Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 leser i ett annet innlegg her at en av dere pleier slikke gubben sin i rumpa. håper dette er kødd?? pjuk!
Cat.68 Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Nei takk, her bruker vi dusjen for rengjøring ikke tungene. Men er visst veldig populært blandt hunder ;o))
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Jeg gjør det..men så har mannen min normal renslighet og dusjer hver dag.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 fikk meg til å tenke på en one night stand jeg hadde for mange år siden. denne mannen slikket meg i rumpa da han skulle slikke. fikk totalt fnatt jeg da. noe han fort merket også. men han prøvde seg flere ganger. tydeligvis tenner det noen. ikke meg
Huldretuss Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 Ja det skjer, men vi er selvfølgelig helt nydusjet og skinnende rene :-)
Gjest ->>- Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 Disse "annie oppdager nye aspekter ved folks seksualliv"-seansene er aldeles søte.
KariMari Skrevet 6. mars 2008 #8 Skrevet 6. mars 2008 Nope, der har jeg sperrer gitt *yakk*....Kunne jeg faktisk aldri vært i nærheten av å blir fristet til å prøve:-0 Du som hadde opplevd dette på one-night standen.....fyttihelvete så kvalmt for deg:-( Stakkars....
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #9 Skrevet 6. mars 2008 One night stands _er_ kvalmt det, slikking i rompa eller ikke!!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #11 Skrevet 6. mars 2008 vi gjør det på hverandre, og digg er det!
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #12 Skrevet 6. mars 2008 Nei det hårete rumpehullet holder jeg meg LANGT unna
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #13 Skrevet 6. mars 2008 Så forknyttet og lite åpne seksuelt dere er da? Vi dusjer før vi ha sex og ja, vi slikker hverandre der. Det er DEILIG!
Cat.68 Skrevet 7. mars 2008 #15 Skrevet 7. mars 2008 Man trenger da vel ikke å være forknytt fordi om man ikke akkurat finner gleden i å sleike hverandre i rævhølet??. Jeg forbinder det hullet med bæsj og brekker meg ved tanken av å skulle sleike noen der?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #16 Skrevet 7. mars 2008 Yup, men bare etter en grundig dusj. Det er veldig deilig og anbefales på det varmeste. Don't knock it till you've tried it.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #17 Skrevet 7. mars 2008 Han elsker å gjøre det på meg, men jeg kunne ikke tenkt meg å gjøre det på han, hehe.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #18 Skrevet 7. mars 2008 typen prøvde seg på det en gang, tor han merket at det ikke var aktuelt!!!
Sjefsmegga Skrevet 7. mars 2008 #19 Skrevet 7. mars 2008 Naivt å tro at det hjelper å dusje og vaske seg...tarmbakterier er det PLENTY av lell der....blir faktisk kvalm av tanken.....suging og slikking er en ting..greit nok...men RÆVSLEIKING.. *grøsse*
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #20 Skrevet 7. mars 2008 Det stedet på kroppen din det er desidert mest bakterier er faktisk i munnen, så det mest uhygieniske du kan gjøre er å kysse noen.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 7. mars 2008 #21 Skrevet 7. mars 2008 Æsj, nei det har jeg aldri gjort! Kunne aldri tenke meg å prøve heller. Men hvis noen tenner på det og har glede av det så for all del, bare hold på:-)
Sjefsmegga Skrevet 7. mars 2008 #22 Skrevet 7. mars 2008 Det er bakterier over alt..men tarmbakterier bør man ikke innta oralt... Kyssing er naturlig og greit, det sprer smitte hvis noen er sjuke. Nei, anus er kun EXIT her..og ikke for forlystelse...heldigvis har jeg en som er enig i det der..men hver sin lyst! Men brekker meg ved tanken ja...*grøss*
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #23 Skrevet 7. mars 2008 Äsjjjjjjj! Slikker rumpa til mannen????? Masse tarmbakterier uansett hvor godt dere dusjer! Og nusser dere babyen/barna deres neste dag??? YAKKKKK!! Jeg holder meg langt unna og han får ikke komme i närheten av den!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #25 Skrevet 7. mars 2008 det er ikke så ille å bli slikket der;) men er kjempe glad for at han ikke vil bli slikket der! hadde ikke klart det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå