Gå til innhold

Dere som har barna i bakovervendt sete (ikke "krangle"-innlegg)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har Citroën XM stasjonsvogn. Eg er 173cm, gubben er 180cm, vi har god plass framfor knotten sitt Akta Graco Cosmic-sete (om ikkje samtidig ;-p).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt besafe IZI Kid setet hennes i midtposisjonen bak i disse bilene uten problemer:

-Audi A6 stv

-Audi A4 stv

-BMW 525 stv

-BMW 325 stv

-Ford Fokus stv

-VW Passat stv

-VW Touran

-Merchedes A-140 (ikke midtposisjon)

-VW Golf (ikke midtposisjon)

-Toyota Celica (ikke midtposisjon)

Mannen er 1.80 og jeg er 1.60.

I alle bilene setet har stått i midtposisjon er det meget god plass til både fører og passasjer. I bilene setet har stått bak passasjersetet har det ikke vært all verdens plass, men jeg har fint sittet slik på langtur. Har hatt minst plass med merchedesen(jeg satt i passasjersetet foran), men gikk greit på en tur på 3 timer det også.

Skrevet

Har BMW 523 stasjonsvogn, vi er 179 og 186cm, god plass til beina. Sjarmøren har HTS besafe izi kid kombi.

Skrevet

Vi har HTS besafe izi kid kombi og for øyeblikket vw passat stv. Er ikke all verden med plass, men i mine øyne er ikke forrovervend sete et alternativ, så da må jeg jekke litt på plasskravene i passasjersetet;)

Men det går helt greit da, men er ikke plass til flere handleposer framme om det sitter noen der da. Kanskje en pose...

Nå skal vi kjøpe vw touran... Regner med at den løser problemet for godt;)

Skrevet

Ford Mondeo Stasjonsvogn..Setet kan ikke stå bak førersetet, samboern min er 190 lang og i passasjersetet hvor jeg sitter med mine 160 er det grei plass til føttene mine, men ikke god plass.

Skrevet

Vi har Passat stasjonsvogn.

Jeg er kort i bena da, men samboer sine ben er laaange og det går helt fint at han sitter i passasjer setet =)

Har Akta Graco sete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...