lego Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Jeg lurer på hvilken bil dere kjører? Og hvor god plass er det til passasjerer foran....? Vi er ganske lange begge to, så vi trenger plass til beina vi også... Lurer på å kjøpe nybil, derfor jeg spør.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Vi har gammel Toyota Camry og det er ikke god plass foran lengre =P Men man blir vant til det og. Heller det enn alternativet =)
Nusse_83 Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 mercedes c klassen. god plass og herlig å kjøre:)
mayaya Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Vi har to Opel´er og bakovervendt sete i begge. Er middels lange begge to, går fint
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Kjører passat stasjonsvogn Har goood plass jeg, kan gjerne ha 2-3 handleposer ved bena også uten at det gjør noe..
Minnie Mom Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 Vi har Ford Focus stasjonsvogn. HTS Be Safe izi combi står bak passasjersetet. Vi kan ikke ha det bak førersetet. Min samboer er 186 cm lang, han får ok plass i passasjersetet foran, men ikke mye (men det går..)
Mamsen og lillegutt Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 vi har citroen c5 stasjonsvogn. izi combi sete... og det er god nok plass:)
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #8 Skrevet 6. mars 2008 Touran. Vi er begge laaaange og lillegutt sitter bakovervendt. Han er nå 2,5 år, og har fortsatt god plass til beina sine
Venezia 1 Skrevet 6. mars 2008 #9 Skrevet 6. mars 2008 Begge bilene våre er trange med bakovervendte seter. Den ene er Opel Astra, den andre er Toyota. Begge stasjonsvogn.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 6. mars 2008 #10 Skrevet 6. mars 2008 har en 04 toyota avensis stv, og setet er besafe izi combi. Helt super plass til beina våre foran.
nickoline og supermann Skrevet 6. mars 2008 #11 Skrevet 6. mars 2008 har en chrysler. og det er ikke plass til noen med lange ben. eneste som takler å sitte der er meg selv. sikkert fordi det er min sønn som sitter bak der....
Fikk maibaby06 Skrevet 6. mars 2008 #12 Skrevet 6. mars 2008 Hehe, nissan micra;) Har i tillegg da hts besafe combi setet, ikke av de minste nei:) Litt liten plass til den i forsetet, men det får gå.
Twintipp og himmelblå Skrevet 6. mars 2008 #13 Skrevet 6. mars 2008 Opel astra st.vogn. Men, nå er ingen av oss spesiellt lange da, hi hi:o)
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #14 Skrevet 6. mars 2008 Ford S-max. Super plass til beina i forsetet med HTS BeSafe iZi Combi bakovervendt i baksetet. Passasjersetet står i bakerste posisjon med ryggen litt tilbakelent for å stå rygg-i-rygg med barnesetet. Vanvittig god plass i den bilen, altså!
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 6. mars 2008 #15 Skrevet 6. mars 2008 Volvo V70. God plass til beina foran med Izi combi sete.
Tirilille Skrevet 6. mars 2008 #16 Skrevet 6. mars 2008 Subaru Justy m Britax-sete bakovervendt: Liten plass til gubben i passasjersete foran (han er 1,92). Jeg sitter greitt. Toyota Previa m Besafe Izi: God plass foran i passasjersetet.
Den du veit Skrevet 6. mars 2008 #17 Skrevet 6. mars 2008 lang er vel en objektiv måleenhet, la oss si at en kortvokst person (dverg) ser på ravi...ravi kan godt være laaaang for den kortvokste. Det jeg prøver å si er: hvorfor ikke bare ta det tiendelssekundet ekstra å skriv inn hvor lang dere er???? For alt jeg vet så kan jeg synes at dere er kort når jeg får høre lengden..
Den du veit Skrevet 6. mars 2008 #18 Skrevet 6. mars 2008 Hvis alle som svarer at det er god plass foran, og masse plass til beina, etc...hvis dere hadde skrevet hvor lang dere eller andre som bruker bilen er, så hadde vel dette blitt en god og informativ tråd, nå er den bare fylt med mest objektive meninger uten særlig substans
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #19 Skrevet 6. mars 2008 Hvis du har lest mitt svar, så har jeg faktisk skrevet i hvilken posisjon vi har passasjersetet... :-) Og gubben er dessuten lang.
Den du veit Skrevet 6. mars 2008 #20 Skrevet 6. mars 2008 Ja sier ikke at alle neglisjerer god trådetikk, men det store flertallet av svar er uten noen spesiell verdi, når det er uten lengde på personene
Den du veit Skrevet 6. mars 2008 #21 Skrevet 6. mars 2008 Men som jeg skrev til en her oppe i tråden: "lang er vel en objektiv måleenhet, la oss si at en kortvokst person (dverg) ser på ravi...ravi kan godt være laaaang for den kortvokste. Det jeg prøver å si er: hvorfor ikke bare ta det tiendelssekundet ekstra å skriv inn hvor lang dere er???? For alt jeg vet så kan jeg synes at dere er kort når jeg får høre lengden.."
Honningmelon Skrevet 6. mars 2008 #22 Skrevet 6. mars 2008 Vi kjører en Opel Vectra og har god plass. Eller jeg har i allefall veldig god plass. Litt trangt for sambo, men det går. Jeg er 1.68 og han er 1.86.
lego Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #24 Skrevet 6. mars 2008 Men etter hva jeg kan tyde fra svarene så har jeg sett på de rette bilene. Så da spørs det om ikke det blir ny bil på meg snart...
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 6. mars 2008 #25 Skrevet 6. mars 2008 Vi har to biler, og begge har god plass til bakovervendt sete. Både jeg og mannen er 174 cm, og vi sitter godt!! VI har en Audi A6 stv og en Peugeot 406.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå