøre noe litt på kanten. Mannen blir fra seg, anbefales for de som vil være the ultimate sex-godess;-)

Skrevet

The ultimate shit-godess, mener du vel?? Kvalma!

Skrevet

Nope, mener the ultimate sex-godess, min mann har da ikke shit rundt anus, han tørker seg ettter å ha vært på do I TILLEGG til å dusje og vaske seg.

Synd du har en sexpartner med så dårligintimhygiene at du kun forbinder analhygge med bæsj, synes dét er ganske kvalmt jeg, Stakkars deg som blir snytt for mye kos bare p.g.a. bæsj i rompa til mannen din. ÆSJ!!!!!!!!

PS: Vedder på at du er en at de som tror kukost er noe man har på brødet:DS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...