Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammel er du da, Suggie? :-P

Jeg kommer en dag til å ha noen som vil leke med de barbiene igjen? Jammen, da kan man vel kjøpe nytt! Jeg tror faktisk jeg kommer til å kaste de en dag snart. Blir kvalm av å tenke på at de råtner oppe på loftet. Stakkars da:( Hvis de fortsatt er like hele de jeg finner, må du gjerne få dem :-P

Visste du forresten at en voksen mann svetter opp til en hel liter hver dag? (Kjæresten min fortalte meg akkurat dette....)

Apropos navn hadde jeg ingen Barbara Millicent. Var ikke mange årene siden jeg fant ut av hennes ekte navn... Jeg kan ikke huske hva de het... Skikkelig kjipt. Men jeg hadde en yndlingsdukke, hennes navn fra Oda, faktisk. Så hadde jeg tre til dukker, den ene het John, den andre het Catherine og den tredje het Johanna... De er fortsatt like høyt elsket!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAA jeg vil ha dem, og jeg lover deg fra mitt vise ståsted hinsides the big four oh at du får dem tilbake når du angrer, når du har fått ei lita jente om noen år og ikke kan få akkurat SÅNNE barbier, når du blir bestemor (og du har starta tidlig, du rekker mange barnebarn!) og det er stas å ha bestemors gamle dukker "for de er jo myye finere, farmor" og klærne til.

Svetting - det forundrer meg ikke når jeg ser hvor mye det er mulig å svette på trening uten å være mann.

Var John litt sånn som Nancy Drews venninne George, eller var det faktisk en av Ken'ene?

Skrevet

Hehehehe.... Da skarru få dem :-P Tingen er bare luten, at den dagen så aaaaaner du ikke hvem jeg er - og da blir det vel ikke enkelt å gi dem tilbake... ?:-P

Søren!! Jeg skal sjekke det loftet snart!!

John er mørk i håret. F, betyr det at det ikke er en orginal en???

Skrevet

Vel, antyder du aldersdemens hos meg, eller hva? Er forsåvidt en mulighet, når jeg tenker meg om. Vi får ha en fosterhjemskontrakt, rett og slett. Tinglyst og bevitna. Så kan du kreve tilbakeføring når det er aktuelt.

Er originalene bare lyshåra? Utrolig kvalmt i så fall.

Skrevet

Slapp av!! Jeg har vært på loftet nå - og jeg fant ikke mye... men litt!

Skrevet

Jeg var forvist til et gigantisk x-mørkerom i kjelleren, så barnerommet mitt var på størrelse med en middels leilighet i hovedstaden, hehe, sånn er det å bo på landet;)

Nei, Ken var kjip.

Skrevet

Aha, det forklarer noe. Vil ikke flytte på landet av den grunn, men får jeg flere Barbara i huset nå er det muligens eneste løsning - vi har hundre kvadrat og det gir enkelte begrensninger...

Ja, Ken suger, samme med prinsene (vi har to prinser, til hhv Snøhvit og Ariel, tror jeg) - men de duger som mobbeofre, hehe.

Skrevet

Alle mine barbiedukker het enten Carlotte eller Julianne..

Bortsett fra ynglingsbarbien, det var en fæl en uten klær (altså jeg kunne jo ha kledd på henne, men det passet seg ikke) Med avklipt hår. Tegnet på med grønn tusj, avbitte føtter (Jeg brukte den vist som tyggeleke når jeg skulle få tenner). Den het Gutre-Gutre. Hun hadde en kjæreste som het Jesus. Han var usynlig, kunne fly og var like stor som meg. Jeg hadde ham i et usynlig bånd. Når jeg lekte med Gutre-Gutre Hadde jeg henne i ene hånden, det uynlige båndet til Jesus i det andre. Så danset jeg rundt i stua mens jeg hyyylte "GUTRE GUTRE GUTRE GUTRE" Med en forvrengt og mildt sagt dritt ekkel stemme.

Har det på film.... det ser ikke bra ut..

Skrevet

HAHAAAAAAA!!! Du er ikke sann, Gutre-Gutre og Jesus i bånd, nå lo jeg så høyt at ungen nesten våkna!!!!

Skrevet

Den videoen MÅ jeg se!!!!!!!

Alle mine barbier er kortklipte og jeg pleide som regel å klippe i alle klærne deres også. Tror ikke jeg hadde mer enn ti, vi hadde ikke sååå god råd at foreldrene mine kunne investere i stadig nye dukker sm jeg maltrakterte.

Jeg og venninna mi pleide forøvrig å leke de værste barbiesexorgiene, der både Barbieer og kener og alskens barn, hunder og hester fikk være med. Jeg husker det som temmelig flaut da lillesøsteren hennes kom inn og lurte på hvorfor alle var nakne og lå i klynger oppå hverandre mens vi lagde rare lyder og slo dem mot hverandre...

Skrevet

*glise* Ja, den uskyldige barndommen, du! Barn, hunder og hester! 8=0

Skrevet

Noen som husker Lady lovely lux? Hadde sååå lyst på heksa, det var hun som var tøff. Men hun fantes ikke på lekebutikken, så jeg fikk stupid lady lovely lux:p

Skrevet

HAHA! prøvde å google lady lovely lux nå for å mimre litt, fant fort ut at hun het lady lovely LOCKS (ganske logisk med tanke på det magiske håret) Jaja, man lærer noe hver dag.

Skrevet

åååå ja! Lady Lovely Locks var sååå fint.

Hmmm, tror jeg må google litt jeg også, for nå husker jeg egentlig bare navnet =)

Skrevet

Vittig, jeg hadde aldri hørt om dama før vi hadde en lang sjukdomsperiode her med vesla for en måneds tid siden og fikk låne et lass gamle filmer av min svigerinne - der var Lady Lovelylocks PÅ DANSK av alle ting, og selv om ungen ikke skjønner en pøkk av hva de sier er hun kjempefascinert av det. Men jeg liker egentlig best det vesle udyrmonsteret til heksa, veit du hvem jeg mener?

Skrevet

Å, ja det ringer en bjelle ihvertfall. Selv om jeg ikke greier å se for meg dyret.

Var alti så sint fordi heksa aldri greide å klippe de jævla håret jeg. Hver gang hun fikk tak i lady lovely lux så sto hun med saksen og sa "Nå skal jeg klippe håret ditt, klippe klippe" I en evighet, sånn at lady altid ble reddet før hun rakk og klippe. Jævlig irriterende, kunne hun ikke bare klippe med en gang liksom?

Skrevet

HÆÆÆ?

Hva har jeg gått glipp av nå....?

Jeg så ikke på TV som liten nesten :( Ikke nå heller, men... :( For et tap!

Skrevet

Tallrekka, der har du et evig skurkeproblem - de skal alltid fortelle alt de skal gjøre med helten og i tillegg hvor de har gjemt atombomba og hvordan den skal utløses, dermed får heltefaen filt seg løs ved hjelp av en hyssingstump og ei død bie og så er vi like langt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...